Gewoon de trap op gaan en dan wat schoten lossen. Dan terug naar onder, ze kompen dan naar u toe. Zo heb ik dat gedaan.
Ja ik heb het precies op dezelfde manier gedaan, effe op youtube zoeken welke je eerst moet schieten in die breach gedoe en het is een piece of cake!
Vanavond wil ik best Spec-OPS op Veteran halen voor degene die hem nog niet hebben Ik handel dan de ECHO serie wel af, ben na 20:00 online.
Hee Rampage, ik kan je hulp wel gebruiken bij wetwork! Dat is de laatste die ik nog moet. Ik heb ook wel zin om anderen te helpen op veteran. Vind spec-ops namelijk een leuke afwisseling t.o.v. de ''normale'' multiplayer. Dus als je zin hebt om spec-ops te doen voeg me maar toe. Heb vandaag en morgen de gehele dag tijd!
Echo is de laatste serie toch? Die moet ik allemaal nog, dus ik speel graag mee. Wat is je gamertag? Of kan je mij dan even toevoegen?
Vanavond de hele tijd met een maat spec ops gedaan, en dan vooral die missies waar je langs patrouiles moet, Chernobyl en die ene missie in de sneeuw dus. Op Veteran, echt fantastisch, en wat een spanning, met echt teamwork is dat echt fucking bruut.
Ik zoek nog steeds iemand, het schiet zo niet op, intussen heb ik nog niets kunnen doen. Wil je me helpen, en ben je wel redelijk goed dan knallen we er gezellig even doorheen. Invite Gold Rush NL dan maar een keer. Ik wil een punt achter de Spec-Ops zetten. EDIT: Ik heb ze al gedaan. Te makkelijk voor woorden ook
Ik moet er ook nog 5 ongeveer (in Charlie en Delta, de rest heb ik alles al). Ik heb jullie beide in mijn FR staan dus hoop ze binnenkort ook even te completen.
Ik vraag me af wat een aantal van jullie als tijd hebben bij de sneeuwscooter race. Mijn tijd is 1:05:25 en probeer onder de 1:05 te komen. (Met die vlaggetjes) Nou ben ik niet iemand die daar een uur achter elkaar voor gaat racen dus ik vraag me af, zijn er veel van jullie onder de 1:05?
Wie wil met me alle spec-ops even halen (het liefst op 2 sterren) ik ben ook weer niet zo pro dus liefst ervaren speler?
Vanavond de laatste 2 sterren behaald om de 69 in totaal te hebben samen met m'n vriendin. Alleen door spec-ops te spelen heeft ze al meer dan 300GS op MW2 staan, ziek gewoon. Vond Spec-Ops wel een hele goede toevoeging aan dit spel en heb er zeer van genoten, vind het zelfs jammer dat het nu klaar is..
Iemand zin om Spec ops te doen? Maakt me niet uit welk niveau, heb namelijk alles al op veteran gehaald. Het liefst wel met headset voeg me maar toe: Jackie brown JR
Even een upje voor Spec ops Heeft iemand nuttige tips voor de laatste twee specops? Die zijn namelijk best pittig op veteran Thanks!
Dat doen we inderdaad ook al wel. Anders lijkt het me helemaal een onmogelijke opgave! Ik zal iig wat YouTube filmpjes gaan bekijken. Het zou tof zijn als IW op SpecOps een uitbreding zou maken, vindt het echt één van de tofste dingen aan mw2