1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice Alizor. :D

    Voor zo ver ik het zie, zie ik geen enkele Challenge bij mij die 20.000 EXP waard is. >.> Alleen maar 10.000 of lager. :p
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lees: twee challenges :9
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De akimbo models mogen dan wel "gefixed" zijn, maar door ze met bling pro (akimbo en FMJ) te gebruiken blijft de damage als voorheen, door niet de code te fixen wanneer je FMJ erop zet. Dus ik zie alsnog mensen rondlopen met die dingen :mad:

    De rangers lijken nu de nieuwe models te zijn voor de mensen die niet weten hoe ze die patch van de models moeten omzeilen. Ze zijn gelukkig een stuk minder irritant maar van mij mogen ze shotguns er permanent uit halen...lawl.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  4. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd sorry mijn fout. oeps :eek:
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    :thumbs:
     
  6. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er van plan te gaan voor 10de prestige?
    Ik ben nu 2de prestige lvl 50. Ik doe elke keer gelijk prestige in ieder geval.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Prestige? Dat is als je het laatste level gehaald hebt en weer opnieuw begint ofzo?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bonbridge was van plan alles te halen volgens mij :9

    Prestige is inderdaad dat je weer overnieuw begint met een nieuw embleempje
     
  9. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe okedan. Cod 4 was ik ook laatste Prestige. Toen had ik er 13 speel dagen opzitten toen ik laatste prestige was. Nu duurt het veel langer!:mad:
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    *Facepalm* Ik moet stoppen met stukken tekst overslaan. :p

    Ikzelf zat net te spelen met mijn TAR-21 en ineens krijg ik een Challenge dat ik er al 1000 kills mee heb 8) Nu nog 40 kills met UMP5 + FMJ en dan heb ik alle attachments voor dat wapen + 10.000 EXP rijker. :D

    Had net ook voor de 4de keer een Chopper Gunner, op Quarry. Jammer dat bijna iedereen toen binnen bleef. xD lvl 45 nu, bijna 46. Nog een EXPtje of 6000-10.000~ denk ik
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  11. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe flauw: Was ik een paar dagen bij me neef. Heb ik op zijn PS3 echt 3 keer een nuke gehaald. En op de Xbox nog nooit. Alsof er slechtere mensen op de PS3 spelen.
     
  12. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook van meer mensen/plaatsen op internet gehoord dat het op de PS3 een stuk makkelijker gaat 8)
     
  13. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een care package van iemand buiten de map beland. Gebeurt wel vaker idd, maar het symbool boven deze care package kon alleen maar van de tactical nuke zijn, te lullig. 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan niet. Zal wel een EMP geweest zijn.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad, Sander faalt wel vaker :+ Door de kerstdagen heb ik niet eens meer CODMW2 gedaan, en de aankomende dagen kan het ook al niet. :eek:
     
  16. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben gewoon al een aantal x dood gegaan omdat er een carepackage op mijn hoofd moest landen :lol:
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net lande er een carepackage 2 meter van me vandaan maar omdat de weg schuin afliep gleed die carepackage over me heen en ging ik alsnog dood. 8)
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, had een AC130 via een Carepackage word ik geknifed net wanneer dat ding land. Aaah, the horror 8)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net een Chopper Gunner gejat via iemand z'n Emergency Airdrop. Iemand gooide een flashbang dus we waren allemaal verblind (iedereen duikt op die care packages, niet normaal :9) dus ik ging gewoon snel ligen en er 1 proberen te capturen. Had ik dus die CG. Pissig dat hij was. :D
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die eerst LMG is echt heerlijk! Net in FFA op Favela 30-1 daarmee gespeeld, werd voor mijn laatste kill met een noobtube afgemaakt :{.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina