mobile suit gundam

Discussie in 'Algemeen' gestart door wing zero, 8 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wing zero

wing zero Guest

heb je wel eens gehoord van et spel mobile suit gundam : faderation vs. zeon?hijs oowk wel gaaf........

2. wing zero

wing zero Guest

ik moet gaan maasaalaan

3. mastapiece

mastapiece Guest

eihm, Win Zero..ik denk dat je fit forum verward met een chatbox en dat is dit dus NIET, dus als je een discussie wilt starten dan onderbouw je die ook met ARGUMENTEN en dan stel je een vraag (bijv. "wat vind je van de hoofdpersonen") en dan kan daar opgereageerd worden.

Dit is een nutteloos en overbodige topic..hij kan dicht wat mij betreft..groetn

4. mastapiece

mastapiece Guest

ik zal zeggen Zero, aangezien je je net aangemeld heb is het verstandig om de faq eens door te lezen van elk forum..is erg interresant en dat houd het forum ook weer een stuk schoner.

groetn

p.s >> 2 posts achter mekaar maken word hier als irritant gezien (ja ik doe het nu ook ja maar das ff om aan te geven waarom) omdat je je vorige post makkelijk klan editen met de edit knop)

'thats all folks'

Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2003
  5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verder heeft wing zero nogal de neiging om 2 posts achter elkaar te zetten. Zoals ook hier.

Ben bang dat dit weer iemand is die zoveel mogelijk posts wil scoren om in "The Green Mile" te komen.

-= Je was me voor Masta :) =-

6. mastapiece

mastapiece Guest

ik denk dat hij er gewoon geen benul van heb en daarom heb ik hem er gewoon even op geduid (<< goeie zin??) :$

(hij heb nu nog maar 7 posts btw)

/edit haha..ja idd..sorry man..jij mag volgende keer:9

7. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net als in zijn "kick" topic slaat deze dus nergens op en ook niet de reactie in het Halo 2 belichtrings topic. Kan een member zijn die een andere allias heeft aangemaakt om zodoende te gaan zieken en of snel veel posts te maken?

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zit dit ook niet in het verkeerde forum? Want dat Gundam spel is uit op de PS2 maar ik weet niet of het ook op de Xbox uit is of uit komt.

9. mastapiece

mastapiece Guest

Ik heb der ook nog nooit van gehoord dus ik weet het niet..

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    't gaat nergens over ...

case closed..

Zie me signature voor een link naar de FAQ, lees die eerst maar eens aandachtig door voordat je weer een nieuwe topic opent..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina