1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Jongens help me ik zit nu op veteran bij d-day maar word hele tijd afgeknald als ik een bunker uit wil rennen en een loopgracht in moet. Telkens word ik daar tussen in afgeschoten. Maar volgens mij is dit de enige weg die ik kan en moet?
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. ik geloof dat je elke keer neergehaald wordt door een AA gun die ergens rechts van je staat. Er zitten geloof ik 2 of 3 man op en ik dacht dat ik ze neer had gehaald met de sniper. Pittig level voor veteran, dat zeker.
     
  3. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja heb ook geprobeerd met sniper neer te schieten. Dat was me toen ook gelukt. Maar dan moet je heel die bunker door en voordat je daar door bent zitten der al weer een paar mannetjes op die aa gun. Ik moet op gaan passen dat ik die controller straks niet door de kamer heen gooi van frustratie.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik ook een lange tijd vast, ik probeerde het eerst via rechts (via die lange gang in die bunker) maar daarna werd ik ook neergeschoten als ik boven kwam.

    Mijn oplossing,

    Smoke grenades spammen en naar voren rennen door de smoke, na een paar keer proberen heb je een checkpoint. Als je via die ondergrondse bunker gaat kan je op een gegeven moment naar boven toch (is er een machine gun), ik kreeg op dat punt bij dat gebouwtje dus een checkpoint.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag dit spel gekregen, ben een nieuw game gestart op Regular en het is best een heel vet spel, ook al is hij al best oud. :) Ben bij het laatste stukje van de eerste Britse missie. Net de Soviet missies uitgespeeld.

    Btw, wat mij opviel, Captain Price zit ook in het spel! 8)
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit in bijna elke CoD:+
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD4's captain Price zijn vader ofzo? :9
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, dezelfde. Hij zat ook in CoD1. :+ Cpt. Price is denk ik wel mijn favoriete game character.

    Trouwens, wie willen dit wel eens multiplayer doen? Heb hem een tijdje terug gekocht, maar nog niet eens in m'n box gestopt.:+
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in voor de Multiplayer. :)
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb CoD 2 best vaak op de PC gespeeld online, maar voor de 360 had ik het spel geleend. Heb het nu dus niet meer helaas. Blijft één van de beste multiplayers
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha als jullie online gaan spelen hit me up. :D.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, vond online niet veel soeps, maar misschien als we met wat meer zijn dat het dan nog best tof word. Ik voeg je iig even toe Tyrant.;)
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kut zooi, waarom heb ik dat spel niet meer:'-(
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Koop hem dan. Kun je echt nog wel voor een prikkie ergens halen. <10 euro lijkt me niet onmogelijk.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik ga over minder dan een week op vakantie, dus dat wordt hem niet
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Koel, doe ook wel mee dan. Even ophalen bij een maat, wou hem sowieso toch al ophalen omdat ik zin heb om D-day te spelen. :+
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, ik raak de singleplayer echt nooit meer aan hoor. D-Day was echt een hell op veteran:+ Heb daar echt 2 uur over gedaan ofzo
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh cool, er is weer belangstelling. Voor mensen die willen multiplayeren. Add me maar, dit spel is online echt veul beter dan MW2 :+
     
  19. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Word CoD2 nog veel online gespeeld op de 360? hoorde dat ze soms servers dichtgooien vanwege dat ze te oud zijn |:-
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond het gisteren best makkelijk een potje te vinden hoor :).
     

Deel Deze Pagina