1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Naa meningen verschillen dan, en ja er zitten een paar kleine bugs in turning point... maar het is wel een vermakelijke game
    tis geen call of duty maar toch een 6.5 waard! zekers
     
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Sudeki voor de originele xbox, heb zelfs een review opgezocht van xbw en kreeg "maar" een voldoende terwijl ik fable 2 slechter vind(gameplay) en die krijgt dan een uitstekend...
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  3. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun, wordt nog vaak gespeeld en veel mensen online!

    Ik speel het (bijna) elke dag! :) en dat sinds ik mijn xbox360 heb (2 jaar)

    Maar veel mensen kennen de game niet, jammer dat er geen deel 2 komt aangezien de developer niet meer bestaat.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Defense Grid: The Awakening

    Gewoon de beste tower defense game ever.. Gelikte graphics en veel strategie, heb hier heel veel uurtjes in gestoken!
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Totally agree! Zeker met een leuk team is het echt een erg fijne multiplayer. Spijtig genoeg is het aantal beschikbare games tegenwoordig wel heel wat minder, maar met een paar vaste mensen heb ik er nog genoeg plezier in. Spijtig dat er nooit DLC voor is gekomen, en dat FASA gestopt is natuurlijk. Maar tegenwoordig kan je de game voor een paar euri wel vinden, zeker de moeite waard.
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Nu ik dit allemaal lees heb ik wel een beetje spijt dat ik deze game nooit uit z'n seal heb gehaald. Volgens mij heb ik hem ooit met Kefv geruild voor GRAW 1 ofzo. KAK
     
  7. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat echt serieus? ik hoop het toch niet. misschien was de demo geen goede afspiegeling, maar echt alles daaraan was extreem slecht. heb met een vriend vol verbazing gespeeld en allebei zaten we de hele tijd alleen maar "Dit meen je niet?! Wie bedenkt dit??!!"

    ondergewaardeerd vind ik DJ Hero, maar het kan nog komen... Waar je al jaren doodgegooid wordt met Guitar Hero en RockBand (beide speel ik ook fanatiek) had deze game waar ik ook wel wat sceptisch tegenover stond wel meer exposure verdiend. Als je eenmaal een drempel over bent wat betreft moeilijkheidsgraad is het echt onwijs tof om te spelen en een totaal nieuwe ervaring.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik meen het. Demo niet gespeeld, maar de game was echt goed. Speelt lekker, grafisch oké, verfrissend en de sfeer en humor uit de films is erg goed overgebracht.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    NFS: Most Wanted:+
    Enige racegame waar ik me echt mee vermaakt heb, op de een of andere manier. Het zal wel aan de vette politieachtervolgingen liggen:)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over Ghostbusters lopen de meningen in zijn geheel enorm uiteen. Er zijn mensen die het fantastisch vinden, anderen vinden het een leuk tussendoortje en er zijn zat mensen als jij die het helemaal niets vinden!

    Een ondergewaardeerd spel vind ik Spiderman: Web of Shadows. Een leuk, simpel spelletje. Zeer vermakelijk, zeer laagdrempelig. Swingen was nooit zo tof en goed uitgewerkt, jammer van de kleine foutjes.
     
  11. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Nba 2k serie Kwalitatief hele goede games,maar relatief weinig gespeeld omdat koning voetbal hier regeert.=(
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Fight Night round 4

    omdat niemand zogenaamd kon wennen aan de nieuwe conrols..

    En Turok vond ik zelf heel vet maar kreeg slechte recensies
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fight Night 4 inderdaad. Wat een topgame is dat. Onbegrijpelijk dat mensen deze game niet diggen. Ik speel het nog altijd, en het is echt gigantisch goed die game.

    Gaan we verder terug dan moet ik Kameo noemen. Ik heb me geweldig vermaakt met deze game. Heelijke game met veel variatie. Memorabel voor mij persoonlijk.
     
  14. PepperPwny

    PepperPwny Just sayin'

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste NFS ooit, hierna kwam het gekloot met ProStreet Undercover enzo:'-(
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer van Splinter cell DA - wat was die goed zeg
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Most wanted op de gamecube helemaal kapot gespeeld. Later nog eens op de xbox 360 gespeeld maar dat was toch niet hetzelfde:'-(
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    FN4 is inderdaad zeer vet als je er even de tijd voor neemt.

    Beste van de serie zeker weten _O_
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Mirror's Edge heeft toch nooit echt de waardering gehad die het spel verdient.
    Echt mijn absolute meevaller van 2009 (toen kocht ik hem), maar er zijn zoveel mensen die niet eens weten wat voor game het is of wat het inhoud, terwijl naar mijn mening iedereen hem gespeeld zou moeten hebben.
     
  19. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Die game was inderdaad super. Wel een beetje kort imo O-)
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Opzich is die kort, maar ook weer niet.
    Time trials en speedruns erbij ben je toch behoorlijk wat tijd bezig.
     

Deel Deze Pagina