[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja, dat was best wel een fail. :lol:
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mij ook weleens een paar keer gebeurd helaas. Ergste was nog wel op Highrise, zat toen op het dak en had hem perongeluk verkeerd gegooid oid en killde mezelf en m'n Tactical Insertion :mad:.

    Wel geinig, zat vandaag weer op het dak bij Highrise en op een gegeven moment schoot iemand echt de hele tijd Javelin missiles op me, kon ze bijna elke keer ontwijken door snel weg te sprinten naar links of rechts (op dat kleine stukje waar je kan lopen :+)
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Fuck, ik moet in Prestige, ik heb zoveel verschillende setups die ik wil gebruiken en uitproberen dat ik te weinig classes heb :p
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja ik dit keer ook. Normaal had ik altijd aan vijf classes genoeg maar ik gebruik nu zoveel verschillende wapens dat zelfs 7 te weinig is. Gelukkig krijg ik in de volgende prestige weer een class erbij.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu vijf classes, omdat ik overnieuw ben begonnen. Maar het is nu wel flink klote. Ik heb geen M16,ACR. Maar iedereen die prestiged uiteindelijk toch wel, want je word niet gedwongen, maar als je het niet doet speel je eigenlijk voor niks. En dan begin je opnieuw, met kut wapens. Speel nu met Scar-H en dat valt nog wel mee, maar het word tijd voor mijn M16.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had net zo'n leuk potje, ik had ook een explosive class gemaakt :p

    Tar 21 met Grenade Launcher
    Thumper

    Frag Grenade
    Flash Grenade

    Scavenger
    Danger Close
    Commando Pro

    Martyrdom

    Ik kwam halverwege een match binnen bij Wasteland, ik schiet mn Thumper in die bunker, hoppa, multikill, 3 tegelijk :p, krijg meteen title Side Kick (3 kills in one with secondary weapon) volgende granaat, multi kill, 2 tegelijk, ik krijg een Predator, hoppa weer 2 :p Killstreak van 7, maar toen kreeg ik een predator op mn kop :confused:

    Daarna uit mn care package een predator, maar geen kills, verder gespeeld, met mn Tar 5 mensen achter elkaar neergeschoten, weer een Predator, hoppa een kill, toen wou ik mn care package uitpakken, maar toen was de match afgelopen, 13-6 gespeeld, zeker niet slecht voor mijn doen! :D En die deaths waren 1 Predator op mn kop en voor de rest dom omdat je een granaat af probeert te schieten in de vuurlijn ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik snipe in ongeveer 80% van alle games ongeacht de level/playlist en weet onderhand wel waar de goede spots zitten. Ik heb dan ook 9 van de 10 keer first blood(mits ik niet mis) op de meeste levels. Dit was ook het geval op Rundown, ik loop naar mijn spot in Hardcore TDM en ik schiet direct 2 gasten met 1 kogel, hierna even doorlopen en er staat een gast achter het trapje naar de brug te kijken(zoals verwacht) Ook deze gekilled en ik heb m'n UAV wat er weer voor zorgt dat ik de rest van m'n streaks krijg.

    Eindresultaat was dan ook 28-5 op hardcore TDM en is ook tegelijk de hoogste score in die playlist. Normaal gesproekn erger ik mij er niet heel veel aan als iemand in last stand zit maar in HCTDM is dit wel zo.

    Vaak zie ik ook een andere snipers die een bepaald beginschot willen doen en het is altijd leuk om hun net wat eerder neer te knallen, ze zullen wel pissed zijn:+
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedoel je niet (op zn minst) 6? Ik moet zeggen dat ik het nog altijd goed volhou om niet te prestigen :cool:
    In het begin had ik inderdaad ook wel iets van 'what a waste of exp' al die experience na lvl 70, misschien moet ik het toch maar gewoon doen. Maar nu heb ik juist het omgekeerde, ondertussen al zoveel exp niet benut dat het weinig zin heeft om nu dan ineens toch verder te gaan. Ik heb nu alle unlocks die ik wil, en waar stopt het anders? Bij level 10, als je toch prestiged heeft het weinig zin om ergens in het midden ineens te stoppen.

    De naam is eigenlijk wel goed gekozen, echt de enige reden waarom je het zou doen, voor het 'prestige', op zich begrijp ik het maar ik kan er me zelf niet toe brengen.
    Die extra titeltjes & custom slots maken me persoonlijk niet warm, een extra ghillie suit camo outfit of wapen zouden dat daarentegen wel doen.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je weet dat een multikill 4 of meer tegelijk is he. :9

    Ik heb hetzelfde, in COD4, COD5 en COD6 nog geen enkele keer prestige gedaan. 't boeit me te weinig, ik ga liever voor Red Tiger/Fall Camo, alle challenges etc.

    Heb nu ook 3 Fall Camo's dus de kans dat ik nu nog prestige ga is nihil.
     
  10. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan echt over meespreken :mad: Daar heb ik de laatste tijd veel last van. Je kan moeilijk de hele tijd schieten :)
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    En als je op (back) drukt, geeft hij dan aan dat je connectie slecht is? En geen ander (belastend) netwerkverkeer tegelijkertijd van PC(s) ofzo? Want als je dat echt dikwijls hebt terwijl er niemand anders over klaagt in je team dan is er toch wel iets mis met de verbinding.
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, ik heb een nieuw account, geen prestige.
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    mss wil je met je master brein ff aan mij uitleggen waar het wel aan ligt dan.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Iets met verbinding. Je hebt Open(goed) Moderate(middelmatig) Strict(slecht) Dus hoe meer met 'open' hoe beter de connectie. Denk ik :)
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het heeft niks met NAT te maken. Als je een slechte NAT hebt dan kun je gewoon moeilijk games joinen. Verder doet het niks aan je connectie of zo.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het maakt eigenlijk geen kut uit waar je de Harrier gooit, dat ding ( mits er geen constante stroom aan vijanden is ) gaat vanzelf op je tegenstanders af :+
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Idd, dat is ook de reden dat ik mezelf dood maakte, ik donder dat ding gewoon ergens neer tenzij ik echt zo'n stroom aan mensen op de radar zie :+
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik dacht dat ik de enige was die een HEKEL heeft aan gamers die hele tijd rondjes lopen en je constant KNIFEN met hun SPEED CLASS (Marathon, Lightweight, Commando). :D:lol:

     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Heb eigenlijk denk ik nog nooit een kill gehad als de Harrier die bommen dropt. :+
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zie nu pas dat ik The Invincible callsign en die van de Predator Missile heb, dat ik 5 mensen tegelijk moet mollen.

    Leuk hoor :) Op naar m'n 10 Nukes, damn... gaat niet zo snel meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina