Zulke tutorials zoek ik dus een beetje! Deze zijn gemaakt door echte professionals, die in magazines staan enzo. Huh, wtf ik zat nog op de vorige pagina . @Gerjan: toch is er wel sprake van wat creativiteit. Je doet het 1 x na, maar ik gebruik kleine dingetjes die ik ooit heb gelezen in tuts nu nog. En je hoeft het toch niet precies te volgen? Wat ik ook nog wilde delen: dit is een ideale site voor stocks!
Tnx. Was wel ff kloten omdat 1 live trace resultaat nooit zo'n resultaat kan opleveren zoals ik dat wil. Ja, of ik moet het gewoon nog niet goed genoeg onder de knie hebben. Ik weet iig vrijwel zeker dat die gast van die pic die ik liet zien ook live trace heeft gebruikt. Kijk bijvoorbeeld maar naar het resultaat van de pet. Zelfde effect. Originele pic: Mijn livetrace knutselwerkje.
Top, we zullen ons uiterste best doen om hem zo perfect mogelijk te maken. Moet er natuurlijk wel op en top uitzien.
Mja, maar dan moet je toleration op vrij hoog zetten, en dan krijg je weer andere problemen (of bedoel je niet magic selection tool?). Ik zou persoonlijk gaan voor de magnetic lasso icm de feather tool, maar ik ben dan ook geen expert.
Gewoon masken... Zwart brushen = weg, wit = terughalen. Mask staat helemaal rechts onderin bij je Layers naast "FX" knopje. Masks gebruiken is beter omdat je dan niet destructief bezig bent (je kan het weggehaalde altijd weer terug halen). Dat ben je wel als je met de gum of lasso tool bezig gaat (tenzij je na lasso selectie op mask klikt, dat kan ook maar is nog steeds vrij ruw)
Je vergeet dat je dan verschillende hardheden van brushes kunt gebruiken wat dus een natuurlijker indruk geeft. En foei voor diegene die het toverstafje gebruikt! Worst tool ever! Dan kun je net zo goed in paint gaan werken
Wie o wie kan me helpen? Ik ben bezig met een een applicatie maken in Flash. Voor het introfilmpje, is het de bedoeling dat de grote circel gaat ronddraaien, zodat het lijkt alsof de bus aan het rijden is. Hetgene dat ik in Illustrator/Photoshop heb gemaakt, wordt alleen met de witte achtergrond in Flash geplakt. Heeft iemand enig idee hoe ik dat witte weg kan krijgen?