1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen bewerken, ik kom er net vandaan. Er staat nergens quit gameface ook niet in fifa10
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Even googelen?
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had vandaag een vage goal!
    Een schot tegen de binnenkant van de rechterpaal, vloog naar de linkerpaal, raakte de linkerpaal en rolde terug, raakte de rechterpaal en ging erin8)

    En nog een geniale bug, de scheids had voordeel gegeven om vervolgens een gele kaart te geven, maar de bug was dat de speler die de kaart kreeg aan het sprinten was in het ''filmpje'' en de scheids sprintte erachter aan:+
    Hij rende diagonaal het veld uit en de scheids huppelde erachter aan, bij de reclameboarden gaf hij de kaart alsnog :p
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had wel is een keer via de keeper zijn hoofd gescoord
     
  5. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is uithouden met dit spel tot april.

    Dan komt WK 2010 uit en die WK en EK-spelletjes zijn altijd goed, de bugs van de FIFA ervoor zijn erin opgelost en het is een voorproefje van de nieuwe FIFA.
    Verder zijn er leuke spelmodussen in en je kuntmet ALLE landen van de wereld spelen, dat is een stuk leuker vooral voor de points.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik voel me alleen nooit aangetrokken daar dan weer de volle prijs voor te betalen... Heb t wel 1 keer gedaan, maar eigenlijk is t toch zonde. Toch tegen die tijd maar is kijken, voor 20-30 zeker leuk voor zo rond het WK.
     
  7. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb live season 2.0 en krijg dus wekelijks updates maar updaten ze de transfers niet? Ik wil wel met Beckham spelen bij Milan of Toni bij Roma.
     
  8. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Pas in Februari. 2e week van Februari verwacht ik.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had ook iets vreemds vandaag. Ik speel met standaard opstellingen een Kick-Off match tegen m'n broertje, Engeland-Spanje. Ik kom achter en wil m'n opstelling wijzigen, staat keeper James in de spits 8) met 35/100 8) Speel wel vaker met Engeland, maar dit nog nooit meegemaakt :p
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha vandaag bij een maat die nog geen enkele wedstrijd online had gespeeld.. begin je dus op niveau 1. Mooi was dat.. tegenstander kreeg in 6' minuut een penalty.. 1-0 achter, in de 10' minuut een schot van +/- 20 meter bij mij in de kruising 2-0 achter. Dacht nu zul je het hebben hoor.. maar nog voor 45' 2-5 voor gekomen :p, noobies ownen haha
     
  11. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoog kan je niveau zijn? Want speel net online en zit nu op niveau 9 (12 gespeeld, 11 gewonnen). Maar komen er dan dus nog wel wat moeilijkere tegenstanders?
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wordt het steeds moeilijker naarmate je niveau stijgt. Hoe hoog je kan? Dat weet ik niet, maar er zijn al een aantal glitchers die in de 200 zitten zag ik laatst. Maarja dat is dan weer gewoon triest.
     
  13. worsermichael

    worsermichael Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een lastige vraag: (al hoop ik het niet)

    Laatst in een online club gegaan met mijn virtual pro, statistieken begonnen al mooi te worden: 134 gewonnen 4 gelijk en 11 verloren.
    Opeens verloren we 3 wedstrijden op rij en volgende dag kijk ik weer, is iedereen weg uit de club en zit ik er nog alleen en ben ook opeens de coach.

    Maar wat blijkt nou, nu kan ik de club opeens niet verlaten of wat dan ook.
    Als ik druk op club verlaten staat er: Je kan de club momenteel niet verlaten, probeer het later nog eens.

    Iemand een idee hoe het wel lukt?
     
  14. sergen

    sergen Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, Ik speel Be A Pro met mijn virtual pro. Ik heb 2 wedstrijden gespeeld en gewonnen. maar er staat in het klassement en de uitslagen dat ik allebei de wedstrijden gelijk heb gespeeld? kan iemand mij alstjeblieft helpen???..
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begint bij het tweede van je club. Die resultaten zijn van het eerste team van je club denk ik.
     
  16. sergen

    sergen Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hoebedoel je dit is pas mn eerste seizoen, en dat waren de 1e 2 wedstrijden?
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Weer is bezig geweest met manager mode vanmiddag, voor het eerst in maanden.
    Blijft leuk. Was nog bezig met inter dus eerst even dat seizoen afmaken en daarna nieuwe cariere beginnen bij bayern. Koop ik vanmiddag Hazard, raakt ie in ze debuutwedstrijd al vroeg in de 1e helft geblesseerd... Gelukkig maar 1 wedstrijd :p
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, welke speler van welke club ben jij?

    Dat maakt het misschien duidelijker voor ons
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Be-A-Pro heb je eigenlijk per club twee teams. Elke club heeft een hoofdteam en een reserveteam. Jij begint in dat reserveteam. Die resultaten die jij ziet zijn van het hoofdteam dat dus twee keer gelijkgespeeld heeft.
     
  20. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mischien is tie wel christiano ronaldo of drogba ofzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina