Panzer dragoon orta verhaal [spoiler!]

Discussie in 'Algemeen' gestart door aghshar, 9 apr 2003.

1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld, maar ik snap het verhaal nog niet helemaal. Die Abbad is je vader? Waarom zit hij in die blauwe bol? Hoe komt hij daar? Waar heeft hij jou nou voor nodig? Waarvoor ben je zelf gemaakt?

2. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    K heb em ook gisteren uitgespeeld en voor zover ik weet zijn Orta en Abbad 'Drones', werktuigen die geen gevoel zouden moeten hebben en alleen maar voor oorlog ingezet worden. (zoals in het begin duidelijk gemaakt wordt doordat Orta vastzit in een cel en alleen zou worden vrijgelaten als er oorlog is)
    Volgens mij zijn hun de enige Drones met gevoel en heeft Abbad Orta nodig voor een... ja wat?!
    Ik hoopte dat dat in het einde duidelijk zou worden, maar ik denk dat Abbad die draak binnen in die bal wilde laten ontpoppen en daarvoor Orta nodig had!?
    Whatever....
    De game is gewoon cool en van Jappanners moet je af aan toe zo van die vage shit slikken
    (zie bv Evangelion Neon Genesis en vooral Lain)

3. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had hij Orta nodig om zich voort te kunnen planten, zij is tenslotte half mens half drone. Ik heb net weer even tussenfilmpjes zitten kijken en er is er ook een waar hij telkens zecht "resuscitution... failure" en dan gaat het over zijn primary objective, ik ben benieuwd wat dit te betekenen heeft.

4. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gelijk heb je! Ik speel em vandaag nog een keer uit en dan zal ik wel eens even kijken en beter opletten!
    Morgen meer!

Deel Deze Pagina