1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Past die ook op mijn bed? Want m'n tv hangt boven mijn bed :+.

    Kan de tv wel draaien, maar dan heb ik zo'n 0.5-1m plaats tussen mijn bed, bureau en kast om dat ding te zetten. Aan jouw foto te zien is dat net niet genoeg :mad:. Daarbij kost dan ding €100 en dan nog eens een G25 en MS Raching Wheel of het Fanatec Porsche 911 Turbo S Wheel... zo rijk ben ik ook niet :+. En ik zou echt niet weten waar dat ding te vinden in BE.

    EDIT: Nvm, raceseats.eu levert ook aan BE.
    EDIT: Hmm, hij zou net moeten passen.
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb gisteren ook de demo opgehaald en ben toch positief verrast. Het rijdt echt heerlijk (na enige oefening). Maar dit kan toch niet de opmaat voor het eindproduct zijn? (tenzij er een toffe carriere en online mode in zit)

    Als je 4 jaar lang aan 1 game moet werken, verwacht ik gewoon net even wat meer dan dit.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit is eigenlijk geen demo, maar gewoon een time trail voor de GT Academy. De volledige game zal zeker online bevatten en zo goed als zeker ook wel één of andere career.

    Wil je een betere demo, dan kan je beter GT5 Prologue kopen.
     
  4. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    als dit soort games nog steeds "next-gen" moeten voorstellen ga ik gewoon ervan huilen


    kijk die publiek.....omgeving......kom het is 2010 alweer

    maar goed, aangezien dit 300mb (ofzo) was heb ik er nog hoop in
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb geen geluid in de demo? :eek:
    PS3 Slim aangesloten van Optical op m'n Logitech Z-5500.
    Geluid in het dashboard van de PS3 doet het wel gewoon, maar zodra ik de demo opstart heb ik geen geluid. Op het display van de Z-5500 staat wel netjes het DD logo met Digital erachter.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Weet dat sommige dat ook hadden bij de Killzone 2 demo. Gewoon de demo een keer opnieuw downloaden
     
  7. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo enorm telleurstellend. Ik had gehoopt dat GT5 FM3 zn kont zou schoppen, dat zou immers betekenen dat wij een nog veel betere racer zouden kunnen spelen dan FM3.

    Natuurlijk is het niet super ruk. Maar framedrops en screentearing terwijl er maar 1 andere (ghost)car op de baan is, is ronduit bevroevend te noemen. Zeker als je je bedenkt dat er zeer waarschijnlijk gebruik is gemaakt van low-res-textures (gezien de grootte van de demo). Wat als er strax veel meer auto`s op de baan zijn met goed werkende AI, physics, high res tuxtures en schademodellen?

    Ik had deze game in de pre-order staan maar heb hem geannuleerd. Misschien koop ik hem als ie Platimun is of pik ik hem van marktplaats op want deze gaat voor een hoop mensen enorm tegenvallen en zullen hem daarom snel van de hand doen.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De demo doet het bij mij nog steeds zonder geluid. Heb 'm al een keer opnieuw gedownload maar krijg maar geen geluid! :mad:
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dude, het is de timetrial voor GTacademy niet de echte demo.. enige wat er in zit zijn de physics. Ik heb er nogsteeds alle vertrouwen in!
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Kijk even in je playstation system instellingen of je optisch wel aan hebt staan! Ik weet bijna 99% zeker dat je dat niet goed hebt ingesteld.
    Ga even alle geluids opties af.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb bij al m'n games geluid, behalve bij GT5 Time Trial.

    /edit: Zo staat het bij mij.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het wordt steeds leuker *)

     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zie een uitstel aankomen.. :mad:
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee joh, pessimist. Dit is de eerste van vele reveals van features waar ze al die jaren stiekem aan gewerkt hebben :+
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind de demo er lelijker uitzien dan gt prologue, maar dat zal vast aan liggen dat het maar 300mb is. Kwa rijstijl voel ik wel iets verbetering. Realistischer, veel moeilijker om de auto op de baan te houden.
    Echter snap ik niet wat de reden is om een lelijke demo op psn te gooien.....?
    En wat is gt acedemy eigenlijk?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    GT Academy is een wedstrijd waarin de beste GT rijders uiteindelijk in een finale komen waarin ze een coureursopleiding krijgen en de winnaar mag in de 24-uur van Dubai racen.

    Overigens doet het geluid in de Time Trial het nog steeds niet bij mij op m'n 120GB Slim. Bij een vriend gedownload op zijn 80GB PlayStation en daar doet hij het wel gewoon goed.. :mad:
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    De Officiele Boxart !!

    [​IMG]
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    [​IMG]
    Vrij lelijke boxart imo

    edit//te laat :+
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind 'm wel strak!
    Can't wait!!
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nieuwe renders van de SLS AMG.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010

Deel Deze Pagina