[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dan het voetballen (gelukkig) niet door gaat }:] dus zal ik morgen gewoon op Live te vinden zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds een paar dagen weer een aantal records gevestigd.

    Mugello 1.39.50
    Jerez 1.32.xx
    Assen 2.02.xx

    En ik heb nu nog ruimte over. Ik kan dus absoluut sneller. Bedankt aan iedereen, die mij vanochtend (08-04) adviezen hebben gegeven. Ik ben mijn lijnen gaan herzien en ik ben er absoluut wat mee opgeschoten.

    Jerhui: Volgens mij sta ik op Jerez nog maar 2 seconden achter je.

    Keep it up.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey Dschadir, sorry dat ik niet reageerde op je invite. Ik was aan het TimeTrialen op freaking Mugello..

    reed meerdere keren 0.5 tot 0.6 sneller als mijn beste tijd en verknalde het elke keer in de laaste bochten :D

    Binnenkort ben ik er weer!!
     
  4. PsychoPAPPA

    PsychoPAPPA Xheaven Xworld Xbox

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n lange race lijkt me ook wel wat... dus als mensen willen..count me in. Sommige van jullie hebben mij al op hun friends-list staan dus ik ben bereikbaar!!!

    Mijn Mugello tijd = 1:35:98 Demo/Auto
     
  5. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe netjes psychodaddy, je bent ook retesnel en avenger ook. we hadden vanavond/vannacht lekker gereden. Tering heel mn ritme is naar de klote sinds live, 4 uur is geen uitzondering meer :)
     
  6. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    :{ Tssk....1:43....:'-(
    NIW: 't is niet leuk als mensen opzettelijk je om gaan duwen. Dat is gewoon verschrikkelijk vervelend. Oké oké ik gooi ook wel vaker iemand om of rijd zo vlak naast um zodat ie het land gaat ploegen, maar da's niet opzettelijk!!! :eek: *ik zeg dan ook altijd braaaf sorry....Ik ben al 2 dagen niet Live geweest...Ja gister was Tim effe...Maar die kon d'r nix van....:{ K denk dat ik vanmiddag nog een kansje waag...Maar haast niemand is dan online :'-(
     
  7. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry ... sorry !!!. Hier gaan natuurlijk sancties op volgen, dat begrijp je wel. Hahahahahaha. Maar eh, 0,5 of 0,6 seconden sneller dan snel, dat is wel erg snel. Zo kom ik nooit dichterbij. Dus ik heb een voorstel. Als je nou even een weekje niet rijdt, dan kan ik weer wat dichterbij komen.

    Bedankt nog voor je adviezen van gisteren.
    Ik ben op Mugello aardig beter gegaan gisteren. Ik had op een gegeven moment een tweede split van 31.xx, maar ik crashte drie bochten verderop tegen een achterblijver. Erg jammer, want dat had voor mij een 1.38 of misschien zelfs minder kunnen opleveren. Tussen die twee snelle bochten achter op het circuit o, blijf ik nu iets langer rechtdoor rijden bijvoorbeeld, waar door ik niet meer hoef te remmen, m'n gas hoef te lossen of de grindbak in ga. Scheelt me nu in vergelijking tot mijn oude tijd ruim een seconde.
     
  8. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dat doen de meeste wel hoor ff sorry zeggen das ook wel zo sportief toch. Weet je wat pas irritant is, van die lui die gaan spookrijden! Die mogen van mij een permban krijgen!
     
  9. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    *offtopic alert*

    Ik heb dus de Live Demo van MotoGP, en wilde de savegame van een vriend die alle banen al heeft vrijgespeeld, kopieeren zodat ik deze ook op Live kon spelen...

    Wat blijkt? Er zit één of andere beveiliging in, waardoor je de game op iedere X-BOX weer opnieuw uit zult moeten spelen. Even een savegame kopieeren van een vriend zit er dus niet in...

    Ik wil graag weten of het iemand WEL gelukt is om dit voor elkaar te krijgen, en zo ja, HOE diegene dat dan geflikt heeft...
     
  10. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    bekend probleem , ik had hetzelfde en heb dus mgp op eigen xbox rond gespeeld , helaas is er geen andere oplossing mogelijk .
    succes
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik begreep het eerst ook niet, maar ik heb toen het spel van een vriend geleend. Gelukkig ben je vrij snel door het eerste seizoen heen. Alleen als je een goede Custom wil maken moet je nog wel even doorbijten in de trainingen. Sommige daarvan zijn echt irritant.
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een custom bike!!! EIndelijk is ie klaar..
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat wou je doen dan, me van de baan rammen? Moet je me wel bijhouden :cool: (even jou motiveren om sneller te gaan).

    Trouwens, mijn mugello tijd is net naar de 1.34.45 gegaan! 0.57 seconden gewonnen dus! :D En op Brno naar een 1.42.73 (1,4 seconde gewonnen) en Le mans een 1.20.52 (0.4 gewonnen).. Feels good!! Jammer dat ik ff moet stoppen.

    Blij dat mijn adviezen hebben geholpen trouwens!
     
  14. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarmee pak jij de meeste tijd op Mugello? Ik zit namelijk op 1.35.25, en de eerste 2 bochtencombinaties na t rechte stuk neem ik al gruwelijk hard, eerste split is daar 12.6 dan lig ik daarna meestal al bijna 0.7 achter, ik zit veel te expirimenteren met powerslide in de bochten , maar dat is niet altijd voor iedere bocht geschikt, bij de tweede split zit ik dan rond de 30.5, maar ik verlies volgens mij veel in die doordraaier met die chicane gelijk erachteraan en de laatste bocht, ik kom dan als ik m goed neem met +- 220 de laatste bocht uit.
    Ik snap dan echt niet hoe die gasten daar 1.31 kunnen rijden:confused: |:-
    Waar pakken zij hun winst mee? Met powerslides, Handmatig schakelen? Iemand nog tips? Want ik neem de meeste bochten bijna allemaal zonder powerslide, dus dan zou daar misschien de winst in kunnen zitten, maar hoe?:confused:
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook net mijn tijd gepakt op 1.35.27 en heb het gevoel dat ik sneller kan. Je moet bij die hairpin voor de chicane gewoon zo snel mogelijk eruit komen. Mijn splits zijn haast hetzelfde als jouwes Bossplaya. Ik geloof 12.67, 30.55 en daarna let ik niet meer op de tussentijd :+
     
  16. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan natuurlijk tegen de richting in gaan rijden ;)
    Haha. Nee dat is alleen voor domme, puberale, irritante, slecht tegen hun verlies kunnende livers.

    Ik blijf oefenen en wie weet kom ik ooit nog in de buurt (er wordt heel hard gelachen door Dschadir's vrienden).
    Brno heb ik geloof ik een 2.xx.xx staan ofzo. Maar die heb ik maar een keer gereden. En voor Le Mans sta ik nu op een 1.29.xx, maar ik weet, dat ik daar nog tijd kan winnen, aangezien ik de laatste tijd niet zo best gereden heb daar. Ik heb mijn pijlen voorlopig gericht op de tijden van Jerhui. Die staan nog iets dichter bij de mijne. Op Jerez ben ik al tot op 2 seconden genaderd.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  17. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    o god mijn tijden zijn aan de beurt :mad: 2 tijden verloren. Maar nu probeerde ik weer een tijd te rijden. Maar hij registreerd het niet meer ofzo.

    Hoe heb jij dat gefixed sonic?>
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is het leuke nou juist, door de motivatie te zoeken uit het proberen te verslaan van vrienden of kennissen op Live. Godie zit 0.02 onder mijn tijd op Mugello, dus daar ga ik mijn best weer voor doen binnenkort om hem te verbeteren :D

    "don't aim for the sky" right away. Ga stap voor stap en blijf schaven en vooral: LOL hebben! Mijn doel is om met een paar weken in de top-1000 te staan, maar dat wordt een zware kluif. Hopelijk lukt het wel!
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    geen idee? Iemand zei gisteren dat mijn tijden verknalt waren, maar toen ik thuis kwam was alles gewoon nog goed! Heel af en toe schijnt het wel inderdaad te gebeuren.

    Euhm, stuur mailtje naar Xbox Live support en zeg dat ze een backup moeten draaien ;)? Nee als je nieuwe tijden ook niet worden geregistreerd, is dat wel zorgwekkend.

    Probeer eens op www.planetmgp.com te zoeken of zulke dingen daar worden besproken. Dat zijn de echte experts!
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wens je in ieder geval veel succes. Ik zag je al op een van de circuits ergens in de 4000 staan, dus je bent aardig op weg.
    En wat die motivatie betreft heb je helemaal gelijk. Ik moet zeggen, dat ik weer en hoop motivatie heb gekregen gisteren toen ik zag, dat ik ineens seconden sneller ging. En dat geldt ook voor de races in zijn geheel. Ook al rij ik geen nieuwe records, dan zie ik ook daar dat mijn rondes lager worden. Waar ik eerst 1.46's reed (gemiddeld op Mugello), rij ik nu in een race veel vaker 1.41/1.42. Met andere woorden, het gaat constanter en daardoor sneller.
    Over enkele dagen komt er een vriend van mij ook voor het eerst online (hij wacht nog op zijn Credit Card en op Casema) en dan kan de (gezonde) concurrentie los barsten. Ook al ben ik nu op elke track nog wel sneller dan hij, ik weet niet hoe lang dat zo blijft als hij ook op Live komt.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina