[XOne] Vraagje ?

Discussie in 'Games' gestart door Aerox912, 13 jan 2010.

1. Aerox912

Aerox912 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ff een vraagje: ik heb al een tijdje n xbox360 maar nu zou ik graag online willen spelen :), het enige probleem is dat ik onmogelijk een ethernet kabel naar men kamer kan leggen. Ik heb op mijn kamer wel internet'ontvangst', ik ben mij er van bewust dat ik met een wireless network adapter van x360 wel online kan, zonder draden maar ik vraag mij af of er geen goedkopere alternatieven zijn.
    Zou iets als dit volstaan? http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Dr...age77.vdb?Detail=LmqaOqqaOqNaeylcbm9mP.doSC8k
    of moet ik voor iets anders gaan, Alvast bedankt :)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee dat werkt niet, je hebt echt de Wireless Router van Microsoft nodig :)

3. Aerox912

Aerox912 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahzoo, en er zijn echt geen goedkopere alternatieven?

4. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet, maar je zou eventueel kunnen proberen of je een wireless adapter voor de xbox 2e hands kunt kopen, op dit forum of op marktplaats o.i.d.

Gr. Frank

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals Monkeybrains reeds zei zijn homeplugs waarschijnlijk voor je een goed alternatief. Je zou eventueel ook een (goedkopere) 3th party adapter kunnen gebruiken maar dat is eigenlijk vragen voor connectie/verbindingsproblemen op voorhand meestal.
    Voor meer info, o.a. over de homeplugs zie even [Centraal] Draadloos / Wireless Xbox Live [Deel 2]. Daar kan je best ook verdere vragen posten over wireless verbinden.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Homeplugs is een beter alternatief dan wireless ... in de regel sneller en stabieler

8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    en als te giereg bent voor een Homeplug (wat ik ook zou zijn) :+
    kan je hem vie een laptop connecten . Dus zeg maar een ethernet kabel van je laptop naar xbox en dan je draadloze internet van je laptop delen met je xbox

Deel Deze Pagina