1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben ook eindelijk voor het eerst in alle Call of Duty's het hoogste level :+ Nu door voor prestige en nog even beesten met de AK-47 :D
     
  2. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er trouwens laatst achter dat Pavelow niet meetelt voor je killstreak?
    had iederigeval uiteindelijk 15-0 door pavelow, en kon CG niet instellen, moest zelf nog 2 kills maken :+
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij telt wel mee volgens mij. Schijnt alleen soms gebugged te zijn.
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik las ergens dat je, zodra je je pavelow roept, zelf een kill moet maken voordat je pavelow er een maakt. Indien zo tellen de kills die hij verder voor je maakt wel mee voor je killstreak, indien niet is het blijkbaar geglitcht zodat ze niet meetellen voor je streak.

    (bron: unreliable, ergens op een mw2 forum of wiki. Ik hechtte er verder ook geen belang aan, maar nu ik dit bij jou lees kan het dus toch wel waar zijn...)
     
  5. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij telt de Pavelow ook nooit mee voor killstreak hoor... :x
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is die AK zo goed dan? Bij de stats vind ik hem niet impressive.

    Wat een tactisch spel is dit toch heh, als je al die overwegingen over perks en killstreak rewards leest :p Iig wel leerzaam om te zien hoe anderen ze indelen en ook de speelstijl van anderen, ik heb nogal veel de neiging om lekker rond te rennen op de vijand af, maar dan wordt je zelf ook vaak gekilld :p Maar te veel campen levert je weer geen kills op, beetje balans zoeken is dus wel goed. Ik zit te denken om care package eruit te gooien, je bent er veel tijd aan kwijt, je loopt risico en het telt niet mee voor je killstreak, aan de andere kant, zo vaak kom ik niet verder dan een care package of predator. Misschien moet ik eens predator - Harrier - Chopper Gunner proberen, maar dan moet ik wel behoudener gaan spelen en toch genoeg kills maken. Hardline kan helpen natuurlijk, maar dan mis ik stopping power weer die je nodig hebt voor die eerste kills die je zelf moet maken.
     
  7. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zou dan UAV - Harrier - Pavelow of CG of 130 proberen, als je van rushen houdt.
     
  8. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Als je je pavelow called en je pavelow maakt EERDER een kill dan jij zelf telt die NIET mee voor je killstreak. Call jij je pavelow in en je maakt EERDER dan je pavelow een kill telt je killstreak WEL mee.

    Ook maar gelezen in forum en zelf nog niet geprobeerd.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Sja, wat is goed. Ik vind hem erg fijn, gewoon standaard met noobtube ofzo. Inmiddels al in prestige, dus dat feest is afgelopen. Nu kan ik weer even met kut wapens :D
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Geldt dat alleen voor de Pavelow of ook voor andere killstreak rewards?

    Ja, erg lang kan je dat ding niet gebruiken natuurlijk, of je moet niet in prestige gaan, dat kan toch ook?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal enkel bij de pavelow. Het is zogezegd dan ook een bug en niet de bedoeling van het spel. Normaal gezien tellen kills van alle killstreak rewards mee voor je current streak behalve items uit care packages (en natuurlijk ook emergency airdrops).

    Dat kan natuurlijk ook. Na lvl 70 full exp hoef je niet in (volgende) prestige mode te gaan.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik speel nu bijna altijd met de RPD, wat een heerlijk wapen is dat. Forehandgrip erop, claymore mee en dan Scavenger, Stopping Power of Hardline en dan nog Steady Aim. Werkt echt perfect. Ding heeft superverre range en je kan er dan nog best accuraat mee schieten. Close combat is het iets minder, maar daarom gewoon een shotty meenemen.
     
  13. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    op dit moment heb ik carepackage, emergency airdrop en choppergunner

    laatst 1x choppergunner, pavelow, sentry en een harrier eruit gevist.
    die 2x choppergunner achter elkaar zorgde voor een 64-2 rondje:)
    had chopper uit de kist aangezet waardoor ik er zelf nog een bij elkaar had geknald.
    was in map met die vliegtuigrompen. weer in begin een nade van a naar c gemieterd. gelijk 4 kills van de pino's die er liggen om c te cappen:) heelijke map. gelijk gevloek hehe.


    al 4 dagen en 21 uur erop zitten 1e prestige nu lvl 65. bijna 70 weer.
     
  14. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik toch een hekel aan die pompers met hun grenade launchers.. Wat een noobs zijn dat!
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, vooral als ze alleen maar kills kunnen maken met hun grenade launcher.
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    WIE WIL BOOSTEN! STUUR ME EEN MESSAGE OF EEN FRIEND REQUEST!
    ONLY RIOT SHIELD BOOSTING!

    GAMERTAG: HaRrIeHaKkEr
     
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, jullie hebben echt geen idee...Ik zat met Zerochaos in zo'n game die alleen maar zat te Noobtuben. Heb zelfs erger gehad....Zat gister in een game met zo'n noob die alleen zat te killen met de RPG of Grenade Launcher. Meer niet.

    EDIT: Lol @ Hierboven.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    in cod4 deed ik het ook wel vaak als een manier om snipers uit te schakelen maar nu erger ik me ook alleen maar aan dat soort gastjes. Bah
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    :emo:

    Noobtubes vind ik prima, maar inderdaad niet als dat je enige manier is om kills te maken. Ik gebruik hem vooral als ik ergens onder een raam sta en weet dat er iemand een verdieping hoger in het gebouwtje zit, dan is een explosie in die ruimte best handig aangezien je nog niet in bochtjes kan schieten. Ik gebruik ze meer zoals ik een semtex of frag zou gebruiken aangezien ik die nooit meedraag (throwing knife ftw).
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat dit een grapje is? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina