[gb]Gamen met je spieren[/gb] Nee, dit is geen Project Natal. Hier gaat Microsoft nog een stapje verder. Zo kan je met hun nieuwe project gaan gamen met je spieren. Maar ook andere dingen naast gamen. Of het project ooit het levenslicht gaat zien moeten we nog maar afwachten. Eerst maar is kijken hoe Project Natal uitpakt. Als er meer informatie over dit project komt zal ik het in de startpost zetten. [gb]Video's[/gb] [yt]R1agrUM4KYs[/yt]
Zeker iets voor de toekomst. Ik verwacht ook dat er met de tijd een speciale console voor uit gaat komen. Ook denk ik dat dit nog echt gaat verkopen ook!
Eerst maar kijken hoe Natal werkt? Ik heb hier meer vertrouwen in, want spiercontractie is heel makkelijk te meten. Ik vind de registratie van Natal nog maar dubieus. Visueel herkennen is voor een computer een ongelofelijk lastige taak. Ik vind dat voorbeeld van gitaarspelen erg gaaf!
Die mening deel ik wel! Het project filmpje van natal lijkt allemaal mooi en ik ben ook erg geinteresseerd en enthousiast, maar dat is natuurlijk grondig geprogrammeerd/getest in dat specifiek voorbeeld. Ik wil hetzelfde nog wel eens zien bij verschillende toepassingen/games & verschillende mensen. Doet me toevallig denken aan dat bericht een weekje geleden ofzo waar een HP webcam geen zwarte mensen kon herkennen en wel blanken, gimmick of niet, om maar aan te geven dat inderdaad beeldherkenning niet altijd simpel is in de praktijk. Laat staan geavanceerde inputbased beeldherkenning in samenwerking met een gelimiteerde camera/sensor opstelling... Dit lijkt alvast ook wel interessant, als ze de sensoren wat deftig kunnen verwerken en niet teveel signaalartefacten krijgen, o.a. door zweten. Je kan volgens deze methode wel nooit op legendary difficulty spelen bij Guitar Hero.
Als de inputlag bij Natal wordt weggewerkt, dan wordt dat zeker een hit. Ik hoop wel dat je gewoon een controller nodig blijft houden en dat de lichaamsbeweginen een extra blijven. Dat luchtgitaar spelen lijkt mij helemaal niks en veels te vermoeiend. Het is veel leuker/echter als je een gitaar in je handen hebt. Net als dat onzinnige racen met Natal waarbij je geen stuurtje hoeft vast te houden! 1. het is zo nep/onnatuurlijk als wat. 2. ziet er kinderachtig uit 3. lijkt me echt dodelijk vermoeiend!
Die guitar hero is vet, maar hoe kan je nou akkoorden doen in guitar hero als je maar op 1 vinger druk kan uitoefenen .