hi mensen ik zit in een veld waar ik allemaal vuur heb maar kom niet verder ik ga altijd dood omdat er vanalles ontploft!! wie kan me verder helpen is er een truc of zo om datvuur te doven???? pff ik word er gek van. alvast bedankt
kutveld als je niet weet waar je heen moet,maar je moet gewoon rennen alsof je leven ervanaf hangt (hangt het ook), bij binnenkomst rechtdoor de keuken in,keuken ook rechtdoor, dan die kamer rechtsaf tussen kasten door, die kamer ga je als het goed is naar links, gangen door, dan zit je ergens vast lijkt het, daar moet je springen over een omgevallen kast, links in de hoek is de uitgang al.. succes
ik ken dat lvl, en heb er slechte herinneringen over, zoals timmio het zegt, zo moet je geloof ik ook lopen. ik had het iig met geluk gehaald
ik heb ook geluk gehad ik deed er zelf ook lang over maar veel succes en zeg het eff als het je gelukt is.
haha, is gewoon simpel level, gewoon even goed zelf je route uitstippelen, goed bekijken waar vuur loopt en waar niet. Eh een tip als je stukje verder bent hoor je in de keuken 2 manetjes praten door zo'n buis ofzo moet je een granaat naar beneden gooien heb je coole filmpje + 2 badies minder later
had ik ook op de computer maar je moet gewoon een beetje ontdekken en dan kom je steeds een stukje verder en later doe je het in een keer goed