1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ff TotC 25m pug gedaan, loot ik er gewoon 4 items uit! Precies de items die ik nodig had, een 245itemlvl staff,wrist,waist en chest. Ook maar gelijk de head gekocht van 75 badges en had nog ongebruikte feet liggen van itemlvl245! Heeft me wel een hoop gold gekocht om te enchanten en te gemmen en ben nog steeds niet klaar!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    gekost zal ik maar aannemen. :9

    Gisteren zou ik een heirloom item kopen in Wintergrasp, maar die klote Horde zijn echt te irritant voor woorden. Een warlock en een Shaman deden flink vervelend door mij en een paar anderen te bestoken. Hoe irritant kan dat zijn als je zelfs in PvP area's niet eens rustig kan rondkijken. Dat werd dus iedere keer red drake en ontsnappen. Uiteindelijk een item gekocht en maar weg gegaan. Vind Winstergrasp sowiezo al minder aan, komt ook omdat je meer dan twee uur moet wachten op een battle. Doe het gewoon elke half uur of een uur. ;)
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je begrijpt het concept van PvP right?
     
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, zijn altijd wel van die gankers.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tuurlijk wel, maar daarom is het nog wel verdomde irritant als je er helemaal geen zin in hebt. Er zijn echt veel stakkers aan Horde zijde. 8)
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je het voor de lol is aan de andere kant ook proberen, precies hetzelfde verhaal.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je er aan ergert, er lekker wegblijven.
    Die area's zijn speciaal gemaakt voor PvP.

    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. :)

    Als je geen homo bent, heb je toch ook weinig in een gay-bar te zoeken?
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat een vergelijking Graafje. :+

    Anyways, vandaag maar eens ICC25 gedaan. Toch anders als je opeens alle mogelijke buffs hebt en 60.5% crit raidbuffed bent en daardoor 9.5k dps op Saurfang zie. :cool:
     
  9. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat gisteravond ICC10 maar elke keer deden we wipen rond de 5% dus we waren echt bijna klaar steeds :mad: Maar de hoogste dsp was net 3K daaronder alles 2.5 we hadden dan wel weer 3 healers (ik pala) nog een pala en een druid. Maar alsnog is het stom dat het niet lukte :mad:
     
  10. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0

    Stuur deze maar naar de Quote discussie
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemmen voor crit om ook een strength socket bonus te halen is slim, krijg je een algehele betere upgrade door (crit, en strength ipv puur strength, crit is altijd meegenomen namelijk) alhoewel ik de gem van 10 strength en 15 stamina ook achterwege had gelaten op de chestpiece en gewoon daar 20 strength in gedaan.
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook om een +4 bonus te behalen? Dan zou ik nog altijd voor 20 strength gaan. Al is het +6 dan laat ik de socketbonus zitten. Voor de rest zie ik geen Nightmare Tear, deze MOET hij gebruiken om iig een socketbonus te halen.
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Vind je het gek dat het niet lukt met 3K dps? Ik heb ICC 10 vaak genoeg met alts gerund uit mijn guild en zelfs die pompen er minimaal 5K dps uit..
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn enchanting schiet ook al aardig op. Check Menora, Runetotem maar op Armory. Het is alleen wel lastig om aan materialen te komen voor de rods die je nodig hebt om te kunnen enchanten. Helaas heb ik een paar dure rods moeten kopen om verder te kunnen, maar aan de andere kant had ik nog ruim 4K G bij elkaar gespaard door o.a. een shitload aan dungeons en de nodige auctions.

    Hoorde net van een vriend, Dreanei, ook op Runetotem, dat die Jewelcrafting heeft laten schieten en voor Blacksmithing heeft gekozen. Ik dacht er al aan hem succes te wensen, want het verkoopt echt niet lekker op AH. Jewelcrafting en enchanting verkopen juist wel goed bij mij op de realm.

    Dat was dan weer deze update. ;)
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Veel mensen kiezen een profession puur voor de combat bonus die het geeft voor raiding. Ik heb bijvoorbeeld inscription op mijn Priest, wat een vrij nutteloze skill is maar het geeft je wel een heerlijke shoulder enchant. Verder heb ik Enchanting al op mijn Mage en Jewelcrafting ook op eerdergenoemde Priest.

    Professions maxen is net Pokemon: Gotta catch 'em all :9
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lol, je hebt inderdaad gelijk. Ik doe Profs bijvoorbeeld als hoofdzaak voor de winst en helaas kon ik die met BS niet meer halen. Het is inderdaad handig Profs te kiezen die echt bij je char passen, maar aan de andere kant is een winst op verkochte producten ook niet mis. Anders ben je gedwongen veel te questen of onhandig AH spelen. :9
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    10str/10crit is maar 10 emblems, 20str is 20 ;)
    Aangezien ik drie characters compleet gear (met de shaman in 7x ilvl251 atm), heb ik niet alle tijd van de wereld om HC's te farmen. Komt er dus op neer dat ik af en toe slack en 10str/10crit erin prop. Verder niet zo heel belangrijk aangezien de values van str niet heel veel meer waard zijn dan crit.
     
  19. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Waarom heb je je 4 set bonus overhoop gegooid door je shoulders te upgraden naar 264? Dan had je toch beter de cloak kunnen halen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina