De prijsverlaging die waarschijnlijk komt is natuurlijk helemaal geweldig voor mensen die nog geen xbox hebben maar ik al persoon die hem al vanaf 4 april 2002 heb en voor 479(?) euro heb gekocht EXCLUSIEF game, kwam er na de 1e prijsverlaging een superrelaxe reward pakket met voor 90% K*tspellen. ik vin dat ze nu voor de mensen die hem voor de volle smak hebben gekocht een 2e rewardpakket moet komen. vinden jullie niet? iedereen ff microsoft een mailtje sturen, misschien doen ze het dan
Ik denk niet dat je na meer dan een jaar nóg een pakket krijgt. Wees blij dat je dat eerste pakket gekregen hebt, want dat had al helemaal niet gehoeven, maar microsoft was gewoon aardig (en bezig met zieltjes winnen, maar dat terzijde) Ben blij met wat je hebt, en ga niet nutteloos zeiken voor nog meer, want het enige wat je bereikt met een mail, is een hoop ergernis...
okeej het was al mooi die eerste reward pack maar toch... geef dan 1 spel ofzo. of maak de spellen net zo duur als in de vs! 49,95 voor een spel
dat lijkt me een beetje ver gaan. Dat eerste rewardpack was toch al hele goede service, ik zie niet veel bedrijven die zoiets ook doen. En je hebt je xbox nu toch ook al meer dan een jaar, anders had je langer moeten wachten want je kon verwachten dat de xbox niet 479 euro zou blijven.
wat een gezeik idd. Je mag idd blij zijn dat je uberhaupt een pakket hebt gekregen, en je maakt bijna niemand wijs dat die games slecht waren PGR, Rallisport, DOA3, Halo, Amped. Misschien niet jouw smaak dan Belachelijke stelling
pgr ligt nu voor 30 in de winkels pgr ook amped ook halo zat er niet bij doa 3 was de enige goede en bloodwake zoog helemaal als ze nou thps3 erbij dede maar nee alleen de games die toch wel afgeprijsd zouden worden
jah je kan ook overal over zeuren...ze hadden je ook niks hoeven geven... je kan toch zelf ook wel bedenken dat zo'n ding na een jaar een stuk goedkoper is...dat is met alles zo...en ja als jij hem gelijk wilt hebben, weet je dat je dan gewoon meer moet betalen... that's the way it is
Ach niet zeuren. Met zo'n redenering als die van jou kan je nooit iets kopen. Alles wordt goedkoper, dan kan ieder bedrijf bij iedere prijsverlaging gaan uitkeren aan de mensen die dat product eerder hebben gekocht. En jij hebt er ruim een jaar langer van kunnen genieten
Mischa is al duidelijk in de overgang ik was echt wel blij met die rewardpack ik heb zelfs beide games nog
Van te voren kon je al weten dat de Xbox goedkoper werd, alles word goedkoper! Je betaald ervoor om em eerder te hebben en daar heb je voor gekozen. Met die reward pack was MS erg aardig. Dit waren ze totaal niet verplicht en was een extraatje voor de Xboxers van het eerste uur.
woei wat een ZEIKERD zeg, er zijn veel zeikerds maar zulke als dee zie je niet vaak wees lekker blij dat je IETS heb gekregen! en ze hebben het recht dingen af te prijzen! jezus ben je beetje mong ofzo? *beetje boos word van zeikerd* sommige mensen snappen echt niks van hoe het gaat in dit wereldje en denken alleen maar aan zichzelf x20
Huh hoe kan het dan dat ik Amped en Halo in mijn reward pack had? /edit: het kan ook zijn dat ik jouw vage zinnen niet helemaal begrijp
Helemaal mee eens! Toen de ps2 een lagere prijs kreeg was er zelfs helemaal geen zo'n reward pack! Heeel vriendelijk van microsoft! Ze MOGEN het van mij altijd nog eens doen maar dan gaan ze wel verlies maken en ik heb ergens gehoord dat microsoft eigelijk enkel nog maar verlies aan de xbox heeft. Klopt dit?
okee het is nu duidelijk ik zat misschien een beetje fout. en het kan me eigenlijk geen ruk schelen of ze een 2e reward pakket geven of niet, want ik heb toch wel geld om mijn spellen die ik wil kopen te kopen. maar het zou toch leuk zijn de games die bij het 1e reward pakket kon krijgen vond ik veel bagger tussen zitten. SORRY als halo der wel bij zat... dan zat ik ff verkeerd. maar hier blijf ik bij en ja ze maken veel verlies nou en microsoft heeft zat geld en als ze zoeits als dit doen dan vinden veel mesen dat ms toch wel een goed bedrijf is dat neit alleen op geld uit is en ook aan zijn klanten denkt.
Laten ze die Xbox maar lekker goedkoop maken, zodat het de meest verkochte console wordt! dan komen de games vanzelf. Heb net vorige week een Xbox gekocht, en je weet dat dat ding elke keer goedkoper wordt maar als je daar op moet gaan wachten, als je er een wil hebben dan koop je hem toch je hebt er toch veel plezier van anders moet je nog een jaar wachten..
Het is officieel, de xbox console kost nu slechts €199,- www.gamer.nl/nieuws/17259 Als ze nu ook nog eens de games goedkoper gingen maken... O wacht, dat doen ze al! Happy days are here again
Ik zag net de Xbox voor 199 euro bij Bart smit in den bosch, terwijl de dixons en de V&D ie nog de oude prijs heeft. Best lullig als je net een xbox gekocht hebt bij dixons en daarna nog even de Bart Smit in loopt.