[Call of Duty: Modern Warfare 2] Spec - Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

  1. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad je toch aan om die alleen te doen --> 10x makkelijker.
     
  2. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de trap op gaan en dan wat schoten lossen. Dan terug naar onder, ze kompen dan naar u toe. Zo heb ik dat gedaan.
     
  3. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het precies op dezelfde manier gedaan, effe op youtube zoeken welke je eerst moet schieten in die breach gedoe en het is een piece of cake!
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vanavond wil ik best Spec-OPS op Veteran halen voor degene die hem nog niet hebben :) Ik handel dan de ECHO serie wel af, ben na 20:00 online.
     
  5. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Rampage, ik kan je hulp wel gebruiken bij wetwork!
    Dat is de laatste die ik nog moet. Ik heb ook wel zin om anderen te helpen op veteran. Vind spec-ops namelijk een leuke afwisseling t.o.v. de ''normale'' multiplayer.

    Dus als je zin hebt om spec-ops te doen voeg me maar toe. Heb vandaag en morgen de gehele dag tijd!
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Echo is de laatste serie toch? Die moet ik allemaal nog, dus ik speel graag mee. Wat is je gamertag? Of kan je mij dan even toevoegen?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond de hele tijd met een maat spec ops gedaan, en dan vooral die missies waar je langs patrouiles moet, Chernobyl en die ene missie in de sneeuw dus. Op Veteran, echt fantastisch, en wat een spanning, met echt teamwork is dat echt fucking bruut.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zoek nog steeds iemand, het schiet zo niet op, intussen heb ik nog niets kunnen doen. Wil je me helpen, en ben je wel redelijk goed dan knallen we er gezellig even doorheen. Invite Gold Rush NL dan maar een keer. Ik wil een punt achter de Spec-Ops zetten.

    EDIT: Ik heb ze al gedaan. Te makkelijk voor woorden ook :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Invite me maar eens, ik rush door al die spec-ops heen.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet er ook nog 5 ongeveer (in Charlie en Delta, de rest heb ik alles al). Ik heb jullie beide in mijn FR staan dus hoop ze binnenkort ook even te completen.
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg julie / 1 van julie wel toe. Wil eindelijk ook eens Spec-Ops afmaken.
     
  12. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet er nog een paar, voeg me toe als je spec-ops wilt spelen met me!
     
  13. Marnick88

    Marnick88 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat een aantal van jullie als tijd hebben bij de sneeuwscooter race.
    Mijn tijd is 1:05:25 en probeer onder de 1:05 te komen. (Met die vlaggetjes)
    Nou ben ik niet iemand die daar een uur achter elkaar voor gaat racen dus ik vraag me af, zijn er veel van jullie onder de 1:05?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  14. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil met me alle spec-ops even halen (het liefst op 2 sterren) ik ben ook weer niet zo pro dus liefst ervaren speler? :p
     
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond de laatste 2 sterren behaald om de 69 in totaal te hebben samen met m'n vriendin. Alleen door spec-ops te spelen heeft ze al meer dan 300GS op MW2 staan, ziek gewoon.

    Vond Spec-Ops wel een hele goede toevoeging aan dit spel en heb er zeer van genoten, vind het zelfs jammer dat het nu klaar is..
     
  16. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om Spec ops te doen?

    Maakt me niet uit welk niveau, heb namelijk alles al op veteran gehaald.

    Het liefst wel met headset :)

    voeg me maar toe: Jackie brown JR
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Even een upje voor Spec ops :)

    Heeft iemand nuttige tips voor de laatste twee specops? Die zijn namelijk best pittig op veteran :)

    Thanks!
     
  18. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Moet je youtube voor checken, daar staan genoeg guides om je er door heen te loodsen. Succes!
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb sinds gisteren alle spec ops behaald. Ik raad je sowiezo aan om het met z'n 2en te spelen.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Dat doen we inderdaad ook al wel. Anders lijkt het me helemaal een onmogelijke opgave!

    Ik zal iig wat YouTube filmpjes gaan bekijken.

    Het zou tof zijn als IW op SpecOps een uitbreding zou maken, vindt het echt één van de tofste dingen aan mw2 :)
     

Deel Deze Pagina