ik ruil/verkoop deze spellen. mijn voorkeur gaat toch uit naar ruilen. er zijn geen beschadegingen aan de games. dead rising pure prince of persia king kong saints row saints row 2 fable 2 halo 3 oblivion gears of war gears of war 2 tmnt fifa 10 pes 10 need for speeds undercover assasins creed assasins creed 2 viva pinata trouble in paradise modern warfare 2 left 4 dead 2 shaun white snowboarding medal of honor airborne dragonball z burst limit mirrors edge rainbow six las vegas 2 the godfather
ik wil graag jopu ass creed2 en je saints row. liefst ruilen dus hier mijn lijstje.roep maar was er wat leuks tussen zit. Hoeft niet perse 1 op 1 te zijn. operation flashpoint:dragon rising scared 2 Ninja blade Turning Point Brother in Arms, hell highway Saints row 1 GRAW 1 The outfit Frontlines: fuel of war Dynasty Warriors 6 Fracture Kengo zero Smackdown vs raw 2008 ft ECW Testdrive Unlimited 007: Quantum of Solace Alone in the dark The Club Afro samurai tomb raider legend
ik graag GOW 1 en 2 van je overnemen / ruilen. Ik heb eigenlijk alleen RE 5, Halo 3 en de LEGO Batman en Pure ter inruil. Die zou ik allemaal wel willen ruilen voor jouw 2 games. En anders zou ik wel interesse hebben om ze van je te kopen. Wat is je prijs?