1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hoeveel dodge moet een Druid tank eigenlijk hebben voordat je echt aan raids als Onyxia 10 kan beginnen? Ik heb nu namelijk zo'n 32 K health in bear en 45% dodge met mongoose proc.
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heer-lijk, wij zijn ze nu op alts aan het doen en het is nog steeds gewoon zwaar tof :thumbs:
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Firefighter <3
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dat is misschien nog wel de leukste van allemaal. Niet alleen is Mimiron een gruwelijk gevecht, maar het was de allereerste GotUR achievement die ik haalde. Mijn guild heeft 5 keer lopen wipen op die encounter voordat ik iemand moest vervangen en toen geoneshot zonder deaths :9
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Even een paar vragen:
    Ik ga nu een Priest levelen met 2 Heirloom items erop. Ik roll Horde, welke race voor een Priest qua racials ? En wat zijn nou goede proffs ? Wat is nou een goede spec ? Ik wil gaan healen en levelen met het LFG systeem.
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Undead.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Guide gedownload en geinstalleerd. Probleem is nu dat ik dependacy missing in beeld krijg. Ook kan ik nog niet die dingen aanvinken die je volgens de site moet aanvinken om goed te kunnen levelen. Iemand die daar nog wat meer van weet? *)
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    wotf komt op trinket CD he (of zit er al op?)
    Zou ik eerder voor een BE gaan. Silence ftw :eek:
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Zit er al op, maar WotF is nog steeds een sterke racial hoor. Enige verschil is dat je het niet 2x snel na elkaar kan gebruiken. :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit probleem is al opgelost gelukkig.

    Ik zit er nu meer mee dat ik flink moet wennen aan die guide. Er zit een soort van coordinaten meter bij en een balkje waar ik telkens dingen op kan aavinken. Snap er nog niet veel van en hoe met dit in 2 weken naar 80 moet helpen. 8) Dit is uiteraard met Heirlooms, maar ik vraag me ook wel af hoe lang het dan, met guide, maar zonder heirlooms zou duren.
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Bij horde maken de racials eigenlijk niet zo veel meer uit sinds de WotF 'nerf', maar bij alliance kun je het beste een human maken als je gaat healen, dan heb je namelijk een spirit boost en humans hebben sowieso imba racials :D
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo me tank setje nu soort van compleet (igg deff capped for HC's) Maar het is natuurlijk nog niet helemaal ultiem... Heeft iemand nog goede tips voor wat ik als eerst moet gaan vervangen en evt waarmee? Ik ga nu trouwens als allereerst me libram vervangen want dit kan echt niet meer :p

    link to armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald Dream&n=Tricep
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ben je met die gear de best gegearde mage van de server? Valt me reuze tegen van jouw server dan, bij ons lopen de besten wel in vol ToGC 25 gear rond plus wat icecrown pieces..

    Edit: Heb WoW-heroes maar even bekeken, ik zie dat ik mijn eigen server wel een beetje overrate maar ik wacht tot Icecrown helemaal is gereleased tot ik een vonnis geef over wat nou echt goed gegeard is, want de normal mode is tot nu toe nogal een faceroll en de heroic modes zullen naar mijn mening uitwijzen wie uiteindelijk uitgroeien tot de best gegearde spelers.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa ofc, en bij ons heb je wel mensen met full ilvl258 ofzo ik heb zelf ook veel ilvl258 in bags alleen icecrown items zijn 264 dus dan haal je dat snel in..

    en er zijn bij ons maar 3 guilds op de server die tribute chest halen met TOGC25 en dus weinig met t9.75

    maar hey, het is wel effe grappig om toch even de best gegearde te zijn ^^
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net [Schematic: Jeeves] geloot :) Ding is alleen veel te duur om te craften :9 Maarja, Engineering is toch al een grote goldsink :+
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Jeeves is echt de ultieme investering. Ik vind Engineering sowieso de meest coole profession van allemaal door alle leuke toevoegingen, zoals wormhole generator en rocket boots.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja klopt. Maar ik krijg vet vaak commentaar dat ik noob ben omdat ik die Flexweave Underlay enchant op me cloack heb. Dan zie je dus alleen dat je falling speed word reduced, maar niet de +23 Agility die erbij hoort. (Normale enchant is 22 Agility). Ook bij Rocket Boosts. Als jij je hitcap hebt, kan je net zo goed 24 Critrate op je boots zetten in plaats van Icewalker. Ook hier krijg je in PVE vaak commentaar op omdat mensen niet weten dat er nog een stat achter zit :9

    Net even gaan farmen. Dark Whelpling geloot na 300 kills ofzo. Levert toch weer snel 2k Gold op. Ga nu misschien die Hyacinth Maccaw farmen :9
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben nu ook druk bezig met engineering te levelen. Kom alleen nog niet zo hard voorbij 358.

    Hoe en wanneer kan je eigenlijks die chopper, de coolste mount zo'n beetje, maken? :eek:
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Skill 450. Exalted Alliance Vanguard/Horde Expedition voor de Schematic.

    Ohja. Neem ook 12500 Gold mee voor de vendor mats. De rest kan je van de AH kopen (12 x Titansteel bar, 2 x Arctic Fur en 40 Handfull of cobalt bolts)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina