Hoe inloggen op xbox.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Niickerazzi, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niickerazzi

Niickerazzi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Kan iemand mij aub helpen bij het inloggen op xbox.com
    Als ik op de site kom staat er nergens duidelijk waar je kan inloggen en als ik dan op de groene pijltje naast 'mijn Xbox' klik en klik bijv dan op 'mijn account' wordt ik steeds door gestuurd naar de pagina waar je je kan aanmelden als nieuweling maar ik heb gewoon een goed bestaand account.
    Help aub!!

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je even afmelden op www.hotmail.com, misschien doet ie het dan, omdat je normale hotmail account nog aangemeld staat.

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals JoJo eigenlijk al reeds zei ben je waarschijnlijk met een ander Windows live ID/Microsoft password network ID ingelogd, dat kan dus o.a. een hotmail adres zijn. Ik neem aan dat je het ondertussen al wel gevonden/geprobeerd hebt, anders gewoon naar die site zelf gaan kan je je ook steeds uitloggen.

En mocht je het toch niet vinden, dan clean je gewoon even heel je browser's cache geheugen :)

4. Niickerazzi

Niickerazzi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me overal uitgelogd zoals jullie zeiden en het weer geprobeerd.
    Nu was ik even blij want toen ik op 'mijn account' klikte kreeg ik een scherm waar ik dan me email en wachtwoord moest invullen ik deed dit en kwam WEER in het scherm waar je je kan aanmelden als nieuweling.
    Cache geheugen??

Ik wil zo graag op xbox.com omdat mijn xbox kapot is voor de 3e keer en ik altijd via die site hem heb laten ophalen.

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet op mijn Xbox klikken, maar rechtsboven op aanmelden.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, krijg je zoals Remy zegt dit scherm?

Als je daar je gegevens invult van je Windows live ID zie je toch je friends/messages/my xbox gegevens enzo, of krijg je dan nog steeds een pagina waar je je opnieuw kan registeren?

7. Niickerazzi

Niickerazzi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee als ik op aanmelden(sign in) klik rechtsboven kom ik op dat scherm waar je een nieuwe gamertag kan ikvullen enzo.

8. Niickerazzi

Niickerazzi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens bedankt ik heb het toch gevonden, het was togh iets met dat er nog een andere email account was ingelogd op mijn pc, nu die weg is kon ik gewoon weer inloggen...

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bij deze dan een slotje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina