Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha zelfde hier, ik kwam er pas achter waar je die dingen kon inleveren nadat ik al klaar was met de main story en alle side quests. Maar 435 brains heb je snel verzameld, ik vond het niet zo erg.

Ik heb trouwens wel echt moeite om door te spelen met m'n 2de en 3de char, ik heb steeds het gevoel van dat ik alles al heb gedaan terwijl ik met playtrough 2 met m'n soldier daar totaal geen last van had.

Als ik met m'n mainchar(60+ uur)speel kan ik gewoon geen genoeg krijgen van Borderlands, heb alle quests gedaan! Morgen lekker de arena in met Roland. :9

Wie doen er mee!?

Edit:

Fuck it, ik verveel me! Hier zijn ze dan:

Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  2. Lesley0079

Lesley0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zozo ziet er goed uit

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, flink schild ook. In 2de playthrough krijg ik nu langzaam ook betere schilden, heb er nu een van 840 of iets dergelijks, maar goed, ook die is steeds zo weg.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Met mijn Brick zit ik ook op 806 nu maar die gaat niet zo 1,2,3 weg. Kill ik een vijand krijg ik erna ook meteen voor een paar tel 50% Damage reduced dus dat is super chill! En dan erna Berserk en hoppa! Ik moet zeggen ik zoek wel een betere gun ofzo...en ik wil mijn punten wat opnieuw indelen, mensen nog tips? En dan als het kan 2 opties, eentje voor solo en 1 voor team...zou ik zelf erg waarderen

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Iemand een idee wanneer de dlc online staat?

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    DLC staat al sinds half elf online je moet gewoon ff onder recent games>borderlands>downloads checken

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    ow lol, had nog nie eens gekeken 8) ik voeg je toe

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Moet nog 1-2 Nederlanders voor vanavond dan ;)

Vind deze DLC echt heel goed gedaan, gewoon het beste van de survival modes ala WaW, Odst & GoW gepikt en in een BL jas gestoken. Speelt gewoon lekker en je krijgt nog loot ook, zelfs al ga je dood kun je nog van een Dome in het midden schieten en als iedereen dood is word je een round terug gezet inplaats van game over.

Die extra talent punten en bank kwamen ook goed van pas :b: die alleen waren al 6 euro waard.

Edit @tricker kan geen talent spec linken omdat ik vanaf m'n foon internet maar het beste is gewoon 4 hardened 5 safeguard 5 jugg 1 payback 5 diehard 5 unbreakable.
    Zodat je altijd tussen Masterblaster & Warmonger kunt schakelen.
    In Blaster kun je rapid reload en cast iron skippen, misschien een puntje in liqidate voor MB mod maar niet nodig, rest 5 punten. Met wide load ben je soms beter af met maar vier punten omdat sommige launchers 2,3 of zelfs 4 rockets kosten en je er dan steeds een overhoud waar je niks mee kunt.

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hoop dat ik me punten nog vandaag binnen krijg van Gamehubs want die Brains missie begint me egt te vervelen.
    Iets van 400 brains inleveren en alle brains die je voor de missie had gepakt telt niet mee :mad:

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond die brains juist leuk om te doen :+ eindelijk een reden om te snipen!

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik pak ze gewoon aan met me revolver maar heb geen zin om steeds te zoeken naar zombies.

Maar weet iemand hoe ik die My brother is an italian plumber achivement krijg want dat is de enige achivement die ik nog moet samen met brains zonder de nieuwe dlc

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je moet daarvoor iemand killen door op hem te springen. Aangezien dat maar 1-2 damage doet is het het makkelijkste om dat op een lage char te doen en een pupskag voor fyrestone ofzo bijna dood schieten voordat je begint met springen.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, al vind ik die brains verzamelen/snipen ook snel eentonig worden. Zit nu op 82/250 ofzo en heb nog wel even te gaan. Zo af en toe wat van die brains verzamelen tussendoor is best te doen.

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag binnen gekregen, erg vermakelijk spel! Ben al level 12 :D

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vol bugs

Normaal gesproken ben ik niet iemand die zich kan opwinden over bugs. Veel games zoals Facry etc die bekend stonden om kleine glitches, bugs etc met veel plezier gespeeld. Maar Borderlands slaat alles. Nu in korte tijd al 2 dingen meegemaakt.

Sitautie 1:
    Kill 2 Knogs, ik naar het gebied waar ze zouden moeten zien. Helemaal niemand :confused: Ik zie ze wel op de rader maar ik zie ze niet lopen. Ik dus aan een vriend vragen of hij kan joinen en helpen zoeken. Hij joint en ineens spawnen ze.

Situatie 2:
    Vind 4 onderdelen voor een sniper, ik heb er 2 gevonden maar ééntje is ontzichtbaar. Hij zou tegen een soort van circus tent aan moeten liggen maar zie hem nergens. Overal op geschoten, grenades gespamt. Game 2 keer overnieuw geladen, moet ik nu dus weer helemaal overnieuw beginnen?

Erg frustrerend dit!

Als iemand me trouwens wilt helpen om het te vinden, voeg me dan maar toe ;) (MetalSonicNL) omgekeerd wil ik ook helpen :)

16. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje zeg, vandaag Mad Moxxi’s Underdome Riot DCL gekocht .... Dit moet je echt met meer doen ... in je eentje (Lvl acht-en-veertig) overleef ik simpelweg niet, 25 waves ..... En dat dus maal 3 voor maar de eerste achievement .. is toch niet normaal .... :-(

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf niet echt last van bugs gehad.
    Let erop dat rood puntje of marker op de radar niet altijd nauwkeurig is. Met name bij het zoeken van wapenonderdelen heb ik me wel eens rot lopen zoeken. Dan zoek je op de punt van het markertje, maar blijkt het een stuk verderop te liggen, of ergens goed onder verscholen. Erop schieten heeft sowieso geen zin, daarmee komt die niet tevoorschijn. Kijk eens of er meerdere tenten in de buurt zijn waar je op kunt, of onder / bij kunt komen. En anders wil YT nog wel eens handig zijn om aan te geven waar de onderdelen liggen. :)

Schijnt best pittig te zijn inderdaad.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nu naar de sniper rifle body, hij zou ergens achter een hut moeten liggen in Arid hills. Walktrough erbij gepakt waar dit dus in stond maar ik zie 'm echt niet.

Hmm uiteindelijk gevonden, alles behalve op de locatie van het kompas..

Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Persoonlijk vind ik alleen spelen makkelijker dan co-op, komt ook omdat ik specd ben voor puur solo. Ik krijg healt, shield regeneration en firerate boost als ik een kill maak maar als Dr0kz al m'n kills jat ben ik zwaar fucked :cool:

@Metalsonic:
    Fuck tekst! Zoek ff op youtube naar de scavenger-quest waar je moeite mee hebt, zie je meteen waar alles ligt en hoe je er moet komen, veel makkelijker.

@Dr0kz:
    Nog thx voor die MachineGun, dat ding is echt Master! _O_

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    @MetalSonic: Die scavenger quest is niet voor niks een scavenge hunt :+ Het is de bedoeling dat je zoekt naar de onderdelen en de marker geeft aan waar je ongeveer moet zoeken.

@Svennos: Ik ga de komende dagen dit veel spelen dus voeg maar toe :b:

@Avahaha: Ik heb nog veel meer shit btw, al moet ik wel zeggen dat dat een van de beste allround guns is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina