1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voor je Xbox 360: 0800-023-3894
    Activision, stuur je even een mailtje. Kijk op www.activision.com.
     
  2. seramos

    seramos Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt,

    maar is het niet zo dat als door de xbox die krassen veroorzaakt zijn op cod6, het ook de schuld is van de xbox zelf? dus activision kan hier dan sowieso niks aan doen.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat klopt, maar wanneer je microsoft belt zullen ze je hoogstwaarschijnlijk doorverwijzen naar de uitgever van het spel, in dit geval dus Activision.
    En vaak kan je ook je 360 opsturen en zal hij gerepareerd worden zodat hij geen krassen meer kan veroorzaken.
     
  4. seramos

    seramos Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat opsturen gratis of moet je dan ook weer geld gaan betalen?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gratis, het repareren is ook gratis als je nog garantie hebt.
     
  6. seramos

    seramos Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen garantie er meer op:mad:

    dus wat is nu het beste voor mij om te gaan doen met de xbox en het spel?

    alvast bedankt.

    helaas is heeft het geen garantie meer:mad:
    maar wat is nu het beste voor mij om te doen met de xbox en met het spel?

    alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2010
  7. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Beste om te doen? Persoonlijk zou ik een nieuwe xbox kopen aan gezien garantie bijkopen bijna net zoveel kost. Of je kijkt tweedehands op bijvoorbeeld marktplaats kuch kuch ik heb er ook nog 1 in de aanbieding:+
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is de Xbox360 allang over de garantieperiode of is er iets anders met dat ding gebeurt.
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Laatste tijd problemen met mijn gamertag denk ik. Opeens heb ik geen achievements meer + kan daardoor ook niks meer halen.
    Alleen als ik mijn xbox weer opnieuw opstart dan doet ie opeens weer normaal.
    Waar kan dit eigenlijk aan liggen? Ligt niet aan de xbox die is nog geen maand oud! Bij de vorige deed ie het ook al is.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wtf.. probeer je account opnieuw te recoveren?
     
  11. DaniëlPS

    DaniëlPS Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn is dit, vandaag begeven. Eerst nog aan de praat gekregen maar nu echt helemaal kapot. Nooit mijn 360 opengemaakt of wat dan ook. Maar wel 2e hands gekocht. Als hij nog nooit is opgestuurd naar microsoft voor reparatie dan is er toch geen probleem? Dan kan ik hem toch gewoon opsturen?:confused:
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer even het volgende.
    Ga naar https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nl-nl en kijk of je daar het serienummer van de Xbox360 kan koppelen aan jouw Gamertag.
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Klopt ja, mijn eerste xbox was ook 2ehands, nooit geregistreerd bij Microsoft door de eerste eigenaar dus toen hij kapot ging kon ik hem ook gewoon opsturen zonder problemen;)
     
  14. DaniëlPS

    DaniëlPS Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik de grootste mazzelpik ter wereld, ten eerste: De garantie loopt over 2 weken af_O_ Ten tweede, ik heb die kerel van wie ik de xbox had gekocht. Zijn adres en alle andere gegevens opgezocht. En uit 5 keuzes 1tje gegokt en zo de xbox helper omgeleid. Ik heb gezegd dat hij upc busje naar m'n opa en oma moet sturen omdat daar mijn xbox momenteel staat.

    Oftewel mijn xbox wordt gratis gerepareerd:thumbs:
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die van mij is gisteren helaas overleden.

    Een xbox uit 2006, dus geen garantie meer. Toch mooi dat hij het nog twee jaar heeft volgehouden nadat ik hem voor het eerst opstuurde voor een RROD. Toen ik hem terug kreeg had hij de befaamde ringen namelijk nog steeds, maar werkte hij wel. :lol: Enige probleem dat ik had was dat hij niet in 1x goed opstarte. Soms kreeg ik ook inderdaad weer een E74 melding, maar daarna werkte hij altijd weer bij een reboot. Vraag me niet hoe, maar zo heeft hij het nog 2 jaar volgehouden. Ik was te lui om hem weer terug te sturen en nu koop ik vandaag gewoon een arcade.

    Wel 1 vraag daarbij: kan ik de oude harde schijf gewoon overplaatsen in de nieuwe xbox? Dan neemt hij alles mee toch? Mijn gamertag en savegames. Of moet ik hiervoor nog een extra actie uitvoeren die ik over het hoofd zie?
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee, dat is inderdaad alles wat je moet doen, je harde schijf eraf halen en zeker niet meegeven, en hem nadien gewoon terug op je nieuwe xbox 360 zetten.
     
  17. Koentje1994

    Koentje1994 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat lekker een potje MW2 te spelen toen ineens een vreemde gloed over het scherm heen kwam. Na een keer aan en uit te zetten bleef de gloed. Nog een keer proberen aan en uit te zetten: geen beeld, wel geluid.
    Garantie verlopen, dus geen gratis reparatie helaas..
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Er is toch zeker niets aan de hand met de kabel, kabelbreuk ofzo o.w.v. te erg geplooid? En je hebt neem ik aan ook al eens geprobeerd op te starten zonder spel (als je automatic disc playback/startup hebt opstaan)?
     
  19. Koentje1994

    Koentje1994 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 kabels tevergeefs geprobeerd, en ja ik heb al geprobeerd om zonder spel op te starten.
    Wat bedoel je met: "automatic disc playback/startup"?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat meteen de game start als je de 360 aanzet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina