1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm jammer, ik wil hem toch nog steeds een keer proberen. Ik hoor er ook best goeie verhalen over. Een andere miskoop vond ik persoonlijk Bully, toch niet zo tof als verwacht.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bioshock.

    Geweldige game, maar na 5 uurtjes begon hij me echt te vervelen en te irriteren ook. De sfeer is wel geweldig. Heb me er alleen nooit toe kunnen zetten om hem uit te spelen.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel een grote teleurstelling dat het niet meer zo duister was als de voorgaande delen en meer een aktie spel was geworden.

    Maar persoonlijk vindt ik het geen oerslechte game.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Geen game, maar even zo goed een fiasco :lol:

    HD-DVD player voor de 360. |:-
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een totaal andere mening. Sr1 vind ik lelijk en sr2 juist mooi met verhaal lijn. Grafisch miss. niet de beste maar door heel veel bugs en grappige dingen vermaak ik me na anderhalf jaar nog mee. Alle activiteiten voltooid enzo. Sr2 is een van mijn leukste games
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben niet eens zover gekomen om over de gameplay te kunnen oordelen. Ik kon gewoon niet om die graphics heenkijken.

    Normaal ben ik wel te porren voor een game met geweldige gameplay en mindere graphcis, maar na een uurtje kwam er nou niet iets bovendrijven waarvan ik het warm kreeg. Er was geen enkel moment dat ik als speler geprikkeld werd om verder te gaan. En het was echt een lelijke game....... Of had ik dat al gezegd.
     
  7. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het spelletje ook een beetje kunnen doorgrondden het is nl niet echt laagdrempelig,ben zelf een groot Nba fan en ik speel al sinds 95 dit soort games.

    Verder vond ik Turning point Fall of liberty een afgang.:'-(
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is wel leuk maar voor de graphics hoef je het niet te doen :emo:
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Dat is net zoiets als zeggen dat je het niet voor het uiterlijk doet als je met Erica Terpstra thuiskomt :D
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Call of Duty 3, slechste spel ooit! LOTR TBFME II op een goede 2e plaats en Far Cry 2 op een knappe 3e stek!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Klopt, maar ik ben gereset destijds.

    Ik ben nu helemaal clean en mijn achievements staan open voor het grote publiek.

    Heb destijds, afgelopen zomer, ook een bericht gestuurd naar al mijn vrienden met een spijtbetuiging. Gelukkig accepteerden de meesten dat.

    De reden dat ik games met achievements wil verwijderen is omdat sommige games, zoals DullieSnullie zegt, gewoon rot staan op je profiel.

    Wat als je 16 games ofzo 1000/1000 hebt en een 12 tal andere games op 50/1000 ofzo. Een 100 % completion score is toch ook fijn om op je profiel te hebben. ;)

    Nog even een flinke miskoop: Lord of the Rings - Conquest. De eerste H&S games van EA over LOTR waren heel vet, maar dit is gewoon een verkrachting van het genre.
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je graag wilt springen kan je ook beter gewoon een random mario-game kopen en niet zo'n stealthgame als splinter cell.
    De MultiPlayer van SplinterCell was trouwens echt fucking baas, maar is volgens mij onwijs onderschat.

    ??? Heb je die GS gestolen van iemand ofzo :+

    BTW: Ik krijg vanmiddag Saints Row 2 binnen, leuk om dan deze berichten daarover te lezen, heb echt helemaal zin in die game ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou ik vond het gewoon een hele goede game:+ +- 140 uur inzitten. Multiplayer kan mij btw niet bekoren, dus gaat hier over de singleplayer8)
     
  14. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    LOTR was ook een flinke miskoop van mij ja.. Ben er daardoor wel achter gekomen dat ik eigenlijk helemaal niet van het genre hou, zeker niet op de xbox. Net als Dead or Alive 4. De kans is daardoor niet groot dat ik ooit nog een fighter koop. Dus het zijn miskopen maar als je het anders bekijkt hebben ze me ook geholpen :+

    En Yellow, over dat games verwijderen met gamerscore ben ik het helemaal niet met je eens, alleen games met 0 verwijderen is goed, anders zou het niet eerlijk zijn voor de completionisten. Nu is het tenminste een prestatie als mensen een completion van 95%+ hebben, zoals Gold Rush.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De allergrootste miskoop van deze gen was voor mij

    - Dragon Age Origins voor de ps3.
    Ik trek een beetje framerate-problemen wel, maar de omgevingen bleven gewoon plakken aan de zijkant en stotterden er vervolgens achteraan. Klappende koppijn na een uur. Spel kreeg nog wel een beter cijfer dan de 360 versie 8)

    Noemenswaardige vermeldingen:
    - Prince of Persia. Utter ruck spel....gewoon een copy paste van tmnt met een arty-farty jasje. CON-STANT hetzelfde

    - AC1. Hetzelfde probleem als PoP. Tis meer een techdemo

    Miskopen omdat ze nog ongespeeld in mijn kast staan

    - Hitman Blood Money
    - Bullet Witch
    - Dark Sector

    en verder stapels arcadegames.... koop ze ook niet weer. Ik koop ze, vind ze een dag of twee tof en speel ze dan niet weer.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik ook vaak, en de meest recente (en ergste tot nu toe) is toch wel Shadow Complex.
    10 minuten gespeeld en tot nu toe nooit meer aangeraakt.

    Toch wel een miskoop dus.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    BETER GA JE SNEL HITMAN SPELEN! :eek:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nope, ik game savede destijds. Kan je bijvoorbeeld wel vertellen dat AC I een load and pop save was. Je hebt verschillende manieren om illegaal aan GS te komen en ik, samen met nog iemand, hadden daar wel spijt van. Had ook een flinke kutzomer achter de rug en hier had ik dus ook geen zin meer in. ;)
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat ligt toch meer aan jezelf dan aan het spel? :confused:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat klopt. Blijft dan toch een miskoop?
     

Deel Deze Pagina