[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha weer die mafkees..... hj heeft me gewoon weer aan het lachen gemaakt hoor :lol:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vraag me eigen gewoon af waarom er niet meer is dan wat we nu hebben?

    Bedoel, 4 snipers? 7 shotguns? Balans jongens? Where is it!?

    De Killstreaks zijn ook niet echt je-van-het. Sterker nog, de EMP is compleet nutteloos, want 9/10 keer word er allang een killstreak de lucht uitgeschoten. Een EMP gebruiken 30 seconden voor het einde van de match is wel leuk, geen Nuke's meer tegen. Werkt 9/10 keer ... niet.

    Je hebt er zoveel en vele zijn nutteloos. Wie gebruikt er nog de Sentry Gun? Niemand! Dat ding komt uit een Care-Package :eek:
    De nadruk ligt mij teveel op aanvallen van boven. De Stealth Bomber is ook niet echt handig. Je krijgt minder kills dan met een Harrier en hij duurt gewoon 3 seconden.

    Een soort van missile-barrage was ook wel leuk geweest, 10 seconden lang overal missiles. Hoop dat IW wat leuks met hun DLC gaat doen!

    Fuck, waarom klaag ik zoveel over een game die ik toch wel speel? Het is verslavend, dat zeker ... maar het had ZOVEEL beter kunnen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nou je speelt niet alleen tegen nederlanders online, jij zei dat het aan slechte nl connecties ligt. Je speelt gewoon tegen amerikanen of zelfs Britten, die hebben een slechte verbinding met jou, waardoor het lagt ;)
     
  4. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, anti-lag!
    Ik zat net op favela, ren ik echt ziekelijk snel, leek wel speedhack.
    Ik kon letterlijk van boven naar beneden rennen binnen 5 seconden, en ik hoefde niet eens te springen van dakje naar dakje omdat ik gewoon zo fucking hard rende.
    Steeds meer fouten in dit spel
     
  5. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook gehad. Het lijkt zo een beetje alsof de muren een enorme aantrekkingskracht hebben. Je vliegt van muur naar muur tegen een gigantische snelheid. Enkel gaan liggen of in een hoekje blijven plakken is de enige mogelijkheid om stil te staan.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Trey 4 life _O_
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kreeg exp points voor mijn multikill en een title en een accolade voor meeste multikills, dus het zijn zeker multikills geweest.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In het geval van de accolades en titles gaat het om 2 of meer kills tegelijk. Alleen wanneer het rechtsboven in beeld komt dan moeten het er minimaal 4 zijn.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik die Sentry Gun :cool:. Is af en toe verdomd handig maar dat verschilt nogal per map/vijand.
     
  10. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik soms ook wel sentry gun, je moet dat ding gewoon op een hoog dak pleuren zodat ie een groot deel of zelfs de hele map kan zien, dan sprayed dat ding gewoon alles naar flarden en krijg je enorm veel kills
     
  11. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zit ik bijna iedere dag te roepen in mijzelf grrrr hij heeft helemaal gelijk. :thumbs:
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt achterlijk dat je iemand met Painkiller pas neerkrijgt na 3 sniperschoten op z'n borst :{
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met een M16 heb je ook iets van 4/5 bursts nodig. En nog altijd is 1 schot van een 1887 wel genoeg om een painkiller ventje gelijk neer te halen :emo: Ik had vandaag even een 1887 opgepakt omdat mijn kogels op waren, had een streak van 8 en binnen een paar seconden had ik een AC. Ik snap steeds beter waarom er nog steeds zoveel mee rond lopen na die patch...
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Painkiller geeft echt belachelijk veel leven erbij. Het is ontzettend kut als je aan het streaken bent en dan gepakt wordt door iemand met painkiller :mad:.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk zien of iemand Prestige is ofniet, in Cod5 zag ik het ook nooit en nu ook niet terwijl ik eerste prestige ben.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon kijken naar dat tekentje voor zijn naam. Elke prestige heeft een ander teken.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok.

    Lol, wij echt moeite doen om te skippen. Skippen we Rundown TDM voor Rundown Domination 8)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    rundown tdm is kut, rundown domination is heerlijk!

    al had ik laatst wel een rukpot daar zeg, hele tegenpartij zat vol met knifers die telkens in de buurt van je spawnde 8)
     
  19. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg echt het schijt van die gasten die met hun akimbo shotgun's (waar ze helemaal niet met moeten richten) rondlopen als kip zonder kop ..
     
  20. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, veel lag de ganse dag al. Word je gewoon :mad: van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina