Welke controller vind jij het fijnst?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 8 apr 2003.

?

Wat is de fijnste controller?

  1. De gewone Xbox Controller

    98 stem(men)
    64,1%
  2. De Controller S

    51 stem(men)
    33,3%
  3. Een andere controller

    4 stem(men)
    2,6%
  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze allebei maar ik vind de Normale controller veel beter ik heb nou eenmaal grote handen (zoals sommige weten :+)
    en bij S is het enigste wat het voordeel daarvan is dat je snelle combo's kan maken
     
  2. dave

    dave Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. Bij mij hangt het af van het spel welke controller ik gebruik .
    A,b,X,Y liggen beter op de S. fighters & racers
    Wit & zwart liggen beter op de grote. shooters, morrowind ...

    Lichte voorkeur voor S.

    Bij veel spelen met grote heb ik soms kramp, bij de S heb ik dat nog nooit gehad.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  3. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het liefste met een grote controller omdat ik ook grote handen heb maar die kleine controller is voor sommige games wel relaxter.
     
  4. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de gewone gekozen
    simpelweg omdat ik met de controller s nog niet heb gespeeld
    en daar kan ik dus ook niets over zeggen
     
  5. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon altijd goed met de Xbox controller overweg maar toen las ik een review over die Controller S en daar stond ook zo iemand in die goed met de gewone overweg kon en de S toch beter vond op alle fronten dus heb ik er maar een in huis gehaald en ik akn niet meer zonder, duidelijk dus wat ik heb gestemd toch...
     
  6. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gewone controller beter want:

    Hij ligt beter bij mij in de hand dan de "s" en bij de "s" vind ik de controller layout minder.

    Maar er is hier toch al een Thread van? Niet een pol maar wel een soortgelijke.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  7. Finch

    Finch Asshumper

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker en vast de normale controller.
    Ik kan halo alleen spelen met de normale ,het zal wel aan mijn grote gevoelige handen liggen.
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    In het begin vond ik die xbox controller wel raar (na 5jaar ps controller gewoon te zijn) en bij spellen zoals nba vond ik het ook ambetant dat die knopjes zo dicht bij elkaar liggen.(abxy)
    Maar na een tijdje wordt je dat gewoon en vind ik het wel een hele goeie controller.
    Met de S heb ik nog niet gespeeld, wel al met een thrustmaster maar dat was een SLECHTE controller!
     
  9. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat grotere hanen hebt kun je beter voor de gewone kiezen zeiden ze dus heb ik dat maar gedaan, en ik wil een S kopen voor mn vriendin, moet alleen nog geld over hebben...
     
  10. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    De kleine contoller ligt lekkerder in de hand, maar ik vind wel dat die zwarte en witte knop irri zitten.
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Grote controller past precies in mijn handen ideaal, vind ikzel, mijn broertje en vriendin vinden hem echter niet zo fijn te groot...
    De witte en zwarte knoppen zitten echter niet op een heel fijne plaats, maar ach...

    Ik heb ook nog een cheapass controller, die ligt totaal niet in de hand en voelt goedkoop aan (was ie ook vandaar), knopjes zijn ook kut, veel te lomp...
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb alleen de grote controllers, het lijkt mij vervelend dat bij de controller s het d-pad anders is, en dat de start, select, witte en zwarte knopjes ergens anders zitten. Maar ik heb hem nog nooit gebruikt dus als iemand mij kan vertellen of dat echt zo irritant is.
     
  13. Ik vind de layout van de knoppen van de 's' controller een stuk beter, inclusief de witte en de zwarte, start en back.
    De controller 's' houdt ook nog eens lekkerder vast, terwijl ik ook vrij grote handen heb.
    De knoppen trillen lang niet zo erg als van de originele.
    Tenslotte ziet de 's' er een stuk beter uit als de lompe standaard controller.
    Ik ben van 2 standaard controllers overgestapt naar 2 's' controllers en heb er nog nooit spijt van gehad.
    Je moet er mischien even aan wennen omdat je de standaard gewent bent. Maar na een paar uur met de 's' gespeeld te hebben, liet ik de originele helemaal links liggen.
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Bedankt voor je mening :), ik denk dat ik de controller s maar eens ga proberen.

    off-topic

    Ik heb net gestemd en zie dat ik de eerste ben die een andere controller stemt :+. (ik vind die van mijn gouwe ouwe SNES fijner)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  15. Z3R0

    Z3R0 Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had 3 normale maar heb toch als 4e maar een controller S gekocht om te kijken hoe die voelde. En ja, die S vind ik toch net iets beter in de hand liggen. De normale is niet slecht ofzo maar de S is gewoon net ietsjes beter. Ook de knoppen zitten op wat fijnere plekken.
     
  16. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de grote controller gestemt...reden: ik heb er twee van en de controller S heb ik nog nooit vastgehad ( shame on me! )
    Maar als ik zo deze thread lees denk ik dat ik toch maar eens een controller S erbij moet nemen :)
     
  17. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    de grote controller want anders zou ik moeten gaan wennen dat de witte en zwarte knoppen onder zitten bij de S

    en ik vind de S gewoon niet zo mooi
     
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een normale en een S controller, die S vind ik maar niks!
    De normale die ligt lekker goed in je handen, precies zwaar genoeg en groot genoeg.
    De controller Small die is gewoon net te klein en ik vind hem ook lelijk!!
     
  19. p1m

    p1m Guest

    ik heb both ik vind de S beter beter knoppen postie en niet zo'n kanon.
     
  20. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor Le Grand Controleurrrr ;)

    Ik heb een paar keer gespeeld met de S , en ik vond het toch wel een beetje verrot dat die witte en de zwarte knop zijn veranderd..
    Zat steeds op de verkeerde plek te drukken ...
    Maarja , nog steeds grote fan van de xbox controller.

    Rocky
     

Deel Deze Pagina