1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de vorige pagina's zeg ik er wel wat over. Maar het is het waard. De 1e DLC ieg.
    En voor 7 euro heb je toch wel een paar uurtjes plezier hoor. Beter dan de gemiddelde DLC denk ik. En MW2 duurt nog een maand of 1/2 minstens.
    En het is DLC wat je ook makkelijk wel met meer characters (van jezelf) kunt spelen.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    7 Euro? Waar koop jij je punten? :+
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik zit niet krap bij kas. Het is alleen meer dat er redelijk wat DLC is die simpelweg geld waste is.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben persoonlijk nog niet overtuigd door de nieuwste DLC (maar heb hem ook nog niet co-op online gespeeld) maar the island of Dr Ned kan ik je zeker aanraden. Ik heb me er zeker een weekend mee vermaakt en dat kan ik van sommige full games niet zeggen :)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    eBay
     
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, heb ik honderden zombie brains bij elkaar lopen verzamelen tijdens de DLC terwijl ik de Brains! quest nog niet had, blijkt dat die dan niet bewaard wordt. Kan ik nu opnieuw honderden brains zoeken :mad:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net uitgespeeld , gewoon in m'n eentje.

    Wat the fuck is dat voor einde? ....of zeg maar...geen einde.....

    Is de eerste DLC het waard? Geeft het je echt een ander gevoel dan de game zelf of dat niet? Dat had ik wel met Fallout 3 DLC, en dat kon ik echt waarderen.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah het einde is echt te triest voor woorden, ze zeiden dat het ze het zo open mogelijk wilden houden en ze daarom tot een gaar einde zijn gekomen.

    De Zombie DLC is echt leuk en er zit een continue verhaal met veel Cutscenes en bazen in, vele malen meer dan in de game zelf. Er zit ook veel droge humor bij, soms moest ik zelfs lachen, en dat is als sinds de gouwe ouwe DOS PC dagen niet meer gebeurt ;)

    De 2e DLC is echt een hel om uit te spelen en gewoon niet leuk, vraag maar aan iedereen hier :'-(
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, tja helaas heb ik niet genoeg punten , en het geld al helemaal om de resterende benodigde punten erbij te kopen. Ik ga denk ik nog even alle sidequests doen.

    Kan ik ergens op een site vinden waar ik allemaal sidequests kan krijgen? Ik heb er genoeg gedaan maar ik mis vast nog een paar. Maar om AL die landschappen weer af te gaan...pfffff.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je weet dat je na de laatste baas te hebben gekilled een 2e playtrough kan starten? :)

    De enigste quest die niet in een hub zit is Green Thumb, die zit beneden bij Jaynis Town bij die planten, de rest zit bij de hubs dus je hoeft niet alles af te speuren opzoek naar quests.

    Vergeet niet:
    Middle of Nowhere (dat bounty bord dat je moest maken in rust commons)
    Crazy Earl
    Die kerel voor de Arid Hills ingang
    De NPC die je naar die container met die midget stuurde in New Haven heeft nog een quest (Dumpster Diving)
    Alleen de bovenstaande en Marcus, Robotwijf (naam vergeten:+) en Scooter geven verder quests in New Haven.
    Crazy Earl's Claptrap word nogal's vaak vergeten, die op het andere gedeelte als waar je dat gebouw moest opblazen, check de map.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik heb nog geen bericht gehad over een tweede playthrough, ik ging naar Tannis en toen kon ik gewoon verder gaan. Ik moet zeker eerst quit game doen daarvoor? Ik ga echter niet volledig overnieuw, ik wil de overige missies nog even doen en dan noem ik het een dag ;)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dag _0/


    :+

    Mja je moet iid eruit en dan krijg je een venster waar je de PT kan kiezen. Ik kan je beloven dat PT2 vele malen leuker is trouwens, meer badasses, veel betere loot & classmods en je blijft levelen waardoor je meer talent punten krijgt.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja maar weet je....ik heb nog zoooooooooooveel andere games, die echt eens weer gespeeld/uitgespeeld moeten worden. Dadelijk komt Mass Effect 2 uit, een game waar ik me volledig op ga storten. Ook wil in alle extra dingen in Assassin's Creed 2 gedaan hebben, nee na dit allemaal in BL, heb ik wel even genoeg van de game :)
     
  14. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de Dlc zombie island uitgespeeld en ik vond het vet en sinds vandaag ben ik level 50.:thumbs:
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah ok, best te begrijpen dan ;) Misschien's een dagje vrij nemen of ziek melden, deed ik vroeger nog wel's, werkte perfect tegen het veelsteteveelgameskopenmaarweinigtijdhebben syndroom:b:!


    EDIT: Ennui de community manager postte net dit:

    Update 1/13, 6:14PM

    issue: Grenade mod, class mod, and shield items have been reported to disappear after playing and leaving the Underdome.
    status: This issue is under investigation
    workaround: before leaving the Underdome or logging off, if items appear invisible, try equipping another item in that slot - the item may reappear

    issue: Items get stuck under the penalty box in Mad Moxxi
    status: This issue is under investigation

    Many more design and balance updates have also been developed. These relate to skills and their functionality, item functionality, and weapon balancing, and will be detailed upon release in an update.


    Ben benieuwt wat de Design and Balance updates zijn, hopelijk doen ze iets om wat meer end-game aan het spel te voegen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tijd is nog niet eens het probleem, want ik zit nog werkeloos thuis. Maar na alle side quests en alles in het geheel ben ik wel klaar met de game. Hij is zo fucking groot, heel nice...maar dan straks ECHT klaar ;)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb echt alle missies en side missies gedaan nu. Heb Borderlands Wiki gecheckt, alle claptrap missies en alles wat er staat. Één claptrap missie kan ik niet doen want daar heb ik DLC 1 voor nodig. Dit moet gewoon alles zijn nu. Jammer dat ik niet een achievemnt krijg waar dat ook even staat, ah well.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je heb 1 achievement voor alle Claptrap Missies. En daarnaast 2 achievements voor alle missies in New Haven en die eerste stad.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die achievement van alle claptraps kun je ook gewoon halen dmv dan de PT2 claptraps te reset farmen. Je moet gewoon 42 bagslots hebben, hoe je dat doet maakt niet uit.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus je hoeft ze niet allemaal in dezelfde run te vinden? Kan ook in 2e PT en dan 1 die je al een keer eerder hebt gedaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina