Net 2 potjes tegen Reuj gespeeld. WiXX - Reuj 0-4 Reuj - WiXX 7-0 Rode kaart voor Luiz in 2de wedstrijd (4de minuut). Reuj had geel voor Saviola in de eerste wedstrijd. Maar ik wil deze rode kaart aanvechten. Elke mongool had kunnen zien dat het geen eens een overtreding was. Dus dat de rode kaart hiervoor wordt getrokken is totaal onzin. Volgens mij was deze wedstrijd verkocht door bel chinezen. De scheids kreeg iets van 30 duizend euro om een rode kaart in de 4de minuut te trekken. Hoe gaat de procedure om dit aan te vechten?
WiXX - Reuj 0 - 4 Cardozo Saviola Cardozo Cardozo Geel: Saviola (Reuj) Reuj - WiXX 7 - 0 Keirrison Keirrison Luisao P. Aimar Keirrison P. Aimar Cardozo Rood: David Luiz (WiXX) Zoals WiXX al zei was die rode kaart echt vaag. Sliding op de bal en de speler was niet eens doorgebroken. Naja niet dat dat nadelig voor mij was maar het was wel lullig voor WiXX
Benfica (robbin92) 5-0 Benfica (Reuj) 6' 1-0 Saviola 25' 2-0 Aimar 29' 3-0 Cardozo 78' 4-0 Cardozo 83' 5-0 Cardozo Ik 21 schoten, Reuj 0, lijkt me duidelijk Benfica (Reuj) 0-5 Benfica (Robbin92) 23' 0-1 Cardozo 32' 0-2 Cardozo 48' 0-3 Keirrison 64' 0-4 Keirrison 85' 0-5 Keirrison Ook wel een terechte overwinning denk ik zo Benfica (robbin92) 2-0 Benfica (WiXX) 62' 1-0 Aimar 65' 2-0 Aimar Benfica (WiXX) 0-5 Benfica (robbin92) 14' 0-1 Cardozo 67' 0-2 Nuno Gomes 79' 0-3 Cardozo 85' 0-4 Cardozo 88' 0-5 Nuno Gomes Laatste potje ook nog 4x de paal geraakt. Reuj en WiXX nog succes verder
ik stel voor dat robbin pas in de finale weer mag meedoen moet wel eerlijk blijven mensen van poule B die zo kunnen?
mk katti(fenerbahce) - Dyonko (ajax) 1-1 0-1 Suarez 1-1 Guiza Dyonko was beter en had moeten winnen Dyonko (ajax) - mk katti (Fenerbahce) 0-0 Dyonko was beter en had moeten winnen
tja balen, maarja dat is voetbal he. Als je niet scoort gaat dan verdien je het ook niet om te winnen
Ik moet nog één wedstrijd tegen Behindangle, en twee tegen Robbertje. Heren meld maar wanneer jullie kunnen hoor!
Dyonko (ajax)- Reuj (Benfica) 3-2 Sulejmani 1-0 Pantelic 2-0 Pantelic 3-1 wedstrijd ging redelijk gelijk op, allebei goede kansen waar ik net wat scherper was. Reuj - Dyonko 6-1 goalmaker voor mij: Pantelic niks lukte, stond in de 12e minuut al 2-0 achter en kwam het lek niet meer te boven helaas, zeker verdiende winnaar.
jij moet ook nog 1 keer tegen mij want wij hebben er nog maar 1 gespeeld btw mensen van poule A! ik kan nu wedstrijden spelen
Dyonko (Ajax)- Reuj (Benfica) 3-2 Doelpuntenmakers voor mij: Keirrison Cardozo Reuj (Benfica) - Dyonko (Ajax) 6 -1 Doelpuntenmakers voor mij: David Luiz Cardozo Keirrison Cardozo Cardozo Cardozo
Fabian en ik kunnen de doelpuntenmakers en kaarten niet meer bijhouden, teveel werk maar blijf gerust je verslagen posten, leuk om te lezen *)
Robbertje44 - Burger King NL ( 0 - 2 ) Sunderland - Ajax Ajax: kaarten: geen goals: Aissati (76 min - 0-1) Sulejmani ( 90 min - 0-2) sunderland: kaarten: geen goals: geen ----- OPzich een hele slechte wedstrijd maarja wel gewonnen door mij...
Burger King NL - Robbertje 44 (1 - 4 ) Ajax - Sunderland Ajax: Doelpunten: Aissati (74 min) kaarten: Van der wiel (geel) --- sunderland: goals: K jones K Jones Campbell K Jones gele kaarten: M turner. --- niks lukte meer aan mijn kant en robbertje heeft zijn kasen benut waar ik ze liet liggen, gefeliciteerd man en veel succes verder