1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Wats cache:eek:
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je hebt je rank nu nog? Raar... Ik kan zweren dat mijn vriend zo zijn rank was kwijtgeraakt. Anders google even rond, er is wel degelijk een manier om je rank te verliezen.
     
  4. ok thnx
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je het perse wilt, dan moet je je cache opschonen. Daarna niet de update accepteren (Cancel dus), een Local Match spelen, daarna aanmelden op Xbox LIVE en de update accepteren. Hierna zou je level weer op 1 moeten staan en kun je opnieuw beginnen. ;)

    Ik zou er niet aan moeten denken, want ik ben blij dat ik nu level 88 heb. Met die 6x Exp ging het echt hard. :D Potjes met 60.000 Exp en over de 100 Kills. :lol: Maar ja, voor level 100 heb ik nu nog steeds fokking 2.252,697 Exp nodig! 8)
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand a.u.b. melden wanneer er double, tripple, of multi-XP weekenden zijn? Het ranken gaat anders zooo traag. Dan haal ik dit spel ook nog eens uit de kast.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, er waren 12 dagen lang 3x Exp en 2 dagen 6x Exp op Submission. Daarmee ben ik van ergens begin 80 naar 88 gegaan. :cool: Maar goed, er zal binnenkort wel weer een weekendje zijn met wat leuks. ;)

    P.S. Double Exp is er ALTIJD, plus een bonus van 500 Exp voor het winnende team. Dat hebben ze sinds het vorige Event zo gehouden. :)
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Net ff insane uitgespeeld en alle collectibles verzameld. :D Hupz, 180G erbij. ^^

    Nu wil ik gaan multiplayeren. :) Moet alleen nog ff internet op mn kamer eigenlijk.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game nog steeds zo laggy? Vind het echt een awesome game maar de lag verneukte het op een gegeven moment echt veels te erg.
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Had met die submission 6x xp dag een potje met 1400 punten en kreeg maar 700 punten xp ofzo. Daar klopt toch helemaal niets van?

    Vind het iig wel zwaar kut zo weinig!:mad:
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Het is toch ook mogelijk om de Insane-achievement te halen door te co-op'en samen met iemand die op de moeilijkheidsgraad Casual speelt? Ik dacht dat ik zo iets gelezen had een paar pagina's terug, maar ik kan het nu niet meer terug vinden. 8) Misschien dat ik hem binnenkort ook weer even uit de kast trek.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja is mogelijk. ;)
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Naja insane zelf is echt niet zo moeilijk hoor. Ik heb amper vastgezeten. Alleen het begin was kut, aangezien ik helemaal geen shooter gewend was.

    Casual is trouwens wel vet coop, lekker meppen en zagen zonder dood te gaan. :+

    Zo multiplayeren!! :)
     
  14. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs ook amar ff gears of war besteld voor 10 pond bij gameplay.co.uk
    maar nou vroeg ik me af, op welke difficulty zal ik beginnen? Ik heb in een grijs verleden ook al gears of war 1 gespeeld. Echter is dat 4 jaar terug of zo, en niet echt fanatiek.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon op Hardcore beginnen. :)
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat kan wel lekker aantikken dan.
    Vanwaar eigenlijk dat het blijvend is? Zagen ze in dat level 100 zonder extra xp toch iets te veel van het goede is?
    Ben zelf iets van level 54 of 55. Speel de laatste tijd ook niet zo vaak meer, maar zo af en toe een potje knallen blijft wel vermakelijk.
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ligt het nou aan mij, of duurt het heeeeeeeel lang voordat je eindelijk een MP potje kan spelen. =\ Ik zit gewoon 20 minuten te wachten voordat er mensen in zo'n lobby komen. :eek: Schiet niet echt op dan.

    Wel chill dat er geen lag is.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik denk het en veel spelers zijn afgehaakt. Dus ze moeten het nog een beetje intressant maken he. 8)

    Waarschijnlijk staan je poorten van je modem/router niet open en staat je NAT op Moderate of Strict. Test even je Xbox LIVE Connection via het Dashboard via System Settings, Network Settings. ;)
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Held! Bedankt voor de tip. ^^
     

Deel Deze Pagina