1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vind dit toch zo enorm kut argument...

    Als een game er geweldig uitziet, maar verschrikking is om te spelen...dat is hij toch niet goed?

    Het argument "maar hij ziet er zo goed uit" heeft toch niets maar dan ook niets te maken of een film goed is of niet? Tuurlijk is het wel belangrijk dat het er goed uitziet, maar het maakt een film niet goed...dat doet het verhaal in mijn beleving.

    Of ben ik de enige die er zo over denkt?

    btw: Avatar 7/10
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de film er goed uitzien, geloofwaardig en dat draagt zeker bij aan de ervaring. En al hoewel het verhaal niet bijzonder vernieuwend is, is het wel bijzonder goed in beeld gebracht. IK vond de film van het begin tot het einde erg boeiend, een spektakel. En daar ga ik voor naar de bios. :)
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Een film en een game zijn twee totaal verschillende dingen. Een film hoef je alleen maar naar te kijken, en als de film er prachtig uitziet is dat toch prima?
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Ga maar kijken. Leek mij ook briljant (en had al een sloot bier op) maar hij viel echt vies tegen. Wel een lekkere B horror is Black Sheep 8) Net weer gekeken en blijft geniaal.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ja, shit die moet ik ook nog zien. Heb hem al op DVD, beetje doorgekeken en lijkt me erg lomp maar dat is juist tof. Morgen maar kijken. :cool:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies mijn gedachte. Na deel 2 t/m 4 op SBS6, heb ik gisteren zelf deel 5 en vandaag deel 6 gekeken. :cool:

    Nee hoor: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3591108#post3591108
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij zegt toch ook niet dat het een verschrikking is? Hij zegt dat het geen orgineel verhaal is.
    En als je het dan toch met games gaat vergelijken(laten we Modern Warfare 2 pakken). Modern Warfare 2 is ook zo onorgineel als alle andere games, maar dat interesseert niemand omdat het gewoon goed is uitgevoerd.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hachi

    Ik had er nog weinig over gehoord, maar het is een mooi verhaal over de band tussen een professor en zijn hond die elke dag met hem meeloopt naar het treinstation als de professor (Richard Gere) naar zijn werk gaat en hem ook trouw opwacht. Totdat zijn baasje een keer niet meer van het station komt maar de hond nog 9 jaar elke dag op hem blijft wachten..
    Garant voor een bioscoop vol jankende mensen of ieder geval een brok in de keel. een 8
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nog mensen die The Imaginarium of Doctor Parnassus al gezien hebben?

    [​IMG]

    Film met een prominente rol voor Heath Ledger die halverwege de opnames stierf en wiens rol werd overgenomen door Johnny Depp, Jude Law en Colin Farrell.
    Trailer hier te zien.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben woensdag naar Avatar 3D gegaan. Vond het verhaal maar langdradig en kon me niet echt inleven in het verhaal. Maar dat komt meer door mij want hou gewoon niet van science fiction. Het beeld zag er wel super mooi uit maar de film zelf vond ik niet zo bijzonder.

    6/10
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Avatar 3D
    Na de eerste keer dat ik de trailer zag, boeide het me niet zo. En nadat ik de film heb gezien, is dat totaal niet veranderd. Misschien komt dat omdat de sfeer en het thema mij al niet zo trokken. Voor de rest... De film zag er wel mooi uit. Het verhaal vond ik dan wel erg voorspelbaar.

    6/10
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha op IMDB ook zo'n discussie:

    In 2154 we will apparently (still) have manual wheelchairs
    I find it hard to believe that we can have all of this AWESOME technology (avatars, special weaponry, not to mention extensive space travel) - but we will STILL have old fashioned wheelchairs.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    2012
    Keek echt uit naar deze film nadat ik op YT die trailer had bekeken waarin de pleuris echt los barsten en de effecten je om de oren vlogen. Die special effects zijn eigenlijk ook het enige wat me echt kon boeien. Qua verhaal is het allemaal zoals je van een Hollywood film verwacht. Vond hem ook erg lang duren waardoor het zo nu en dan langdradig en saai werd. 1x gezien en dat is genoeg.

    3/5
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha geniaal! Ik zat ook al zo te kijken van 'wtf?'.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Harry Potter and the Half-Blood Prince

    Weer een nieuwe Harry Potter. Voorgaande delen vond ik van goed naar slecht gaan maar wel van een kinderfilm (De steen der wijzen) naar een volwassen film (Half-Blood Prince). Helaas was het enige wat me kon boeien het begin, dat half Londen werd geterroriseerd. Was altijd wel fan van die Potter films maar vond deze ver uit het slechts met ook de minste actie! Dacht ik eindelijk dat het zou gaan beginnen, was het afgelopen..
    5/10


    Up

    Kijk nooit echt animatie films. Mijn laatste was Monsters en Co. Deze gisterenavond gekeken en vond hem toch verrassend goed! Leuke verhaallijn en een echte feel-good movie:cool:.
    8/10


    Gamer

    Beetje hetzelfde als The Condemned, gevangenen krijgen een kans om vrij te komen door iedereen te vermoorden. Alleen ging het af en toe iets te snel en snapte er soms geen drol van. Gewoon een leuke actie film om een keer te kijken, niets speciaals.
    7/10


    Perfect Getaway

    Leuk verhaal maar beetje cliché, een stelletje dat op huwelijksreis gaat en er bevinden zich 2 moordenaars op het eiland. Toch wel erg verrassend einde maar net zoals gamer, leuk om een keer te kijken maar niet veel bijzonders.
    Ik vond vooral de wending in het verhaal zo onvoorspelbaar, je denkt dat dat het dat ene stelletje is dat werd opgepakt in het begin, dan denk je weer dat het 't stelletje is waar ze veel mee omgingen en achteraf blijken ze het zelf te zijn. Hoe het allemaal was gelopen snap ik niet want volgens mij klopte een deel van het verhaal niet echt. Ze gingen bijvoorbeeld met z'n 2e kijken wie er nou de moordenaar was zonder dat andere erbij waren. (Ze wilde dus de kijker overtuigen dat zij het niet waren maar vind dat een beetje onrealistisch).

    7/10
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, sloeg op zich helemaal nergens op. Ze denken in het verhaal dat de andere de moordenaars zijn, terwijl zij het zelf zijn. 8) Daarom is het ook zo'n verrassend einde. Maar wat zagen de 'niet-moordenaars' nou op die camera van hun op het strand?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op die card stonden nog de beelden van de echte personen die waren getrouwd en die ze hadden vermoord.
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dacht dat zij dat zelf waren, snapte al niet waarom dat de doorslag gaf:9
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Draait ie al dan? :eek:
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Valkyrie

    Wou deze film al een lange tijd graag zien, maar ik zag er ook weer tegenop. Ik zag het concept van Tom Cruise in een oorlogsfilm als Duitser (dus volledig Engelstalig) niet zo zitten, maar het onderwerp waar de film over gaat is weer dusdanig interessant waardoor ik het toch heb aangedurfd. En ik moet zeggen dat het toch een bijster goede film is. Voor diegene die het niet wisten: het film gaat over het complot om Adolf Hitler door een aanslag te vermoorden en daarop volgend een staatsgreep te plegen. Dit was bijna gelukt, maar mislukte uiteindelijk grandioos. Sterk geacteerd en een goede weergave van het ware verhaal. De rol van Tom Cruise is niet te groot gemaakt en dat beviel me zeer. Tja, minpunt blijft dat de film Engelstalig is en ik vind dat eigenlijk zo iets echt niet kan voor dusdanige grote producties over de Tweede Wereldoorlog. Wel moet ik toegeven dat ze de Duitsers wel echt '"Duits'' over laten komen (zonder slecht accent of iets in de richting) terwijl ze Engels spreken.

    Cijfer: 70/100
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina