1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Halo3. Wat een kutspel.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ^^
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik dacht altijd dat jij een GS had van 50k ofzo. :eek:
     
  4. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    RE5 ook voor mij.
    Ben na het begin stukje nooit verder gegaan.. eindeloze stroom aan zombies, weinig kogels en kut besturing.. nee dank je. Vond de charme uit het eerste delen toch al verdwenen sinds deel 4.
     
  5. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    kan wel wat oude PS2 spellen opnoemen en voor mij was Ninja Gaiden 1 ook een miskoop (gewoon omdat ik al bij de eerste eindbaas zo gefrustreerd raakte en met mn controller wilde gooien dat ik hem nooit meer verder heb gespeeld. voor andere waarschijnlijk een fantastische game.
    ik zie ook dat bij sommigen de motivatie gebaseerd is op een aantal mankementen of dingen die tegenstonden, maar is het dan meteen een miskoop? Oblivion vond ik zelf ook niet zo geweldig om een aantal redenen maar ik kan nog wel zien dat het op zichzelf gewoon een goede game is.

    Miskoop is wat mij betreft dat je echt met je bek vol tanden staat te kijken en denkt WTF heb ik gedaan. Is mij al een aantal jaar niet meer overkomen omdat je tegenwoordig genoeg ervan kunt zien en horen van te voren om je niet compleet te laten verrassen.
    Vond zelf ook een game als Dark Sector echt super terwijl ik niemand ken die die mening deelt hahaha
     
  6. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik dacht ook aan die 2 games. Def jam is echt heel jammer idd. En flashpoint had ik ook zo veel meer van verwacht.
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Def Jam Icon was kut, GTA 4 was kut, Conan was kut, Devil may cry 4 was kut, Tomb Raider underworld was kut, Command & Conquer 3 was kut, Virtua Tennis was kut.

    En ook.....

    Bioshock was kut, alleen het begin was goed, maar ik proef echt die sfeer niet waar iedereen het over heeft.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    WTF, het is maar waar je om geeft.
     
  9. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me opvalt is dat ik vaak de naam van GTA 4 en GoW 2 voorbij zie komen. Met GTA 4 kan ik dat nog begrijpen, en we zijn allemaal met de hype meegegaan (veroorzaakt door Rockstar zelf hoor!) Daarom lag het verwachtingspatroon ook erg hoog hoor, Maar ik denk dat iedereen wel zoiets had van been there, done that.

    Met GoW 2 vind ik dat minder terecht, heb (nog steeds) erg veel plezier ermee, al ben ik geen Die Hard GoW speler. Misschien al je het spel grijs speelt dat je je gaat ergeren aan diverse bugs.

    Mijn echte miskoop was ooit op xbox: Star Wars Obi Wan... Serieus die heb ik echt 2 min (getimed) gespeeld en toen knalde ik hem eruit.... Echt een drama
     
  10. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GTA4 een goed spel, maar ik zie wel waarom mensen het een minder spel vinden. Elke uitbreiding die ik speel vind ik ook steeds minder worden. Gewoon omdat het weer hetzelfde is.

    Op de 360 heb ik nog geen miskoop gedaan (afkloppen... ). De laatste miskoop van mij is op de Gamecube. Harvest Moon :x. Hij lag in de winkel voor 10 euro en ik was wel benieuwd wat die miljoenen mensen er nu in zien. Dat laatste weet ik nog steeds niet, want ik heb hem een uur gespeeld en toen in de kast gezet. Het woord "saai" is nog te positief voor dit spel.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    50 Cent: Blood on the Sand, wat een bagger game is het eigenlijk toch.
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    + 1
     
  13. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastic four en pure.Kanonnen wat een slechte spellen. Verveelde me tijdens het spelen kapot. Maar kwartiertje gespeeld. Maar das wel 15 min die je niet meer terug krijgt
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  14. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA 2k9 heeft maar 15 euro gekost maar vind het spel echt geen kut aan. Daarnaast viel Bully mij ook een beetje tegen net zoals PES2010.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    splintercell double agent sucked.. de hakerige controles waren echt f'ed up..en het springen helemaal..
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Saints Row 2:

    Dit is met afstand de meest lelijke sandbox game die ik ooit gezien heb op de next-gen consoles. Wat is die game vreselijk fucking lelijk. Ik kon me daar dus echt niet overheen zetten. Ik kan maar niet begrijpen dat mensen dat nog pikken. Hoeveel lol je theoretisch ook zou kunnen hebben met Saints Row 2, het was zo lelijk dat ik er niets van begreep. Ik heb het spel een uur geprobeerd en snel weggedaan, verschrikkelijk.

    Saints Row 1 was echt een van mijn favo games en zo er een heel stuk beter uit. Onbegrijpelijk.

    Ik kan me er nog kwaad om maken.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn grootste miskoop? Ik ga niet de slechtste game noemen, maar de beste game.

    Zelda - Ocarina of Time. Waarom? Omdat die game nooit meer geëvenaard is en alle soortgelijke games altijd tegenvallen. Als ik die game dus nooit had gespeeld, had ik dat dus nooit gehad.

    Stiekem ben ik wel blij dat ik hem heb gespeeld, maar vanuit een ander standpunt is het natuurlijk een miskoop.
     
  18. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste game ooit= zelds ocarine of time/majora ""s mask
    Slechtse game = Leisure Suit larry voor 10 euro gekocht. Dat KUT spel crasht al als je in een auto rijd. Gaat ie vet raar doen enzo + als je auto vast staat tegen een muur omhoog kan ie er zelfs niet uit. Zo mongol he. Dan zegt ie zo lelijk: The distance is impossible to reach. Jezus wat heb ik daar een paar woede aanvallen bij dat spel gehad:p
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    +1

    Ik snap echt niet wat ze hebben gedaan met SR2. Niet alleen grafisch, maar ook hoe erg je Stillwater kan verneuken. Als of ze daar dachten 'Shit, misschien moeten we toch iets op de markt brengen wat het tegenovergestelde is van GTA IV dus laten we alleen maar overdreven shit erin stoppen hihihih'. Ze moesten SR juist niet met GTA concurreren, SR was top omdat ondanks dat het een freeroaming game was gewoon een hele andere freeroaming game was die een eigen gezicht had. SR2 voelt voor mij gewoon aan als wannabee concurrent van IV. Hopelijk wordt SR3 beter.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vooral die cutscenes zijn tergend, wat een lage resolutie :emo:
    Desondanks heb ik al 38u in dat spel zitten, puur coop :+.
     

Deel Deze Pagina