Heel leuk zo'n prijsvraag. Maar kunnnen jullie mij de antwoorden ff mailen naar mijn mail of ze hier in de thread zetten
Ja, lekker slim! Er staat o.a. de volgende vraag: "Wanneer werd de launchdatum van de Xbox in Europa bekend gemaakt?" Met de volgende antwoorden: * E3 2001 - Los Angeles * X01 - Cannes * Tokyo Games Show 2001 Als je de vraag goed leest, is er maar 1 mogelijkheid: Cannes! De andere twee plaatsen liggen niet in Europa! Er wordt duidelijk gevraagd wanneer het bekend werd gemaakt in Europa! Heb je hier Formule 1 kennis voor nodig? Of slaat dat op de andere twee vragen?
Wouter, bij het publiceren van de antwoorden na de sluiting van de prijsvraag zou ik wel graag willen zien waar jullie ze vandaan hebben gehaald, kan dat?!
Het is niet echt handig om de antwoorden hier neer te gaan zetten aangezien je je eigen kansen ermee verneukt
"Welk circuit is vorig jaar op de schop genomen en zal dit jaar voor het eerst in een andere (kortere) vorm worden gereden?" Ik neem aan dat een circuit waar op 2 januari 2002 is begonnen het te veranderen dus niet meetelt? Op die datum "vielen namelijk de eerste bomen" bij dat circuit staat er op hun officiƫle site. Dus dan is dat niet het goede antwoord lijkt me. Even verderzoeken dan... 't is niet zo makkelijk als ik dacht...
Jammer genoeg is niemand zo dom om zijn antwoordne hoier neer te zetten ! Misschien heb ik goed gegokt. 1 wist ik in ieder geval. Voor 1 heb je geen formule1 kennis nodig en die andere...
kheb de game toch al dat stuurtie is trouwens geen topstuurtie ( heb er F1 2002 mee gspeeld) maar het kan er mee door ... mzlz Muhunch and Truhunks (oeps moet Abe zijn )
idd, zag in mijn mailbox dat ik nog moest meedoen Heb me wel een halfuurtje internetten gekost, maar heb alle antwoorden letterlijk kunnen vinden.