[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat skill gebeuren had ik ook iets van, het zal wel.....:+
    Bij FF X raakte ik later in het spel ook in de knoop, maarja het is dan ook niet voor niks dat Secret of Mana en ES m'n favos zijn. Fallout 3 is btw ook één van m'n favo's, ongeveer 150 uur gespeeld :)

Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  2. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje

Zit 'vast' bij dat monster die op komt dagen als je afslaat van de weg het bos in omdat de guards je willen hebben. Ben even die naam vergeten waar ´t precies was maar echt helemaal aan t begin van het spel.. Het lukt me dus niet om hem te verslaan, tips?

3. degged

degged Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om toch effe dit spel zijn credits te geven.

heb hem gisteren gehaald en kan er gewoon niet vanaf blijven. echt een erg goed spel. leuke actie. goede verhaallijn. leuke characters. alles zit erin. ben uiteraard nog niet heel erg ver, maar je wilt gewoon blijven spelen. zijn er nog meer fanatieke spelers van dit prachtige spel??

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Deze game ga ik zeker halen tussen nu en de zomer, maar waarom zakt hij niet zo snel in prijs? Menig jRPG ligt qua prijs al onder de 20 euro, maar deze is nog steeds minimaal 30-40 euro. :mad:

5. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja omdat het zo'n focking goed spel is ;P

Zit nu op zo'n 20 uur en ben volgensmij (gelukkig) nog lang niet klaar

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is inderdaad opvallend. Ik ben op budgetgaming.nl gaan kijken en de prijs ligt overal nog steeds hoog. Zou de prijs bij de verkooppunten structureel hoog worden gehouden? Ik weet dat dat ook gebeurde bij MW2 in Engeland.

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik ben hem regelmatig voor 15 euro tegen gekomen hoor!
    Zal het even laten weten als ik hem weer vindt voor die prijs ergens!

Hij is het immers zeker waard!

8. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit jullie party er eigenlijk meestal uit? En welke Artes gebruik je bij Yuri?

Mijne voornamelijk Estelle, Judith en Karol. Heb Rita alleen erbij om eindbazen te verslaan met effectieve spells. Repede en Raven vind ik een beetje nutteloos...

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat zou ik niet bij BigSyke in de buurt zeggen. Die heeft er zelfs een avatar aan over gehouden... :cool:

Repede is geweldig omdat hij zo snel is en sommige tegenstanders gewoon over hem heen slaan.

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje respect voor die ouwe :eek:

Ik ben door de game heen gekomen met Yuri, Estelle, Rita en Raven.

11. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is inderdaad focking handig van Repede, maar is kijken dan, had ik nog niet over nagedacht ;)

En Raven blijft de grappigste char vind ik

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eindelijk begonnen met deze game. Echter wel al wat vraagjes:

-Hoe kan ik iemand healen met first aid? Ik wordt zelf wel gehealed als ik Estelle in auto-mode, maar als ik haar op manual zet kan ik alleen mezelf healen.

-Kwam net uit een bos waar ik een grote mot/vlinder in de verte zag vliegen. Kan ik hier nu al naar toe of komt dat straks pas?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vraag 1 weet ik ff net.

Vraag 2 : Dat kan later

En betreft Raven en Repede:

Dit zijn zeer waardevolle characters. Repede is snel en redelijk sterk. Hij gaat niet zo snel dood als bijvoorbeeld een Karol.
    Repede kan ook stelen wat vooral in het begin heel goed is om materialen voor synthesizen te krijgen. Plus hij is gewoon badass in de cutscenes :D

Raven is in het begin waardeloos, later in het spel krijgt hij instant heal vaardigheden. Estelle kan ook healen maar kan onderbroken worden tijdens het casten. Raven doet het instant. Daarnaast krijgt hij ook krachtige aanvallen voor afstand die redelijk instant zijn.

Daarnaast zijn er ook stukken in het spel waar de party wordt opgedeeld. Hierdoor kan het zijn dat Raven je beste healer is zelfs.

14. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ben er nu ook achter gekomen dat Raven echt handig is

Tips om Duke te verslaan? selectie party, welke spells etc.?
    Het eerste gedeelte lukt nog wel maar daarna houd het al gauw op..

Laatst bewerkt: 5 feb 2010
  15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat kun je pas als je de skill hebt geselecteerd waarmee je dat kan.
    Het kan best zijn dat je die nog niet hebt en pas met een later wapen/item kunt unlocken.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar als ik haar op auto zet kan ze het wel...

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan zou je die skill moeten hebben, maar bij manual moet je die wel eerst aanzetten. Heb je dat gedaan?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja. Het probleem is juist dat ik dan die spell alleen op mezelf kan casten en niet op andere members van de party. Dus met andere woorden hoe cast ik een spell op iemand in mijn party behalve mezelf.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, het is een tijd geleden dat ik de game heb gespeeld, maar ik kan me nog herrineren dat ik daar ook mee zat te klooien.....ik denk dat je toch iets moet veranderen in je skills, maar als je zegt dat je dat gedaan hebt, weet ik het ook niet....

Maar waarom wil je dat eigenlijk? Ik speelde nooit met Estelle...had haar wel vaak in mijn team, maar altijd op auto.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij moet je de eigen party members met heal "targetten". Klinkt heel lastig, is het in het begin ook. Maar zoals je monsters target handmatig, moet dat ook met heal bij je eigen party members. Misschien met een andere knop ingedrukt? Het is alweer een tijdje geleden dat ik Vesperia heb gespeeld en meestal gebruikte ik healing items voor iedereen, terwijl Estelle zelf iedereen auto-healde.

Deel Deze Pagina