meestal komen de OXM's rond de 18/19/20ste van een maand uit. dan ga ik meestal naar de stad om de OXM te halen. vind ik een erg goed blad by the way, en de filmpjes end de demo's op de dvd die erbij zit zijn ook tof.
Is dit ook de editie met dat extra level voor SC? Anders moet ik hier ook maar eens in de gaten houden of ik 'm ergens zie, want ik wil ook Kola Cell
Argh, ik wil Kola Cell !!! Nu hoef ik 'm niet meer hoor... weinig interessante demo's. Spiderman is ondertussen al bejaard en kan direct door naar het bejaardenhuis. CMR3, zie Spiderman. PDO heb ik ook al heel lang geleden een demo van gehad... blijft niet veel over zo. RE alweer omgeruild na het fiasco met de beruchte bug. TOCA meesterlijk spel, maar die heb ik uiteraard al origineel. Noujah, dan maar hopen dat het blad zelf nog iets te bieden heeft
Kola Cell gewoon van Live! afhalen Krijgen we trouwens via Live! ook de andere dingen die de PS2 versie extra heeft gekregen...of alleen Kola Cell?
Zal die PDO een nieuw level zijn, ik zit namelijk nog steeds te twijfelen, en als ik het nu wel leuk vind dan koop ik hem wel.
ik zal ff voor je checken, maar ik denk dat ze hem er nog een keer opgezet hebben omdat er nu een review van in de magazine staat (8.7) [edit] ander level [/edit]
Mooi, dat word weer rond de 20 OXM 15 ophalen, want ik zit nog te twijfelen of ik Panzer Dragoon Orta nou wel of niet zal kopen.