1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    FAL is echt een goed en sterk wapen, als je er mee om kunt gaan. En dat kan ik dus nauwelijks, dat snelle fingertriggeren is niets voor mij. :9
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net me meest chaotische potje ooit gespeeld :emo:
    Was op Highrise, je weet dat je daar 2 van die gebouwen hebt, een aan de ene kant en de andere aan de andere kant.
    Echt elke keer, buiten de andere 2x, spawnde ik in een van die gebouwen waar altijd iemand van de tegenstander zat..
    Elke keer spawnde ik dichtbij een tegenstander, elke keer kon ik maar 5 seconden lopen voordat ik werd geknifed. Was je eenmaal buiten was je gelijk dood. En me kut team kon helemaal niks, het was gewoon zo triest. :emo:
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Deed je ook nog Ground War ofzo? Ground War op Highrise is trouwens vreselijk, net als op Scrapyard
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit trouwens echt een geniaal idee. Imo zou je bijvoorbeeld kunnen switchen via (up) & (down) op de D-pad als je meerdere killstreak rewards hebt. Of je deelt elke killstreak rewards uit aan (up), (down), (right). Ik ga maar even een account aanmaken om dit idee te supporten.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ground War, ja, maar meestal is het echt niet zo erg.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    laat ze eerst al die andere bugs en glichtes ermaar uithalen voordat ze aan iets nieuws beginnen:+
     
  7. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor m'n eigen killstreaks zou ik het wel handig vinden, maar voor 't spel in 't algemeen denk ik dat de killstreaks op zich al voordeel genoeg hebben.
    Een gamemode zonder killstreaks zou me meer zeggen dan er nog meer voordeel aan vast te hangen.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gamemode zonder killstreaks is opzich geen slecht idee
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Old school moet terug idd :+
     
  10. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja idd. Doet me denken aan COD 1. Die had ik ook vaak gespeeld op de PC. Rifle matches enzo :cool:
     
  11. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook wel tof zou zijn, is speciale Sniper Only maps.. die had je op de pc altijd bij CoD1 :D
     
  12. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een potje of 6 met 2 belachelijke Nederlanders gezeten die steeds zaten te boosten voor een nuke. Heb ze 5 potjes er fraai van kunnen weerhouden (en ruim in de plus gestaan), maar die laatste keer kreeg ik de chopper niet in het vizier door de gebouwen en kon ik die ene eikel net niet killen (Quarry is ook een kutmap om nuke boosters tegen te gaan eerlijk gezegd). :mad:

    De namen van deze onverlaten: Feico MK en UrBan MOnKeY NL.
     
  13. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net uit een potje waar een dude 38 kills/ 0 deaths met alleen C4 heeft gemaakt.
    De C4 zat bij vlag A. Elke keer als we de vlag probeerde over te nemen liet ie dat ding exploderen. En het trieste is dat ik al vermoedde dat het niet helemaal 'legaal' ging. Dus keek ik toe van een afstand toen 1 teammember werd opgeblazen, daarna zelf naar vlag A gelopen en zonder dat iemand bij de vlag was geweest werd ik mooi weer door dezelfde vent de lucht in geblazen.

    Hebben jullie dit eerder gezien? Ik niet, maar lijkt me een zwaar trieste glitch.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk de 250 headshots met me M4A1, nu nog voor de 500 headshots etc. 8)
    Tot hoe ver gaat dat door?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1000, als je in prestige gaat kan je daarmee de gouden title unlocken.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn, 1000 8)
    Vond 250 al lastig genoeg om te halen. :+
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je je een beetje gaat focussen op de headdies dan is het wel te doen. Ik heb het met de M16 gehaald in mijn tweede prestige. Campers kan je altijd wel een headshot geven aangezien ze je vaak niet eens doorhebben en daarmee kan je er dan wel 5+ per potje halen.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    met sommige wapens is het allene makkerlijker dan met andere, heb soms dat ik een camper vol op z'n kop schiet (met 1 schot, enige mogelijkheid om dan dood te gaan is headshot) en dat hij dan meteen dood gaat, maar dat ik geen headshot heb 8) (met acr) andere keer schiet ik op iemand romp/benen en krijg ik opeens een headshot:emo:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het valt mij altijd op dat ik met de ACOG veel meer headshots maak dan met de RDS. Normaal maak ik maar 20 kills met de ACOG voor de challenge maar de helft ervan is dan altijd wel een headshot. Met de RDS of zonder is dit maar 10%, wanneer ik er niet voor ga.
     
  20. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke map het was maar misschien gooide hij c4 van boven/zijkant naar die vlag/jou toe? Die dingen kan je nog best een beetje gooien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina