[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zeg! Ik word echt ziek van die gasten die teveel Akimbo 1887 gebruiken. Die dingen kunnen je echt van een lange afstand doden.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Update is er nu idd, kreeg m net bij t opstarten van MW2 :thumbs:! Hopen dat alles nou idd fatsoenlijk werkt en blijft werken ;)!
     
  3. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ook dat ze de Leaderbords fixen. De gast helemaal bovenaan is 10th Prestige en heeft iets van 1000 dagen gespeeld. Ik wist niet eens dat MW2 zo lang al uit was. :p
     
  4. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik prestigen? Ik ben nu level 70 en heb alle exp al gehaald maar kom steeds niet op 1.
     
  5. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou tijd worden dat ze het gefixt hebben,heb me gisteren gruwelijk zitten ergeren aan die model 1887,het was net van oh ze gaan het veranderen laten we allemaal effe de shottie gebruiken.
    En dat je aan het zoeken bent en dan weer in de private gehackte server zit.
    En die leaderbord ja een gast in me lijst eergisteren nog 5 de prestige,gisteren avond 10 de prestige zou wel flinke zwarten luiken hebben,boosten natuurlijk
    Prestige blijf toch wel een uitdaging van het spel,maar zo hoef ik het niet te halen dat boosten of truukjes.
    Het zal mij benieuwen of we nu weer redelijk kunnen knallen sommige dingen hou je toch wel.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  6. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Barrack moet je Prestige mode selecteren. ;) Als je dat nog niet kan moet je even wat XP halen want je moet ook level 70 'finishen'
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel merkte voordat de patch uit kwam. Is dat men juist minder de 1887 pakte. Omdat ze waarschijnlijk wisten dat ze niks zouden zijn als het eenmaal is generfed.
     
  8. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. \o/
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat zal misschien zo zijn, maar er zijn ook zat mensen die JUIST die 1887 pakten omdat hij aangepast zou worden :mad:
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: nvm
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  11. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nu ook al mijn challenges kwijt :'-(
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup. Zonder zou je veeeeels te langzaam levelen hoor.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Titels en Emblems zijn wel behouden, dus je kan alsnog patsen met dat je een bepaalde challenge hebt gehaald *).
     
  14. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zo als ik gister ff. het ging niet zo lekker dus ik dacht ik probeer die 1887 nog ff nu het nog kan. ik ben er niet trots op en ik hoop dat jullie mij het kunne vergeven voor deze ene keer.
    maar nu weet ik wel hoe ziek ver die dingen kunnen schieten. er liep een mannetje heel ver van me vandaan(met een smg moeilijk neer te krijgen) ik denk dat red ik nooit maar toch ff proberen, en ja hoor in eenkeer dood.

    toch vind ik zelf de rangers veel relaxter
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht zaten 2 gasten uit een clan elkaar gewoon te helpen in deathmatch, erg triest :emo:
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Boosten bedoel je? Dat is inderdaad heel triest|:-
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik nog even twee levels kunnen raggen met die 1887's voordat ze werden gepatcht. Level 69 atm.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, ik kwam er ook 2 tegen laatst. Ze zullen het niet op prijs gesteld hebben dat ik na een aantal kills (die kerel stond op 15-0 ofzo) sneaky om het hoekje hem een 15-1 bezorgde :D.
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie favoriete map? Die van mij Skidrow! Ik weet echt precies waar ik heen moet om een behoorlijke killstreak naar binnen te slepen. Al gelijk in het begin.
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne Scrapyard (lijkt een beetje op de good old MW1 maps) daar speel ik altijd lkr!:)
    Verder vidn ik het een vette game maar helaas heel veel frustratie (bij heo ik gekillt wordt) MW1 gaf mij meer plezier maar ja om nu die weer te gaan spelen ik weet t niet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina