1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je de challenge gehaald voor vijf met 1 missle? Want die is wél het noemen waard :9.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwah, op groundwar op een map als Afghan lukt het nog wel eens hoor.

    Een vriend van me had zes kills met een AT-4 rocket op Invasion. Dat is pas het noeme waard 8)
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had net eerst een Predator op Wasteland, 2 kills, toen een bomb strike uit een care package, 4 kills :eek: Dat vond ik toch wel mooi op zo'n grote map, meestal levert het amper 1 kill op.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Woeeehoe, mijn eerste Tactical Nuke binnen net in een Domination potje op Scrapyard. Ging wel lekker tot Harrier, neemt een paar kills mee, daarna Chopper Gunner, lekker op hun spawn points schieten. Daarna nog een beetje gekloot en uiteindelijk met een score van 41-5 de boel opgeblazen. Was ook nog voor de grap een potje eigenlijk, aangezien ik al de nodige biertjes op heb. Zo zie je maar weer. Zat echt juichend achter mijn monitor, haha.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bomb strike?
    Bedoel je geen harrier/precision air strike, anyway gooi gewoon dat ding boven de ingangen van de grotten of aan de uiteinden van de heggen, komt altijd veel verkeer langs op wasteland.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Stealth Bomber.
     
  7. donnyzbg

    donnyzbg Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf lkkr lvl 70 heb geen zin om alles overnieuw te gaan doen kwa wapens en zowieso om het voor die extra classes en wat titles te doen dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk:$
     
  8. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Master gast, want ik heb er persoonlijk ziekelijk hard moeite mee om met alcohol op te spelen, het lukt me gwoon echt niet;), zonder ben ik wel master (H)
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  9. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wie gaat er dan ook op 1 Januarie om 6/7 uur 's ochtends zitten gamen XD
     
  10. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha inderdaad!

    Straks eens zorgen dat ik richting de 70 ga :)
     
  11. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor

    Is die model 1887 eigenlijk al slapper gemaakt?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ze hebben al een nieuwe manier gevonden om het sterker te maken. Akimbo + FMJ.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eerder IW dat er weer gigantisch overheen heeft gekeken en maar met halve updates komt. Het is niet zozeer een nieuwe manier.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, ik en m'n homies hebben echt niks te doen in MW2. Als er een aantal clangasten zijn fixen wij ook altijd hun clantag. Altijd leuk als ze boos worden :+
     
  16. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    =( Niet dus, FMJ verandert niks van de dmg. Heb een paar pagina's terug een youtube filmpje gepost met het verschil tussen de oude model's en de nieuwe en er is weldegelijk een enorm verschil.
     
  17. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaha, dat doe ik ook altijd:lol:
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    IK was domination aan het doen, en ik kwam boosters tegen.
    Eerste keer was op Karachi, toen zat ik ze ook al het leven zuur te maken en daarna nog op estate. In Estate zaten ze met hun drieën in de kelder even een granaatje in pleuren en die andere met de Famas, even het vuilnis opgeruimd... Voor de rest van de game kill ik die 2 bij het andere team alleen maar, en nog beter was dat ik een predator op 1 van die boosters deed en een harrier op de andere.

    Hun namen zijn:

    NME Extremaugo
    RabizYelle NW
    DragonHansen NW

    Het zijn een stelletje achterbakse spelers die het plezier van anderen bederven, en dat ze me nog niet dood kregen ondanks dat ik een ump hanteerde zonder stopping power en zij een m16a4 over middel-long range zegt nogal wat over hun vaardigheden. Die hebben ze niet.

    Als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het boosters/glictchers/cheaters etc
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Ik kreeg pas ook een message van iemand uit mijn lijst die wilde boosten met riot shields en ik heb hem dan ook direct verwijderd. Ook hij is iemand die niet al te best is in het spel. Het maakt me niet veel uit als iemand wil boosten, dat moeten zij weten, maar het irriteert me wel dat ze dit doen ten koste van anderen. Wij hebben nu ook al een aantal keer iemand in het team gehad die zich expres liet killen zodat de ander een nuke kon krijgen, dan is het spel opeens een stuk minder tof. Zeer trieste mannetjes die dit doen.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben één keer in zo'n game gegaan, zaten we nog in de lobby. Dus ik vragen welke class ik precies nodig heb en damn, wat een antwoorden ik kreeg. Begreep er echt geen reet van, die stemmetjes waren zo hoog 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina