1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. maar als je elke dat tijd hebt om te gamen, waarom level je dan niet gewoon :p het kan makkelijk in 2 tot 4 days /played op een charr tegenwoordig? Dan ben je in 2 weken een 80 rijker, en heb je weer een nieuw asspect van het spel ontdekt. Want levelen is ook best leuk als je het nog nooit gedaan hebt. (ik vind 40 tot 60 wel altijd ff zuur maargoed :9 )

    Wat ik dus bedoel te zeggen. Dat levelen ook een soort variatie kan zijn in je raids en AH kloten. Want raids worden niet gek veel anders als je tussen dps classes wisselt... DK = faceroll en hunter is ook maar 5 knopjes drukken.


    En oja ff iets anders. Wou ik net de dailey random HC doen kom ik in een group, en ik lette verder niet op en ik dacht goh wat moet ik veel healen (stratholme) inspect ik de (DK) tank heeft hij 28K health (buffed) en kijk ik ze defence, heeft hij 450 :mad: Echt trieste shit was dat. ik snap ook datie gear moet verzamelen maar waarom die dat niet als dps kan doen of op de AH kan kopen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon zelf Hunter van scratch beginnen. Account kopen zorgt alleen maar voor kicks. Hunter is ook nog een snel en leuk om te levelen.
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dit is dus de reden dat wij er last van hebben als jij accounts koopt Yellow, des te meer mensen die totaal geen idee hebben hoe ze hun class moeten spelen. Je herkent zo een 'ebayer' dan ook meteen.
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeft niet persee een ebayer te zijn. mijn eerste char was een warrior. begreep niks van het "tanken". oftewel, reroll warlock
     
  5. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Je herkent een ebayer echt wel aan het feit dat hij high end gear heeft maar geen idee heeft waar hij of zij mee bezig is.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je van 1-80 als DPS lvld dan zul je weinig van tanken snappen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    2 weken een 80 rijker? Man, zou niet weten hoe ik dat klaar moet spelen. Had van een vriend al eens de tip gehad per gebied te quest/levelen, maar dan nog zie ik de kans niet in twee weken een 80er rijker te zijn. Of jij hebt de gouden tip, een wereldvette add-on?

    Anyway, heb net Heirlooms gekocht voor een warrior en helaas kan ik die niet omwisselen voor een hunter heirlooms. Misschien dat ik wel doorspaar totdat ik een hunter heirlooms kan kopen. ;)
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Het geheim? Pak alle quests in een gebied, bewapen je alt met de beste heirlooms voor elke slot, gebruik questhelper en maak het meest efficiente rondje langs alle objectives. Verder mijn persoonlijke favoriet: Stop je alt in de inn tot hij helemaal rested is, level hem dat tot het weg is en stop hem dan weer in die beruchte inn voor een godvergeten tijd. Hiermee krijg ik mijn alt in iets meer dan 4 days played naar 80.

    Verder kan je, als je écht heel slecht bent in levelen, natuurlijk ook gewoon een leveling guide opzoeken. Jame's alliance/horde leveling guide is bijvoorbeeld erg goed.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Waar vind ik die leveling guide? Is dat een add-on soms?

    Bedankt voor de tips enzo. :thumbs:
     
  10. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Gezien het feit dat jij alliance bent, is het de alliance guide. Google eens "Jame's alliance leveling guide" It's that simple :)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou kan ik de Agility formule toch niet vinden he :9 Klopt het dat je 1 AP krijgt van 1 Agi?
     
  12. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder is een hunter ook een van de beste classes om te lvlen, heb er zelf ook een en dit was ook mijn eerste char. Eigenlijk was dat een foutje want ik wou een warlock, dat had ik ooit eens gespeeld bij een vriend van me maar ik dacht dat dat dus een hunter was :'-(

    Met een hunter heb je nooit down-time en een eigen pet! Verder doe je redelijk veel dmg en heb je mobs zo dood!
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.

    Zowat volledig gegeared om met wat makkelijke Raid PuGs te beginnen op m'n Death Knight (d.m.v underachiever, gezien ik de achievements alleen op m'n Warlock heb).

    Wil nog wel de plate DPS bracers van Pit of Saron Heroic (en misschien ook de necklace, alhoewel ik die snel vervang met Onyxia necklace als ik haar head win) en de Arp proc trinket in Forge of Soul Heroic.

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&n=Mahguroth

    Vind Unholy DPS echt een leuke spec om te spelen.

    Edit: Die strength/stamina gem in de belt is puur alleen om de meta gem te activeren :p
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dit merk ik met de Warlock van mij ook wel eens. Je hebt ze best wel vaak best wel snel dood. Hunter leek me ook altijd wel een fijne class, maar de healing classes paladin en priest hebben me ook altijd wel getrokken. ;)
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ligt aan de class he.
    Hunters/Shamans/Rogues 1 AP/1 Agi.
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wat is Ulduar toch een zo veel betere raid dan al die nieuwe zooi zeg. We doen nu hardmodes voor de Rusted Drake en ik vermaak me er prima mee, tenminste lekker originele achievements.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja sorry je hebt gelijk. Ben Rogue, dus het klopt wat ik dacht. Dankje :)
     
  18. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger een keer een ingame quide gehad zeg maar. Die zei precies wat je moest doen en welk level je ongeveer moest zijn na elke 5 quests ofzo. Ik zal hem morgen wel even opzoeken dat was namelijk erg handig :) :b:
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    http://www.wow-pro.com/

    Staan de beste guides op.

    Ik had mijn alliance shammy binnen no time op 80.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zie het wel tegemoet dan, bedankt.

    @ Brocade: Jij ook bedankt voor de link.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina