Nou... ik heb mijn controller meerderen keren op de grond laten vallen. En de vloer bestaat uit siergrind: http://botha.bouwpunt.be/UserFiles/Image/botha/Siergrind/Zebra Split.jpg En ik kan je vertellen dat me xbox controller het niet fijn vind. Er zitten behoorlijke krassen op. En de rechterkant is los gekoppeld van de schroeven. Zit hier een garantie op?
Officieel zit er geen garantie op, maar als je gewoon zegt dat een paar knoppen het niet meer goed doen is er een grote kans dat je gewoon een nieuwe opgestuurd krijgt. Ze zouden ook kunnen zeggen dat je eerst je eigen controller moet opsturen, maar dat gebeurt niet vaak.
lol wtf?! ik ga jou ff op xboxlive aanspreken haha.. Maar de controller doet het eigenlijk goed nu... alleen vind de ingespeelde fijner aan aangezien die niet terughoeft naar degene van wie ik hem geleend heb, heb ik nu eigenlijk een controller teveel.. zet 'm even op bazar But ik heb ook nog een witte controller (oudere) en daar was ook knop kapot (fifa --> gooien) maar die zou ik dus evt ook naar MS kunnen opsturen of wat dan ook
Dus je kunt gewoon een nieuwe joystick krijgen? Dan doe ik dat, mijn joysticks zijn niet kapot maar dan heb ik er lekker eentje bij. Helemaal opmaken die M$ voor ik naar PS3 ga
Ik heb nu in korte tijd te maken met 2 accus die niet meer goed opladen, ze doen het alleen als er een wired cable in zit. Iemand een idee wat er aan de hand is? Het zijn de 2 accus van de controllers van de launch. Kan ik 't nog fixen?
Sarcasme? Steeds oplaadbatere batterijen kopen is ook duur, ook omdat ze na 6 keer opladen alweer op zijn.
Hmm misschien dat ik dan maar op batterijen moet over gaan, m'n accus waren iig de officiële van Microsoft enzo
Wat een dom gedoe, losse battery packs worden niet meer verkocht. Ook niet op Dixons/ Bol.com, heb er nu maar één besteld via Ebay.
Jawel hoor: http://www.consoleshop.nl/category/638/accu-s-laders.html Gratis verzending noemen ze dat, 10 euro duurder als bij elke andere winkel Maar goed, die dingen op ebay moet je wel mee oppassen. Als het er niet bij staat zijn het meestal ook geen originele battery packs.
Hoi, Ik heb twee controllers 2ehands gekocht en nu blijkt dat de blauwe X-knopjes niet goed reageren (bij allebei!).. Komt dit gewoon veel voor ofzo en is er enigzins wat aan te doen?
Ik heb een controller waarvan LB het niet doet, zonder aankoopbewijs Maak ik nog kans bij microsoft ?