1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, maar ik denk dat dit gedeelte valt onder dat het toegankelijk moet zijn dat wat de makers wilde. Natuurlijk willen wij als fans de wagens met moeite bijelkaar rijden zodat je een gevoel van trots hebt, en dat is nu inderdaad niet echt het geval. Wat mij betreft mogen ze deel 4 weer lekker hardcore maken zoals de eerste FM, maar dan verliezen ze weer gamers en dat willen de makers denk ik niet.
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eerlijk gezegd nog best rustig online. Ik had wel meer mensen verwacht. Misschien dat veel mensen ook single player spelen, maar een paar duizend mensen tegelijkertijd vind ik niet veel. Misschien zijn shooters op dit moment toch wat hotter dan racegames.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Racegames random zijn dan ook gewoon kut online. Alleen private games online zullen leuk zijn, daar racen mensen gewoon serieus en gaan ze niet fucked up spelen en rare shit doen.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou zelf een public lobby kon maken was het al veel chiller...
     
  5. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Sommige potjes zijn echt heel relaxed online en zijn de mensen ook gewoon sportief maar andere potjes word je er keer op keer vanaf gereden! Echt heel irritant.
    Dus als er mensen zijn die relaxed een potje willen racen mogen me graag toevoegen.
    Ik ben niet iemand die veel via de headset praat maar gewoon relaxed wil racen.
     
  6. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    als je te veel wint met the it infection word je gekickt. dat is zo irritant. Dus ga ik daarna de R3 classe rijden. Zijn er 2 mongolen die gaan met zo'n ford stock car iedereen van de baan af beuken. Ik kon ze de eerste ronde nog ontwijken, gaan ze je op staan wachten de volgende ronde.:mad:
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ook jammer dat je met infection geen geld verdient en dat het geld dat je met 'keep the it' verdient wordt steeds minder wordt om een of andere reden. Snap ik niet. En idd wordt je vaak zomaar gekicked. Toen ik champion rank had dacht ik altijd dat ik gekicked werd omdat ik een wat hogere rank had dan de rest, maar door dat tikkertje ben ik Pro(23 ) geworden en word ik nog steeds vaak gekicked, terwijl ik echt niet alle potjes win.
    Er is gewoon een stumpert die 'vote to kick' doet en het is dan voor de rest makkelijk en aantrekkelijk om ook op dat 'vote to kick' knopje te drukken.

    Wat standaard races betreft is het makkelijker om te winnen tegen goede tegenstanders dan slechte :) hoe lager de rank hoe meer beuken. Jammer dat in vrijwel elke lobby waar ik in beland, de lobby voor het grootste gedeelte uit lage Amateur of beginners bestaat.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  8. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van hoe lager de rank hoe meer beuken klopt niet helemaal. Heb al vaak genoeg gehad dat ik de hele tijd eerste lig en dat zo een champion me gewoon in de laatste bocht eraf beukt. En ik hoop echt dat er een patch komt waardoor je wel geld verdiend met tag virus. En dat er een nieuw lobby systeem komt waardoor je niet steeds zo lang hoeft te w8en tot dat een match begint.
     
  9. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het online ook wel een beetje gezien bij Forza. Was voornamelijk te vinden in de A circuit races en had voor elk circuit wel een lekkere auto met afstelling. Maar 3 potjes winnen en iedereen gaat je proberen te crashen etc.. Zo frustrerend om op een bocht af te rijden en je moet je spiegels in de gaten houden. Ook letten er weinig wensen op race regels, inhalen waar het niet kan of de auto laten staan terwijl je de bocht pakt en je daardoor omgedraait staat. Ik ga weer lekker Team Swat op halo spelen :p
     
  10. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    idd erg irritant dat mensen zich niet aan race regels houden. Gebeurt ook vaak dat mensen met een auto rijden die snel is in de bochten. Als je dan een auto hebt die wat minder snel is beuken ze elke bocht heel irritant tegen je achterkant.
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja een beetje tikken aan de achterkant hoort er imo ook gewoon bij. Kijk maar eens naar wat WTCC races, wat daar allemaal wel niet gebeurd. Het is natuurlijk geen open-wheel racing waarbij je alles in het echt direct kapot hebt.
     
  12. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk een tikje is niet erg, maar online is het geen wtcc of dtm meer maar gewoon destruction derby. Ook een leuke racesoort, maar koop dat GRID dat speltype zit daar in. Ik zou best meer online zijn, als je zelf een party aan kan maken etc, maar het is tegenwoordig gewoon willekeur waar je terecht komt.

    Gelukkig maak ik ook wel eens super toffe races mee, en na de race een berichtje GG is dan zeker op zijn plaats.
     
  13. Arend94

    Arend94 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor MAAR 63,99? :lol: Ik heb de LE bij de release voor €60 gehaald bij MM dus dit is echt geen koopje.
     
  16. Arend94

    Arend94 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, budgetgaming is ie toch echt het goedkoopst :p
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Net maar even een Aston Martin gekocht en die een quick upgrade van ruim een ton gegeven voor de A klasse. Vond die rode Ford Mustang toch veel te zwaar sturen, hoewel ik daar wel alles makkelijk mee won. Heb nu geen credits meer, maar ga nu wel een eind doorsparen zodat ik later een hoop auto's tegelijk kan kopen. ;)
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Quick Upgrade is echt waardeloos. veelste duur en vaak niet het gewenste resultaat..

    Gewoon zelf beginnen met het vaststellen van wat je met de auto wilt..

    wil je meer PK's.. neem dan sowieso betere banden(breder) en een paar PK's. een beter onderstel en remmen horen eigenlijk tot de standaard upgrades. die moet je eigenlijk wel doen..

    (ik begin altijd met het onderstel. dus altijd eerst remmen en veren. dan wielophanging en weight Reduction.. kooi neem ik niet altijd.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik gebruik het toch niet zo vaak, maar ik zal er aan denken. ;)
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina