Wat is het verschil?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door E-JAM, 9 apr 2003.

1. E-JAM

E-JAM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste is al een stuk ouder he :)

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het tweede is een opsomtopic & dat mag niet.
    Dat van timesplitters is niet echt opsom dacht ik?

4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind het wel verdacht veel op lijken. Maar de eerste link was 3 dagen eerder mischien vandaar.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik geef je helemaal gelijk, E-JAM. De eerste thread was ook een opsomtopic, die eigenlijk allang dicht had moeten zitten :eek:
    Ik heb hem nu alsnog gesloten, aan opsomtopics hebben we namelijk niet zoveel.

6. E-JAM

E-JAM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat was niet mijn bedoeling.... ik als Xbox newbie vind zulke topics namelijk wel leuk..... maar ja het staat in de policy

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Haha ja ik weet dat dat niet je bedoeling was, maar zo is het beleid nou eenmaal. Zulke opsomtopics, waar iedereen maar een lijstje opnoemt of zelfs maar één enkel spel, zijn gewoon niet informatief, niet nuttig, en vervuilen het forum alleen maar. Het is ook geen doen en absoluut niet interessant om 5 pagina's vol met alleen maar opsommingen door te gaan spitten. Daarom zijn dergelijke topics niet toegestaan. Als iets onderbouwd wordt met meningen, dan mag het uiteraard wel.

Deel Deze Pagina