1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    GTA IV (kort genoeg? :D )
     
  2. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    JA!!! :D
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De MP van GTA IV is niet heel bijzonder en het is vooral jammer dat er maar iets van 3 co-op missies zijn, waar je in SR2 de complete campaign kan doorlopen. Ik zou voor SR2 gaan, aangezien je geen verdere uitleg nodig hebt. Hangt ervan af of je voor de fun gaat of voor de graphics. Want op gameplay gebied vind ik ze niet veel verschillen, GTA IV is op bepaalde fronten wat beter uitgewerkt maar SR2 heeft weer veel meer wapens e.d., en het verhaal van SR2 vind ik ook goed te pruimen.
     
  4. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt een graphics-junk. Mede door mijn 22 inch ongelooflijk dikke beeldbuis.
    En veel variatie in wapens auto's en kleding etc. vind ik toch wel belangrijk.
    SR2 is aan de winnende hand voor mij.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond de multiplayer van GTA IV wel humor eigenlijk, vooral het racen was gruwelijk mooi. (lees; de eerste bocht vliegt de helft van de racers er al uit).
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ze beide gespeeld, maar qua fun is Saints Row 2 echt veel beter te pruimen! Let wel: ik heb de SP niet aangeraakt, maar alles in co-op gedaan. GTA is wat serieuzer, maar heeft een ijzersterke sfeer en heeft me ook zeer vermaakt.

    Dus: heb je een maat om mee te spelen: Saints Row 2. Doe je het alleen: GTA IV.
     
  7. James Pond

    James Pond Guest

    Onzin, Saints Row II is ook in je eentje geweldig. Een erg leuke single player campaign, toffe missies, je eigen character, veel customization, een main character die niet een mongool is ( sorry hoor, maar Niko was echt kut.. "I dont want to kill anybody" terwijl je ondertussen honderden onschuldigen en cops vermoord LOL ).

    Niet dat ik me niet heb vermaakt met GTAIV, maar als je meer een game zoekt zoals de oude GTS's met fun, dan moet je SRII hebben. Wil je een semi serieuze game met een verhaal dat na het eerste eiland nergens meer op slaat, matige cover mechanics, lompe controls, maar wel met top graphics, goede muziek, top sfeertje dan moet je GTAIV hebben ;). Oh en als je klaar bent met het verhaal in GTAIV is er ook niks leuks om te doen. Just sayin
     
  8. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Dragon Age wel een goeie RPG is, maar kan je daar ook nieuwe armour dragen en skills en levels trainen en zit er ook free world gameplay in?
    Zo niet welke spel is wel zo?
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  9. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor Saints Row 2 gekozen voor de fun en het online gebeuren.
    Ik heb hem besteld en zal er morgen van kunnen genieten.
     
  10. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Ik heb Dragon Age gespeeld en er zit niet echt veel free gameplay in weet iemand wel bij een andere rpg?
    iemand?
     
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Oblivion of Fallout zijn denk ik nogsteeds de beste Freeroam RPG's
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Brütal Legend het waard om te halen? Ben best wel een hardrock/metal fan maar de gameplay zag er een beetje houterig uit. Ervaringen iemand?
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kopen _O_
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het als game niet zo geweldig. De muziek en de sfeer zijn goed (en er zit ook wel wat humor in) maar de gameplay is nogal matig en eentonig. Erg jammer want de wereld die ze gebouwd hebben is wel leuk. Maar ik kan hem niet echt aanraden als je kijkt wat er op dit moment nog meer te koop is.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel een beetje of ik anders Darksiders zal halen, maar die is wel een stuk duurder.
    En ik hoorde dat het buttonmashen snel verveeld.

    Brütal Legend heeft denk ik afwisselendere gameplay met rijden, rts stijlje, hack en slashen met combo's, toch?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mwoah , aan de ene kant is dat wel zo maar aan de andere kant zit de meeste gameplay in het RTS gebeuren en dat moet je maar net leuk vinden. Darksiders heb ik zelf niet gespeeld maar als je een freeroam game zoekt zou ik je bijv eerder assasins creed 2 aanraden dan brutal legend
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Na oblivion en fallout ben ik wel weer eens toe aan een nieuwe RPG die echt goed is, maar er is inmiddels meer dan genoeg uitgekomen.

    -Divinity 2
    -Dragon Age
    -Tales of vesperia
    -Star Ocean
    -Two Worlds
    -Lost Oddesey
    en nog een paar, welke moet ik nemen, als je in de stijl/sfeer van oblivion en fallout wilt blijven?
     
  18. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze, vind het nog altijd een van de betere games voor de 360. Ik heb me echt vermaakt met die game zowel in de single player als multiplayer.
     
  19. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    tenminste dat neem ik aan aangezien dat de steil/sfeer van oblivion en fallout behoorlijk verschillen. wel 2 top games idd.
    Ik zit er ook aan te denken om darksiders te kopen. maar ik vraag me af in hoeverre het op een RPG lijkt. het is toch niet zo dat je zelf wapens en armor kan instellen en je hoeft toch ook niet veel te lullen. dit vind ik altijd wel gaaf maar gaat wel veel tijd in zitten dus nu heb ik liever ff een game waar je lekker doorheen kan ragge
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Typisch Fallout 3 en The Elder Scrolls is de manier van spelen: in first-person met een volledige real-time besturing. Lost Odyssey is bijvoorbeeld turn-based en Two Worlds en Divinity 2 zijn third-person en hebben een heel andere besturing.
    Je kan natuurlijk ook aan Fable 2 denken, als je die nog niet hebt. Er is een Game of the Year Edition verschenen waarin je alle uitbreidingen terugvindt. Hetzelfde geldt voor Fallout 3 en Oblivion, dus als je dacht met die games klaar te zijn, er zijn nog tal van downloads!
    Vergeet ook Mass Effect en het pas uitgekomen deel 2 niet, of Dragon Age: Origins. Deze drie spellen bevatten veel dialogen waar de speler een grote invloed op heeft, en zo ook vrienden kan maken binnen zijn volgelingen / party, of juist door meningsverschillen een groep heeft die uit elkaar valt. Mass Effect is science-fiction en een tikkeltje beter dan Dragon Age, maar Dragon Age is dan weer fantasy en heeft erg interessante en uitgebreide lore.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina