[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie... 11 april :D

    *vindt het nu erg jammer dat ik op mijn werk zit :'-( ... ik wil racen :9
     
  2. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    oww kiek 11 april dacht al dat ik t fout had.. haha ik zit thuis maar heb geen zin om te racen haha.. eerst maar huishoudelijke taakjes doen :)
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Seconds that! LOL, en nou moet ik nog zaalvoetballen ook vanavond, om 20:00 dus ben ik zeker niet voor 22:00 thuis. Toch nog maar ff racen rond die tijd dan!
     
  4. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zin om te racen!?! Ik voel een ziekte opkomen, ik denk dat ik de rest van de dag vrij moet nemen...

    :p
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schat de kans op 99,9% dat ik tegen die tijd nog wel online zal zijn :D
     
  6. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schat dat ik dan ook online ga ja, maar kan ik ook iemand toevoegen zonder dat ik bij jullie in een game zit?
     
  7. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah start je xbox zonder cd.. ga dan naar xbox live.. account management... dan je account aanklikken... friends.. en dan gamertag invoeren.. en voila.. je voegt mensen toe haha :)
     
  8. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, heb ik tegen jou gereden?

    ps: zit nu ergens in de 1.34 te vroeten :9
     
  9. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps :d

    het was al laat ja een 1.34 maar jerez en vooral mugello komen me nu echt me neus uit :D sachsen vindt ik nog wel cool en de rest.

    Btw weet jouw tijden niet 100% maar je stond 20 sec voor op mij. positie 1400 ofzo? overall
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Vorige week dinsdag stond ik 1310 en sindsdien heb ik niet echt meer gereden, dus zal wel hoge 13xx zijn. Alleen vrijdag 2 races Mugello voor de wedstrijd van X-Power en daarna zaterdag nacht met een flink aangeschoten harses :)

    Dus ik ga weer een aanval doen van de week! iedereen rijdt opeens 1.35 en 1.34, dus moet weer even aan de bak!
     
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, als ik het zo lees geven de meesten hier flink gas.
    Ik heb zelf nog geen LIVE , maar ik speel veel bij een maat van me Redrumnl. Mijn snelste tijd op Mugello is 1.36.650, op Sachsenring in de 1:09 en op Assen 1.51 laag.
    Moet alleen nog dat powersliden beter beheersen.
    Maar vanavond ben ik zeker online, dus misschien zie ik wel een paar van jullie. Ik heb wel zin in een battle.
    Spelen jullie alleen de demobikes , of hebben jullie ook custom bikes?
    Ikzelf heb mijn bike ook 30/20/30/30 gemaakt, maar ik heb ook een bike met 30/25/28/27, je hebt dan minder acc., maar je kan dan wel de bochten beter houden, plus dat je veel meer remcontrole hebt. Maar ja is een kwestie van je persoonlijke smaak.
    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  12. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja iedereen :D
     
  13. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta inmiddels ongeveer 20.000 ste en de tijd laat ik nog maar even weg. Ga nog wel een weekje oefenen en hoop dan op de 1.38 te zitten en dan kan ik in ieder geval meekomen.
    Leuk spel, erg gelachen met al dat praten en tot op de baan !
     
  14. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren weliswaar mijn tijden op Assen en Donington verscherpt, maar ik heb toch nog een vraag en dan met name an iedereen, die met een demo bike en zonder 'truukjes' als powersliden en manual schakelen, tijden rijden als 1.53 op Suzuka of 1.34/1.35 op Mugello.

    Die ideale lijnen. Ik vind het moeilijk. Hoe zijn jullie er achter gekomen, hoe je een bepaalde bocht moest nemen. Ben je gewoon elke keer opnieuw vol gas op die bocht afgereden om er zo achter te komen waar de limiet ligt, want in sommige bochten (berg/heuvel opwaarts), zie je de bochten soms niet goed. Kijk, ik ben niet nieuw in het spelen van racegames en ik rijd veel bochten op de kerb stones (verder aansnijden gaat volgens mij niet), dus ik weet wel hoe je bochten moet aansnijden, maar blijkbaar mis ik toch iets.

    Heeft het ook te maken met verstand op nul en gassen met die handel en veel 'risico's' nemen?

    Misschien (en dit geldt misschien voor meer mensen) kan ik eens met iemand afspreken, waar ik achter aan kan rijden. Ik heb gisteren Jerhui (Sonic Circle was ik na een bocht al kwijt, wat gaat die gast snel, zeg) weer eens proberen bij te houden en zo lang dat lukt is het super. Het is dan een stuk makkelijker om snel door de bochten te gaan omdat je een oriëntatiepunt voor je op de baan hebt. Zeker handig op een track als Le Mans, waar je de chicane niet goed ziet en de bocht er na ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  15. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon een kwestie van gevoel als je een bocht honderden keren gereden hebt dan weet je toch wel ongeveer waar je moet insturen.
     
  16. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je powersliden ofzo iets? in die bochten ,
    mijn record is 01.37. nog wat op Mugello met die demo, maaruh hoe kan ik nog sneller rijden met dat powersliden ofzo waar jullie het over hebben, want het enige wat ik doe is gassen, gas los laten en heel soms remmen, kan ik nog wat doen om me tijd te verbeteren?
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Aan Dschadir => (hoe moet ik nou trouwens die naam uitspreken??)

    Manual vind ik niet echt een truukje, of doet iedereen in zijn auto tegenwoordig van die gekke truukjes :)?

    Maar ik snap wat je bedoelt. Ik denk dat je nog heel veel tijd kan winnen, door "minder hard te remmen" en door op het juiste moment de bochten in te snijden. Je kan heel goed de apex van een bocht pakken (de kerbs dus, aan de binnenkant) maar als je telaat remt en dus veel snelheid kwijt was, dan zal je op het rechte stuk na die bocht VEEL tijd verliezen.

    Probeer dus inderdaad zovaak mogelijk een ronde te rijden. Probeer herkenningspunten te zoeken voor waar je gaat afremmen en ook kijken waar je weer gas gaat geven. Kijk elke keer naar je split-tijden om te zien hoe je lap gaat als je een paar bochten later remt, of juist eerder maar minder hard remt.

    Gewoon veel oefenen!

    (ps, bedankt voor je complimentje. Gisteren had ik nog wel een k#t-dag. Graag rijd ik weer met je en leg ik je het eea uit!)
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  18. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanxs. Wat dat remmen, betreft, misschien is dat het wel. Ik race nu meestal als een gek op een bocht af en rem heel laat. Meestal ook om anderen er uit te remmen. Denk bijvoorbeeld aan de bocht aan het einde van het rechte stuk op Mugello.

    Ik heb wel eindelijk de rechte chicanes onder de knie (Suzuka, Donington), daar ga ik nu vrij goed door heen terwijl ik daar voor heen altijd vreselijk door het grind ging (rem je daar nu gewoon heel hard of doe je dat anders?).

    Hairpins benaderde ik vroeger als scherpe bochten, maar zo werkt het niet (ben ik inmiddels achter). Je rijdt, die op een hele andere manier aan, dan een gewone bocht. Dat gaat inmiddels ook wel beter. Ik zie wel vooruitgang (gelukkig).

    Misschien nog eens wat vaker naar Moto GP op TV kijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Uiteindelijk komt het allemaal neer op gevoel en timing. Sommige bochten moet je ook hard voor aanremmen, maar als je ziet dat ik op de meeste banen nog 3-4 seconde moet winnen om de nr.1 positie te halen en mijn bike even snel is, moet die tijd dus te winnen zijn in de bochten.

    Als je een bocht snel neemt, win je op het rechte stuk erna ook weer een paar tienden. Zo moet je een beetje redeneren. Rem je hard en neem je hem heel 'strak' dan neem je de bocht zelf misschien evensnel als wanneer je hem meer "geleidelijk neemt" maar je zal minder hard gaan op het rechte stuk erna.

    Vaak zie ik ook dat ik snelle mensen probeer bij te houden door laat te remmen. Dat is dus erg dom van me, want 1) je lijnen verknal je en je komt niet in je ritme. 2) je maakt veel sneller fouten.. en je tikt de persoon voor je veel te snel aan!

    Suc6 en CU@Live!!

    (Tip, koop vrijdag de platinum game, ga TimeTrialen en een custom opbouwen via de training en championship en dan zullen je tijden heel snel naar beneden gaan).
     
  20. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is jou record dan op mugello? en met welke motor?
    mijne is 01.37.23 met Walker Honda V4
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina