[XOne] XBoX kabel

Discussie in 'Games' gestart door Cyrillus, 1 mei 2002.

1. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag gekomen is ik zag hem in ieder geval niet duidelijk staan:
    Ik ehb netwerk en de verbinding is Gewoon Kabel er zit dus een netwerkstekkertje in mijn PC zie me internet geeft kan ik die ook in de XBoX doen of moet ik hem aansluiten op dat ene kassie? alvast bedankt!

2. homeboy_nl

homeboy_nl XBX Live, here I am!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je deze post even opnieuw plaatsen zodat we snappen wat je vraag is en daar een antwoord op kunnen geven.

3. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    I think its safe to say dat de vraag er nog steeds niet duidelijk staat

4. markorius

markorius Guest

Dat kan wel geloof ik

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan er ook niet veel wijs uit worden. In ieder geval moet je PC verbinding hebben met zowel het internet als de Xbox. Dat kun je doen door 2 netwerkkaarten te gebruiken, of door je Xbox op de Router of Hub aan te sluiten. Dat "kassie" zou wel eens de Hub of Router kunnen zijn, er zitten dan meerdere netwerkaansluitingen op.

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    en als je hem op je pc aansluit moet je dus crosscable hebben ;)

7. Cyrillus

Leuk Bevonden:
    0
    WAT? Moet hij ook met mijn PC verbonden zijn wat is dat nou weer voor gezeik maar mijn vraag:
    Wij hebben KABEL INTERNET.
    En we hebben NETWERK dus 2 Computers zitten op 1 Internet Kastje snappie?
    Maar achterin de XBOX zit zo'n gaatje.
    Kan je daar dat Internet Stekkertje instoppen?
    Dus dat stekkertje die nu in mijn pc zit op internet te krijgen?
    Want ik zie iets over dat hij ook met mijn pc bverbonden moet zijn wat is dat voor gezeik.
    Hoop dat het nu duidelijk is

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jij leeft in de toekomst. Lees beetje. Je moet iig een verbinding met je pc maken. De xbox is nl nog niet online gegaan. Via het net simuleer je dat je naast mekaar zit en ze gelinkt hebt. Snappie beetje?:)

9. Cyrillus

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme ik snap er geen reet van?!?!?!!?!?!
    HOE leg ik verbinding met mijn pc? en wat moet er nou in de XBoX?

10. Bigl-mo

Bigl-mo New Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dan zou ik eens beginnen met het proberen te snappen en niet zo opgefokt te reageren..deze mensen willen je alleen maar helpen

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rustig anders reageert er niemand.

Zal ik het dan maar weer eens uitleggen.

Online gamen wordt nog niet officieel ondersteund (eind dit jaar), je kan WEl een netwerk simuleren (je kan wel in een netwerk spelen met Halo), om dat te doen moet je je Xbox dus WEL met de PC verbinden..

12. Cyrillus

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej nu snap ik het maar hoezo word het niet officieel ondersteund?
    Moet je daar eind van het Jaar weer wat Nieuws voor kopen en aan het eind van het Jaar hoe gaat het dan,? weet iemand dat al?

13. 2COOL4-U

2COOL4-U Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamespyarcade.com heeft een heel handig tutorialtje om je uit te leggen hoe je je Xbox aansluit op je PC(Met plaatjes voor de liefhebbers :D)

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    tss, cyrillus, eerst stel je een vraag die niemand begrijpt, en vervolgens ga je nog super irritant lopen doen tegen de mensen die je proberen te helpen ook! bijdehandje!

Ik zie al dat je er geen ruk van begrijpt, en ik heb geen zin om je het uit te leggen.

15. Cyrillus

Leuk Bevonden:
    0
    Helpen?
    Ik ben misschien niet zo goed in Nederlands maar die homeboy loopt bij nog 2 van mijn berichten opmerkingen te maken en daar heb ik dus geen zin in en bij andere zie ik het um niet doen misschien omdat die Mod zijn ofzo maar dan beantwoord je toch niet!
    Maar mensen moeten hier wel geholpen worden hoor!
    En waarom zet je alleen maar een bericht neer met een opmerking wil je meer Posts?

16. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik begrijp is dat dat gaatje achterin de Xbox een ingang van de ethernet kaart is 10/100Mbit verbinding. Zo'n zelfde aansluiting zit achterop je pc, want je hebt kabel internet, duds die is er. Als je nu een vrij slot in je pc hebt, en daar een Ethernetkaart in plugt, en een crossoverkabel gebruikt, van die extra ethernetkaart naar de xbox, of voor mijn part een Hub (misschien zelfs beter), dan kun je bv via Gamespy arcade een zgn tunnel programma DL voor de Xbox, en via dat tunnel progje maak je dan verbinding met een server voor bv Halo of T-Hawk 3 en dan kun je dus On-line spelen. Misschien dat zo je vraag beantwoord is

Greetz Seahawk]:-

17. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp 1 dingetje niet, bij mij is alles aangesloten en doet het, maar wat is nou het verschil tussen een standaard netwerk kabel en een crossover kabel?

18. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kleurencode van de kabels.

19. Roeligan

Roeligan Brainwashed Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm nu ben ik ook een beetje confused... hoe zit het dan met die link kabels die je kan kopen? Ik bedoel dus voor 2 boxen aan elkaar, niet voor 3,4 of meer.

20. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    de kabels die in de kabel zitten zijn bij cosscable niet aan beide zijde gelijk bij normale netwerk kabel wel

als je 2 pc's aan elkaar linkt moet er ook crosscable tussen of gwone kabel via een hub of switch

Deel Deze Pagina