Xbox plaatsen in tv meubel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Frank.V, 10 jan 2010.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik het niet mee eens. De warmte blijft er sowieso in hangen, plus nog de warmte van andere eventuele apparaten.
     
  2. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Zolang je xbox minimaal 1 kant (boven / aan de zijkant) heeft waar voldoende ventilatie kan plaatsvinden, lijkt het mij goed. Heb m'n xbox ook (liggend) in een tv meubel en het werkt prima.
     
  3. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang hij een beetje ruimte heeft is het het prima te doen en ik neem wel aan dat er iets van een gat aan de achterkant zit voor je kabels toch? alle apparaten creƫren wel wat hitte en daar moeten ze gewoon tegen kunnen. vind daarom ook dat je een dief van je portemonnee bent als je een extra cooler koopt. RROD moeten ze verder gewoon kosteloos repareren (heb het zelf na 2 jaar gehad en een nieuwe gekregen met hernieuwde garantie). als je een volledig dichte kast hebt met glas ervoor en hem boven op een versterker die ook nog aan staat zet dan is het misschien iets minder handig
     
  4. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een oude gsm lader (5 volt) aan een 12 volt pcvoeding-ventilator gesoldeerd (ik had ze beide nog ergens liggen). In mijn kastje een gat/luchtkanaal gemaakt en de ventilator erin geplaatst zodanig dat deze de lucht uit het kastje naar buiten blaast. Je voelt dat de lucht die door de ventilator naar buiten komt toch redelijk warm is. Ventilator hoor je niet en samen met m'n xbox op een geschakelde kontaktdoos zet ik het boeltje makkelijk aan en uit.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja zo kan het natuurlijk ook, maar wel wat overdreven om een actief gekoelde kast te hebben 8).
     

Deel Deze Pagina