Goedemiddag! Mijn xbox heeft zojuist mijn fifa2010 spel gesloopt. Er zitten op 2 plekken een kras die over de hele ronde van de cd gaan. Hebben mensen hier ervaring mee, kan ik iets doen? Thnx!
Hij is van zijn plaats geweest, omdat mijn moeder zonodig in een kwade bui de xbox draaiend en wel weg heeft gehaald.
Dan maakt ie inderdaad krassen, je mag dat ding niet bewegen als ie aanstaat en zeker niet met een disc erin. Je kan met de disc langs de videotheek om deze te laten polijsten, kost meestal iets van 5 euro.
Dan halen ze er een laagje af, meestal doet ie het dan weer. Ik heb het ook een keer gehad en bij mij deed ie het weer. Je kan hem dan sowieso op je hdd zetten en dan heb je de disc alleen nodig voor het opstarten van de game.
Je stopt de disc in je Xbox, je gaat naar Game Library en je kiest fifa 10 . Dan kun je hem op je hdd installeren. Ik had mijn disc opgestuurd naar noscratch.nl
Sommige gameshops doen het ook. Verder kan ik je helaas niet meer helpen. Of opsturen naar een reparatiebedrijf dus.
je kan m miss terugsturen naar EA die hebben dacht ik een omruilmogelijkheid. Disc opsturen naar EA plus geld voor p+p. Suc6
Verplaats nooit de Xbox360 als er een draaiende cd , dvd of game in zit. Informeer eens bij een gameshop of videotheek !! Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17] http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134052