Nou kwam ik Donderdag thuis van een dagje hard werken op school heeft mijn broertje een Box aangschaft met het spel Project Gotham Racing. De volgende dag heeft hij Wreckless gekoopt en een extra controller. De doos zelf is voor €299 gekoopt.Het formpje is op de bus. Nou vroeg ik me af, het was dus voor Vrijdag 26 April. Hoelang duurt het dat het pakje wordt afgeleverd? en zouden we het uberhaupt krijgen? Ingevuld: -Halo -Dood of Levend deel drie en welke games MOET ik volgens jullie aanschaffen om LoL te hebben met de doos van mijn broer? gegroet. Lukas
Halo krijg ik, broertje heb ik, 3e controller krijg ik ook. en een breedbeeld B&O met vette geluidsinstallatie. Nu nog een AdvancedScart voor DolbyDigital.... Halo kijk ik zeker naar uit. Heeft iemand een lijst met de binnkort verschijnende titels in Nederland? dank! en Crab, keep the shit up!
Nee Xeen, allen wij hoger geeduceerde spreken zo, Xante is een Boer die zeggen allemaal Gekocht en die vinden het leuk om andermans posts te verbeteren omdat ze niks beters te doen hebben! (Geintje Xante, maar je moe nie miereneuken als je lul te groot is)
Er zijn al wat posts met sites waar je een release lijst kan vinden. Je kunt bijv op www.tothegame.com een behoorlijke complete lijst vinden. Op die lijst vind je vast wel wat dat jullie echt gaaf vinden.
Wat een gezwam Om te beginnen. het is gekoopt niet gekocht Ik ga die lijsten eens bekoekeloeren om te vinden of d'r iets tussen zit. Gta3 is vet. Die kwam ook op de box?
Is nog niet zeker dacht ik, maar ik hoop van wel. En Unreal Championship is iets om naar uit te kijken!
Ik heb gisteren Halo gekoopt, en binnen twee weken stap ik weer terug de winkel in, en ruil ik 'm met een andere game. Dus heb ik m toch al. voila Gta 3 is toch wel al 100% duidelijk. oja, die verkoopcijfers gaan omhoooooooog net als in Australië
Halo ruilen.... 1. MP istie errug tof, kan je nooit zo snel zat zijn + Komop...is Halo. 2.Cheapskate...
Nee Halo krijg ik nog een keer. via microsoft. heb ik besteld. Maar, ik heb dus net vernomen dat mensen die het apparaat voor €300 hebben gekocht dus GEEN pack krijgen!!!!!!!!!! in utrecht werd me dat gezegd bij Games&Zo op HoogCaterijne. Dus nu begin ik echt te twijfelen..... Weet iemand meer, of heeft het al mogen ontvangen? Z Graag response bitte!!
neeeheee.. als je hem VOOR 26 april hebt gekocht krijg je een reward pack, maakt niet uit voor welke prijs