Ik vind WWE echt vet het is World Wrestling Entertainment. Raw 2 word echt het beste worstel spel tot nu toe Raw 1 is mooi maar niet zo goed maar ik kan echt niet wachten tot WWE Raw 2 uitkomt!
WWE vond ik maar een kut spel , geen bloed ... zonder bloed is het niks aan voor mij in wrestling games . De developers mochten dat niet doen .. met bloed erbij .. echt jammer.
bij echt worstelen zie je ook (bijna) nooit bloed, omdat het dus entertainment is en veel gespeeld wordt
In herfst dit jaar maar als je Wrestling goed volgt zie je wel degelijk bloed maar het is een show alles is van te voren bekend... Misschien heb je gister nacht de film ''The Jesse Ventura Story'' wel gezien hij was eerder een Pro Wrestler van de WWF. Daar zie je ook dat Wrestling nep is en dat er van te voren de winnaar bekend word gemaakt...
WWE Raw 2 heeft een nieuwe site maar die is Under Construction! Ik heb wel paar gave pics. gezien van Rey Mysterio!
ja dat klopt en in DEZE thread staan allle nieuwe screens dus hoef je hier nix meer te posten...onnodig om 2 threads te hebben over hetzelfde onderwerp.