settings colin mcrae 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door GerardJ, 7 apr 2003.

1. GerardJ

GerardJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu al een paar weken met veel plezier colin mcrae 3, en gebruik eigenlijk bijna altijd de default settings voor de wagen. Ik vind het moeilijk iets te vinden wat het echt beter maakt: of ik merk geen verschil, of het wordt alleen maar slechter. Versleutelen jullie veel aan de wagen?
    Het enige probleem waar ik echt tegenaan loop is dat ik de Finse rally's niet lekker afgesteld krijg, ik blijf maar zwabberen over die $%&*-zachte gravel. Any suggestions?

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb colin 3 ook maar ik doe niks aan de settings. Overigens vindt ik het spel niet meer leuk vooral omdat op de straat racen zwaar zuigt dankzij die besturing, op zand en gravel is wel vet. Ik heb live dus jah waarom offline games spelen he

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    meestal verdien je aan het einde van een rally een nieuw onderdeel, die kun je meestal het beste gebruiken voor de volgende rally (lees; land)

4. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verander de settings ook nooit . Bij mij wordt het er dan echt niet beter op en zo'n testrun heb ik ook niks aan dan zou ik 3x precies het zelfde moeten rijden en zo goed ben ik nou ook weer niet.
    En zonder veranderingen is het spel best goed uit te spelen dus erg noodzakelijk is het ook niet.

5. GerardJ

GerardJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met goed uit te spelen, bedoel je dan ook de hoogste moeilijkheidsgraad? Daar ben ik voorlopig nog niet aan toe, een tweede of derde plaats in "hard" vindt ik al heel wat... maar de uitslag wordt eigenlijk meer bepaald door dat ik al of niet ergens een steen raak of de bocht uitvlieg en in de bomen eindig dan dat mijn gemiddelde snelheid te laag is. Soms is Nicky Grist ook net iets te laat met zijn commentaar, in Australie heb je bijvoorbeeld een punt dat je met 100 mph over een bult in de lucht vliegt, en dan verteld hij doodleuk dat de volgende bocht een "two-left" is, die je dus nooit meer haalt. Er zijn nog een paar van die punten in het spel.

Spelen er ook mensen met een stuur, of is het met een controller ook op hoog niveau uit te spelen? Met de controller is het heel moeilijk om een beetje naar links of rechts te sturen, ik geef meer kleine tikjes om telkens bij te sturen. Met een stuur moet dat toch makkelijker kunnen.

6. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen de launch control aanstaan en GEEN automatische versnellingsbak. ik verstel helemaal niks en ben gewoon kampioen geworden met een A++ rank :)

7. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijdt zonder Launch Control (weet ik trouwens niet zeker) en met handmatige versnelling. Ik ben kampioen geworden op hard niveau (waar ik vreselijk trots op was) en ik zie er nu behoorlijk tegenop om het volgende seizoen Very Hard te gaan doen, want dat gaat me toch niet lukken. Ik heb weleens wat afgesteld, maar volgens mij maakt het idd zeer weinig uit. Ik had ook graag gezien dat ze er een 'set-up tutorial' in hadden gestopt, want zo'n expert ben ik nou ook weer niet.

Deel Deze Pagina