[Sega GT Online] ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxwhopper, 8 apr 2003.

1. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game speciaal gemaakt voor XBL of is het een plugin.. Als het een plugin is ga ik er niet 70 euro voor betalen kan iemand mij goed informeren...

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    plugin???? je bodoelt zeker add-on dat je de originele segagt ook nodig hebt ofzo. zal wel netzo werken als bij motogp denk ik

3. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets bedoelde ik.. want het staat overal zo vaag geschreven..

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik het begrepen heb is het een add-on. Dit blijkt ook uit de officieele aankondiging waar er gesproken wordt over het racen met auto's die unlocked zijn in Sega GT.

Ik heb echt enorm uitgekeken naar dit spel, ben erg benieuwd wanneer hij uit zal komen :9

5. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het wordt geheel gedowned op de hd en daar zit dat live in of komt er een cd uit die de live funtcie met zich mee brengt.

6. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    dan zit binnekort heel mijn xbox hardeschijf vol!! ook met al die xtra dingen van splinter cell

7. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal eerder zo werken als bij de MotoGP demo. De demo maakt gebruik van je savegame, waarna je gewoon verder kunt gaan in het "nieuwe" spel.

8. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    AHa.. het is dus allemaal voorbereid..

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit moet dus in Games Forum, niet het Live Gaming Forum

10. Jerhui

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, al heb ik niet de waarheid in pacht :)

Op het moment dat Sega GT werd aangekondigt werd er ook direct bekent gemaakt dat er 2 uitbrijdingen zouden verschijnen... ten eerste Sega GT Online en vervolgens Sega GT Apend Disk

Japanse Sega site

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    voor de duidelijkheid: je moet die online disk natuurlijk wel kopen

12. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT online zal volgens mij toch een stand alone game zijn hoor. Helaas is er nog weinig over bekend en wordt het afwachten.

Enkele maanden geleden is wel sprake geweest van live add on, maar volgens mij is deze gecancelled.

Mischien leest Sega GT online de save games van Sega GT 2002, maar ik betwijfel het.

Press release (waar het duidelijk gaat over een online version & over een game):

An online version of Sega's Xbox racing game is currently in development.

Sega of America has announced that Sega GT Online is in development for the Xbox. Naturally, the game will feature support for Xbox Live, enabling up to six players to race against each other at once online. Players will be able to customize and tune every aspect of their car before taking it online to compete against other drivers around the country. The game features 160 cars from three different eras, as well as prototypes from well-known automobile manufacturers--all of which can be traded or bet on before the start of a race.

"Sega GT Online takes racing for pink slips to a whole new level," said Mike Fischer, vice president of marketing, Sega of America. "If you think you've got what it takes to be the best, you can put your hard-earned car on the line and square off with thousands of gamers online via Xbox Live. Hey, if you lose big you can always talk trash--or grovel and beg for your car back."

Sega GT Online is scheduled for release this fall.

Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  13. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze het makkelijk kunnen maken dat ze de save games wel kunnen lezen... het is immers hetzelfde spel...

En als het een geheel nieuw spel is gaat het dan ook weer 70 euro kosten?? dat zou ik wel afzetterij vinden als het hetzelfde concept blijft.

14. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt wel dat je niet een hele nieuwe hoeft te kopen!! anders doe ik het echt niet (als ik dan al Live! heb)

15. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem zoiezo wel, want Sega GT is de beste race game op de xbox.

16. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry..

Ok iedereen bedankt.. weer een reden meer voor mij om xbox live te kopen

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
  18. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT 2002 is de beste racegame op de wereld (ik speel ze allemaal), dus ik kan niet wachten op Sega GT Online (al dan niet add-on, het is z'n geld dubbel en dik waard).

Deel Deze Pagina